Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teillä koskaan iltaruuan ja iltapalan kanssa niin että ensin syödään iltaruoka ja heti perään iltapala?

Vierailija
02.10.2006 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. ollaan koko porukka kauppareissulla, tullaan sieltä seiskan jälkeen ja tehdään ruoka, niin kello on kasi kun syödään. Siitä sitten iltapesulle ja nukkumaan. Turha meillä yrittää antaa ruokaa ja ip:tä peräkkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme