Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Meanwhile in Greece....
07.09.2015 |
Kommentit (4)
Riehuuko siinä turvanpaikanhakijat, vai mitä siinä tapahtuu? Miksi ne riehuu?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Turvapaikanhakijat riehuvat samalla kun tavalliset kreikkalaiset yrittävät elää elämäänsä. Töihin eikä kouluun kuitenkaan uskalla mennä.
Rasismiahan tämä varmaan on, mutta eivät valkoiset käyttäytyneet noin silloin kun me olimme pakolaisina toisen maailmansodan aikoihin...
Alue: Aihe vapaa
Niinpä. Tämä invaasio olisi pitänyt lopettaa alkuunsa.