Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

migreeni ja mies ei suostu hakemaan minulle suklaata :'(

Vierailija
08.09.2015 |

Haluaisin hirveästi Fazerin sinistä! Kauppaan on 4km, minulla ei ole autoa enkä pyörällä viitsi lähteä . Siututtaa kun mies ei tuon verran voi huomioda!

En yleensä syö makeaa, enkä juoksuta mirstä kaupassa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:26"]

Pakko lähteä sitten pyörällä. Siinhän sitten hakee minut autolla, jos menen niin kipeksi etten taksisin selviä! Suututtaa mokoma idiootti. En enää ikinä pyydä mitään! :-( Aloittaja

[/quote]Voi luoja :D Aikuistu jo! kauhee kitinä suklaalevyn takia. Uskon että suututtaisi jos ei lääkettä suostuisi hakemaan, mutta että suklaasta tuollainen itku

[/quote]

Et taida olla migreenipotilas. Se suklaa on joillekin lääke siihen kohtaukseen. 

Vierailija
22/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:42"]Joo tiedän että kuulostan lapselliselta mutta minua harmittaa. En yleendö halua migreenissä makeaa, vaan keitän kahvin ja otan lääkkeen.

11v poikakin sattuu olemaan isällään, muuten olisi varmaan hakenut kun olisi saanut pitää hilut "hakupalkjana " :-D

Aloittaja
[/quote]

Laittaisit 11 v koulupäivän jälkeen ajamaan 8 km suklaan takia
Häpeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä Se Sika!

Vierailija
24/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla.
Mies lähtenyt jopa keskellä yötä hakemaan jotain huoltsikalta tai mä olen herättänyt seksiin, kun lääke ei vaikuta millään, maannut paikallani kuin pahempikin lahna ja odottanut orgasmia pitäen tyynyä silmillä.

Mä en oikeasti ymmärrä miksi toiset eivät halua tehdä pieniä palveluksia puolisolleen. Mikä siinä on niin vaikeaa tuottaa rakkaalleen arjessa mukavaa oloa?

Vierailija
25/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:26"]

Pakko lähteä sitten pyörällä. Siinhän sitten hakee minut autolla, jos menen niin kipeksi etten taksisin selviä! Suututtaa mokoma idiootti. En enää ikinä pyydä mitään! :-( Aloittaja

[/quote]Voi luoja :D Aikuistu jo! kauhee kitinä suklaalevyn takia. Uskon että suututtaisi jos ei lääkettä suostuisi hakemaan, mutta että suklaasta tuollainen itku
[/quote]
No hei, jos on tosi pahasti kipeä niin tottakai asiat saavat kohtuuttomia mittasuhteita! Vähän empatiaa peliin. Miettikää, jos itse olisitte vaikka vuosisadan flunssassa ja parisuhteen toinen osapuoli kieltäytyisi tuomasta jotain pikkujuttua, joka kuitenkin helpottaisi oloa.

Vierailija
26/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:09"]Melkoinen migreeni taitaa olla kun tietokoneella pystyt olemaan
[/quote]
Lukutaito hieman hakusessa vai?

Et todellakaan palvele miestäsi, kun kerran hän ei voi sulle kerran hakea jotain parantaakseen sun oloa!

Vierailija
27/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:26"] Pakko lähteä sitten pyörällä. Siinhän sitten hakee minut autolla, jos menen niin kipeksi etten taksisin selviä! Suututtaa mokoma idiootti. En enää ikinä pyydä mitään! :-( Aloittaja [/quote]Voi luoja :D Aikuistu jo! kauhee kitinä suklaalevyn takia. Uskon että suututtaisi jos ei lääkettä suostuisi hakemaan, mutta että suklaasta tuollainen itku [/quote] No hei, jos on tosi pahasti kipeä niin tottakai asiat saavat kohtuuttomia mittasuhteita! Vähän empatiaa peliin. Miettikää, jos itse olisitte vaikka vuosisadan flunssassa ja parisuhteen toinen osapuoli kieltäytyisi tuomasta jotain pikkujuttua, joka kuitenkin helpottaisi oloa.

[/quote]

Ja vielä kun miettii flunssaa ja migreeniä niin mielummin olisin kymmenen päivää vuodessa flunssassa kuin migreenissä. Flunssa vaan harvoin menee ohi päivässä tai kahdessa, mutta olo on sata kertaa parempi.

Vierailija
28/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:04"]

Minä olen ollut migreenialalla yli 30 v ja ihanasti on aina perhe minuun migreenissä suhtautunut. Lapsena äiti ja isä hieroivat akupisteitä ja hakivat kaupasta sipsejä ja jaffaa. Samaten mies passaa mukisematta ja tuo milloin kylmäpakkausta, milloin karkkia. Täysin empatiakyvytön idiootti, joka ei migreenipotilaalle tee pientä palvelusta. Jättäisin kyllä kostoksi seuraavan miesflunssan hoitamatta!

[/quote]

Huhhuh! Oletpa kova passattava. Minulle ei ole koskaan tullut mieleenikään alkaa vaatia muilta jotain ihme palveluksia sen varjolla että on migreeni päällä. Onneksi olen näemmä olennaisesti mukavampi ihminen kuin sinä (itsekeskeisyydessäsi ja kostonhimossasi) muutenkin =)

Itse asiassa epäilen kovasti tämän ketjun aloitusta koska oikeassa migreenissä ei kyllä netissä roikuta, se ruudusta säteilevä valohan sohii silmien kautta kuin miekka.

Vierailija
29/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mies ei tehnyt tällaisia pieniä juttuja, kun olen ollut kipeänä, ei edes suostunut tuomaan vesilasillista, kun imetin joskus esikoista koko illan. Sittemmin on itse ollut leikkaustoipilaana ja tarvinnut huolenpitoa, se sai hieman katumusta ja pikkuisen paremman asenteen aikaan.

Vierailija
30/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla väheni migreenit varmaan 75%:lla, kun jätin suklaan ja juustot pois.

Vierailija
31/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla kyllä aika omituinen migreeni, kun kahvit keität ja suklaata himoitset. Kun nuorempana kärsin aurallisesta migreenistä, en sietänyt edes kahvin tuoksua sen enmpää kuin mitään makeaakaan. Kun kohtaus sitten alkoi olla ohi, niin mikään ei maistunut paremmalle kuin kunnon ruisleipä kevyesti voilla voideltuna. Kahvi ei vieläkään olisi mennyt alas, tee kylläkin.

Vierailija
32/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä en ymmärrä tuollaista! minulle on kunnia-asia hakea vaimolle sipsejä tai irtiksiä, kun potee migreeniä. pirullinen vaiva.

Vierailija
33/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei toimi samat asiat. Mä himoitsen jotain erittäin rasvasta syötävää kuten sipsiä ja dippiä tai juustonaksuja, pepperonipitsaa jne. kun taas mun tyttäreltä häviää ruokahalu kokonaan migreenissä ja sen jälkeen. Inhoaa kaikkia ruuan hajuakin.

Kaikenkaikkiaan ap:n mies on todella itsekäs ja ajattelematon.

Vierailija
34/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa? Mulla kun on migreenikohtaus niin vaan oksennan enkä pysty ajattelemaan mitään muuta kun sitä tajutonta päänsärkyä ja pahaa oloa! Onko teiän migreenit sitten vaan päänsärkyä, tai ei diagnosoitua?

Vierailija
35/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole autoa?

Mutta miehellä siis on? Eikö sitä voi lainata?

Mutta ihan oikein, ettei suostu pomputettavaksi. Suklaa ei ole migreenipotilaalle välttämätön tuote. 

Vierailija
36/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas pian lomalla asumassa naisystäväni luona, ja voin vannoa että lähden vaikka keskellä yötä hakemaan hänelle kaupasta jotain jos pyytää kauniisti.

41v m

Vierailija
37/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 18:10"]Siis mitä hittoa? Mulla kun on migreenikohtaus niin vaan oksennan enkä pysty ajattelemaan mitään muuta kun sitä tajutonta päänsärkyä ja pahaa oloa! Onko teiän migreenit sitten vaan päänsärkyä, tai ei diagnosoitua?
[/quote]

Tiesitkö, etteivät kaikki oksenna migreenissä.

Vierailija
38/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa syödä mieluummin suolaista.

Vierailija
39/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 18:17"]

Sulla ei ole autoa?

Mutta miehellä siis on? Eikö sitä voi lainata?

Mutta ihan oikein, ettei suostu pomputettavaksi. Suklaa ei ole migreenipotilaalle välttämätön tuote. 

[/quote]

Ei siinä kohtauksessa pysty autoa ajamaan. Vaihtoehto on jäädä kitumaan pidemmäksi aikaa ja pahemmassa säryssä sinne pimeään huoneeseen. 

Vierailija
40/42 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko nyt vaikea ymmärtää, että migreenin laukaisee eri ihmisillä eri tekijät ja ne oireet ja parannuskeinotkin vaihtelevat. Itse olen sairastanut satoja kohtauksia ja oksentanut vain pari kertaa. On pitkä lista ruokia, joita en suostuisi kohtauksessa suuhuni laittamaan ja sitten niitä must-juttuja, jotka auttavat joko pysäyttämään vaanivan kohtauksen tai lievittämään oireita. Jos kohtaus on syntynyt matalasta verensokerista, on luonnollista että energiatiheä ruoka lievittää. Jos taas on saanut kohtauksen rasvaisesta viineristä tai juustosta, silloin ei välttämättä tule energiatarvetta. 

Ja joo, minullakin muuten väheni migreenit 95%, kun jätin ruokavaliostani kokonaan pois maitoa sisältävät tuotteet. Tosin suklaata en jättänyt, mutta maitosuklaan jätin pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi