Naurattaa ihmiset jotka vielä lukee kirjoja
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Nykyajassa on erikoista se, että omasta tyhmyydestä ollaan ylpeitä ja huudetaan sitä suureen ääneen.
Tämän havaitsemiseenhan riittää se, että avaa esim. Iltalehden sivut.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on niitä lukion/amiksen käyneitä nuoria, jotka ei edes osaa käyttää kirjastoa: Jos vaikka haluaisivatkin jonkun kirjan tai vaikka sarjiksen lukea, niin eivät ymmärrä aakkostusta sen vertaa, että löytäisivät sen kirjaston hyllystä. Idioluutio tosiaan.
Tätä en itse kirjafriikkinä usko.
Olen lukenut mediasta, etteivät nykyään kaikki nuoret osaa lukea. Osaatko sinä ap lukea vai nauratko vaan? On tietenkin hyvä piirre, että osaa nauraa myös itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut mediasta, etteivät nykyään kaikki nuoret osaa lukea. Osaatko sinä ap lukea vai nauratko vaan? On tietenkin hyvä piirre, että osaa nauraa myös itselleen.
Medialukutaitoahan nykyään opetetaan, epäilen ettei sarkasmitaitoa pahemmin.
Mutta ehkä joku tubettaja-"tähti" kertoo sitten faktat.
Minut yritti joskus kirjastosta häätää ulos. Menen aina heti aamusta nauraa hekottamaan ihmisille. Pölijät käy lukemassa ja jotkut kantaa kotiinsakkin kirjoja. Ai että on aina illalla maha kipeä hekottamisesta.
Vain idiootit eivät lue kirjoja ja ne tunnistaa niiden jutuista sekunneissa
Saattaahan se naurattaa jos ei osaa kuin tavata.
En voisi elää ilman kirjallisuutta. Luen lähinnä mangaa.
Vierailija kirjoitti:
Muakin naurattaa niin että perse repee. :DDDDD
LOL!!
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootit eivät lue kirjoja ja ne tunnistaa niiden jutuista sekunneissa
One word: tyhmänylpeys. Täällä voi viihdyttää noilla taukeilla itseään ja sitten palata taas sivistyksen pariin.
Mä rakastan kirjoja. Älykkäät lukee.
Vierailija kirjoitti:
Kirjojen lukeminen on laiskojen hommaa. Kirjat on 🤮
Sarjojen ja elokuvien katsominen on laiskojen hommaa. Lukeminen vaatii aikaa, eikä todellakaan oo laiskoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kirjat pitäis polttaa roviolla!🔥
Tämä!
Tämä!!!
Mua lähinnä säälittää, että kaikkien mahdollisuuksien ja koulutuksen Suomessa meillä on tällaisia, joilla on sitten täydellisen tietämättömyyden tuomat vahvat mielipiteet kaikesta, eivätkä edes ymmärrä itse, etteivät tiedä mitään.
Tyhmyydestä on tehty hyve. Riittää, että saa varttinsa TV:ssä jossain roskaohjelmassa ja sitten luulee olevansa maailman napa.
Mutta jatka sinä AP lukemattomuutta ja ihmettele joskus myöhemmin, miksei suksi luista.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kaikille ole niin helppoa.
I looove, love Viktor Borge! Kiitos! Olen nahnyt hanen esiintyvan ihan "elavana".
Helpolla pääsee Netflexin huumorisarjojen tekijät jos yleisölle riittää, että näytetään kirjaa lukeva ihminen, niin johan jo nauru repeää.
Tuore ja omaperäinen provo, pisteet siitä! Pitääkin tilata lisää kirjoja, suon ettei oman älyni valo muutu yhtä himmeäksi kuten aloittajalla ja parilla muulla ketjun elämämkoulutrollilla.
Naurattaa ap:n kaltaiset kretiinit jotka haluaa kertomuksetkin valmiiksi kuvitettuina kun omat ei riitä. Kirjojen lukeminen ruokkii mielikuvitusta (fiktio) ja sivistää (tietokirjat).
Ei kyse ole rahasta vaan siitä että en tarvitse moista suoratoistopalvelua mihinkään.
Kuka ihme maksaa jostain netflixistä! Ja spotifysta! Sitte valitatte et ku ei rahat riitä. Lainaa kirjastosta kirja ja lue se.
Nykyajassa on erikoista se, että omasta tyhmyydestä ollaan ylpeitä ja huudetaan sitä suureen ääneen.