Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvasin narsisteja näin ja mitä sitten tapahtui...

Vierailija
25.03.2022 |

Sanoin, että eivät ole valmiita tekemään töitä minkään eteen. Siksi siis riistävät muilta mitä irti saavat psykopaattisilla keinoilla. Minua kidnapattiin useasti. Aloin puhua, että he eivät koskaan tiedosta sitä, mutta se on sairasta ja heidän pitää lakata roikkumasta minussa.

Nykyään tietenkin sanovat minusta näin kovaan ääneen samalla kun käyvät kiinni. Sanovat, että lakkaa roikkumasta, kun he ovat siellä, missä minun kuuluu olla. Väittävät kai kostoksi ja se on tekosyynsä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tekemisissä heidän kanssa. Kiinnitä huomio sinne, mistä löydät aitoa kivaa seuraa.

Vierailija
2/3 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole tekemisissä heidän kanssa. Kiinnitä huomio sinne, mistä löydät aitoa kivaa seuraa.

En ole vapaaehtoisesti, mutta he seuraavat.

Muita juttuja oli, että he vihaavat minua ja joitakin tiettyjä sukulaisiani "siitä mitä minä olen tehnyt", ja tuokin oli mitä sanoin heille. Heitä on niin paljon, että jos tämä menisi näin päin, he olisivat vain voineet mennä poliisille. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hokevat minulle myös, että harjoittelemalla pärjää, että minun pitää harjoitella. Siinä ei edes ole mitään järkeä, kun olin lapsuuden ja nuoruuden niin uuttera kuin väsymykseltä pystyi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi