Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hallituksen säästöt vaikuttavat sinun ja perheesi elämään?

Vierailija
08.09.2015 |

-

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme enää vakavasti harkitse muuttamista takaisin.

Vierailija
2/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Tuet säilyvät ennallaan, joka kuukausi rapsahtaa tilille vähän yli 2500 e, vaikka ei käydä töissä. Sairastaakin saa rauhassa ilman että vaikuttaa tukiin. Hyvinvointiyhteiskunta on ihana juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennetään yksityistä kulutusta, ostetaan enemmän ulkomaisista nettikaupoista ja alkoholit Virosta.

Vierailija
4/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuki nousee, ja ylitöihin en jatkossa suostu. Loma on nyt 30 päivää ja kaikki ikä-lisät on saatu; olen urani huipulla näin 30-vuotiaana. Voi vittu, taidan jäädä töistä pois kokonaan.

Vierailija
5/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:20"]

Ei mitenkään. Tuet säilyvät ennallaan, joka kuukausi rapsahtaa tilille vähän yli 2500 e, vaikka ei käydä töissä. Sairastaakin saa rauhassa ilman että vaikuttaa tukiin. Hyvinvointiyhteiskunta on ihana juttu!

[/quote]

No sulla ei ole sitten montaa lasta. Mulle tulee vähän yli 5000 mutta lapsiakin on siunaantunut. Ei olla töissä, mies auttelee talkoohommissa rakentamaan taloja, teki meidän omankin.

Vierailija
6/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti-ikäiset sairastaa.. Mä vien ne jatkossa sairaana päiväkotiin. Jos on aivan pakko olla pois, niin ollaan sitten useampi päivä. Itsekin voin mennä sairaana töihin. Koulussa olen töissä, joten taudit kiertoon vaan.

Vierailija
7/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamme pois. Leikkaukset olisi vielä voinut jotenkuten hyväksyä mutta pakolaisten hyysääminen tässä tilanteessa on pahemman luokan kettuilua omia kansalaisia kohtaan

Vierailija
8/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:26"]Muutamme pois. Leikkaukset olisi vielä voinut jotenkuten hyväksyä mutta pakolaisten hyysääminen tässä tilanteessa on pahemman luokan kettuilua omia kansalaisia kohtaan
[/quote]
Hei hei.

Vierailija
9/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin kauheasti jaksanut perehtyä, mutta enpä usko, että juuri mitenkään.

Vierailija
10/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot tippuu (sunnuntaiden takia) maksan siis veroja vähemmän palkasta sekä shoppailuista. Alan saamaa asumistukee, ihan vitun viisas päätös :DDDDD kiitos ilmasesta rahasta

Vierailija
11/11 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 16:25"]

Päiväkoti-ikäiset sairastaa.. Mä vien ne jatkossa sairaana päiväkotiin. Jos on aivan pakko olla pois, niin ollaan sitten useampi päivä. Itsekin voin mennä sairaana töihin. Koulussa olen töissä, joten taudit kiertoon vaan.

[/quote]

kato sielt tupsahti vuoden äiti-palkinto! lapsi parat kun ei heitä jakseta edes hoitaa kun reppanat sairastaa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä