Kun poikaystävä ei anna syödä kunnolla omassa kodissani, muuten suhde on hyvä
Poikaystävä asuu toisella paikkakunnalla ja koulu jota hän käy, on täällä. Joten hänen on helpompi käydä koulua luotani. Ostaa itse omat ruokansa, mutta valittaa minun syömisistäni. Jos syön aamulla puuron ja mandariinin, toinen pitäisi jättää pois. Lounaalla esim. lohta/kanaa pitäisi ottaa vaan "puoli oman kämmenen kokoista annosta" Olen pienikokoinen 144cm/39kg ja tuollainen pala olisi naurettavan pieni. Voileipä pitää puolittaa, eikä siihen saa laittaa margariinia. Puoli siivua juustoa on ok. Viiliin ei saa lisätä kanelia/sokeria.
En tiedä kauanko jaksan enää, kun suhde on muuten hyvä. Ravintolassa emme ole käyneet koska en halua, että hän nolaa minut siellä.
Itse syö lihapiirakoita, hampurilaisia, valmislaatikoita ja voi juoda 1,5l sokerilimsaa päälle.
"Olen ihan aikuinen ihminen, pituudelleni en mahda mitään, 19v
Ap"
Näin ap kertoi tarinan alkumetreillä ja harmi että taas oli provoilua aloitus. Trollit kun ei koskaan muista mitä tuli kirjoitettua, niin sitten käy näin. Toki taas joku muu voi esiintyä aloittajana, mitä en ikinä ole ymmärtänyt miksi niin pitää toimia.
Ei siinä mitään, ihan hyvä keskustelu tämä oli ja paljon hyviä ja selkeitä neuvoja tullut kaikille, jotka elävät samantyylisessä suhteessa. Toivottavasti sai ihmiset miettimään mitä kannattaa hyväksyä suhteessa ja mitä ei ja mikä on tervettä huolestumista ja neuvomista esim. ruokailuista ja mikä ei.