Lue keskustelun säännöt.
Käykö teillä koskaan iltaruuan ja iltapalan kanssa niin että ensin syödään iltaruoka ja heti perään iltapala?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Jos esim. ollaan koko porukka kauppareissulla, tullaan sieltä seiskan jälkeen ja tehdään ruoka, niin kello on kasi kun syödään. Siitä sitten iltapesulle ja nukkumaan. Turha meillä yrittää antaa ruokaa ja ip:tä peräkkäin.