Kun poikaystävä ei anna syödä kunnolla omassa kodissani, muuten suhde on hyvä
Poikaystävä asuu toisella paikkakunnalla ja koulu jota hän käy, on täällä. Joten hänen on helpompi käydä koulua luotani. Ostaa itse omat ruokansa, mutta valittaa minun syömisistäni. Jos syön aamulla puuron ja mandariinin, toinen pitäisi jättää pois. Lounaalla esim. lohta/kanaa pitäisi ottaa vaan "puoli oman kämmenen kokoista annosta" Olen pienikokoinen 144cm/39kg ja tuollainen pala olisi naurettavan pieni. Voileipä pitää puolittaa, eikä siihen saa laittaa margariinia. Puoli siivua juustoa on ok. Viiliin ei saa lisätä kanelia/sokeria.
En tiedä kauanko jaksan enää, kun suhde on muuten hyvä. Ravintolassa emme ole käyneet koska en halua, että hän nolaa minut siellä.
Itse syö lihapiirakoita, hampurilaisia, valmislaatikoita ja voi juoda 1,5l sokerilimsaa päälle.
Kommentit (121)
Miten sinä Ap käyttäydyt kun sinua kielletään syömästä?
Onko sinulla pokkaa nousta puolustamaan omaa oloasi ja temistäsi vai nöyritsteletkö vaan käskytyksen alla ettei tulisi riitaa? Kehotan joskus todella vaikka viikon ajan kokeilemaan miten siinä käy jos et nöyristele, vaan ihan oman maun mukaan syöt ja kommentoit selkä suorana sitä tälle kontrollifriikille, että tämä on nyt minun ruokani, joten olisitko hiljaa.
Teetkö itse samaa poikakaverillesi lihapiirakoista, limppareista ja muusta? Suosittelen kokeilemaan, kauhistele nyt hyvänen aika suureen ääneen miten noistakin rasvoista menee suonet tukkoon ja todella monella miehellä on kauhea keskivartalolihavuus jo ennen 30 ikävuotta, limppari on pelkkää sokerivettä ja siitä menee hampaat ja iho sameaksi, kauheasti kaloreita sitä muuten helposti tuleekin valmisruokia syömällä ja kylläpä muuten huomaa miten hyviltä näyttää miehet jotka osaa syödä puhtaasti ja terveellisesti! Anna palaa, ihan täysillä! Tee oikein sellainen ruokaviikko, että kommntoit ihan kaikkea mitä poikakaverisi syö, ihan riidankin uhalla.
Uskon että olet ollut tähän saakka vaan liian kiltti, mutta kuule siitä ei mitalia eikä pokaalia ole tulossa, pelkästään pahaa mieltä. Nyt on hyvä aika opetella puolustamaan itseään ja hommata itselleen se ruokarauha.
Sano sille että :
1.en usko että tämä yhdessä asuminen onnistuu
Kun se kysyy miksi, sanot :
2.on erittäin epämiellyttävää ja jopa loukkaavaa että kommentoit mun syömisiä ja vieläpä omassa kämpässäni. Haluatko asua jatkossakin täällä? Jos haluat, se kommentointi loppu NYT.
3.älä anna sille pariin viikkoon(aiai päätä särkee, menkat jne.) Oppii että sanomisilla on seurauksensa.
-Mies 41v
Siis toinen yrittää näännyttää, ehkä tappaa sinut ravinnonpuutteeseen ja sinä jatkat suhteessa? Mitä järkeä siinä voi olla. Hälytyskellojen pitäisi soida. Rakastuminen menee ohi kun eroaa ja löydät toisen joku päivä. Hän voi ihannoida laihoja muualla fetissinään. On kokemusta ihmisistä jotka yrittävät näännyttää ja jopa tappaa, siksi tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina näitä "mies kontrolloi tekemisiäni, mutta kyllä meidän suhde ja mies on silti hyvä". Ei mulla olisi hyvä olla suhteessa, jossa mies kontrolloisi jotain tai useampaa elämän osa-aluetta. Koko ajan takaraivossa kytisi tuo asia. Kuitenkin päivän aikana syödään useampaan kertaan ja jos joka kerta mies kyttäilisi mitä syön ja miten paljon, niin en minä pystyisi lungisti elämään tämän miehen kanssa. Pian sitä alkaisi varomaan tekeekö muutakin "väärin", ja varmasti kontrollimiehen mielestä alan tekemäänkin, kunhan tutummaksi tullaan.
Mutta jokainen toki saa tykätä ihan minkälaisesta henkilöstä itse haluaa. Itse kävisin tiukan keskustelun ja jos ei auta, niin mies ulkoistetaan ainakin ensiksi asunnosta pois kyttäilemstä ja varmaan myöhemmin myös elämästä.
Näinpä. Tuollainen kontrolloiminen on yksiselitteisesti niin sairas ja huono tapa, että pelkästään se riittää muuttamaan suhteen huonoksi ja potentiaalisesti vaaralliseksi. Sitä ei voi kompensoida millään muulla kivalla, joka tämän muuttaisi, Suhde on siis totaalisen paska, ei yhtään hyvä.
Jep. Kontrollityyppi kuvauksen perusteella ja niissä on vaara.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että :
1.en usko että tämä yhdessä asuminen onnistuu
Kun se kysyy miksi, sanot :
2.on erittäin epämiellyttävää ja jopa loukkaavaa että kommentoit mun syömisiä ja vieläpä omassa kämpässäni. Haluatko asua jatkossakin täällä? Jos haluat, se kommentointi loppu NYT.
3.älä anna sille pariin viikkoon(aiai päätä särkee, menkat jne.) Oppii että sanomisilla on seurauksensa.
-Mies 41v
4.Äläkä myöskään ota siltä p oskeen pariin viikkoon
M37
Vaikea kuvitella mitään hyvää tällaiseen suhteeseen, mutta kukin tavallaan. Ja sä ilmeisesti olet alistuva ja vähän yksinkertainen.
Poikaystäväsi testaa sinua. Jos et laita hanttiin tai sano vastaan tästä ruokajutusta hän siirtyy hetken päästä seuraavan asian kontrolloimiseen. Psyykkisesti olet silloin jo hyväksynyt yhden kontrollin, on hyvin monesti niin, että seuraava ja seuraava askel vain ikäänkuin "tapahtuu".
Pian huomaat, että elät täysin poikaystävän määräysvallan alla. Ja sieltä on todella vaikea, joillekin jopa mahdoton, ainakaan ilman apua, päästä pois.
Alä missään nimessä päästä asioita etenemään. Laita stoppi poikaystävälle. Oikrastaan ainut tapa on päättää suhde. Suhde EI ole "muuten hyvä". Se ei ole hyvä missään mielessä.
Tuosta ei seuraa hyvää, usko minua ja muita täällä.
Kyllä se niin on että miehen kuuluu hallita naista ja määrätä että mitä hän saa tehdä ja mitä ei saa tehdä.
Onko nyt ihan varma, ettei ole rollin unelmointia :P
Ap, jos et ole trolli niin mietipä hetki että oletko tarpeeksi kypsä seurustelemaan? Tämä ei ole mitenkään loukkaavaksi tarkoitettu kysymys vaan huolestunut. Jos et pysty pitämään puoliasi sellaisessa asiassa että mitä ja miten syöt, niin miten pystyt pitämään puoliasi ja rajojasi missään muussakaan asiassa? Jokainen kasvaa aikuiseksi omaa tahtiaan. Aikuisuutta on se, että hahmottaa omat rajansa ja pystyy pitämään niistä kiinni jos joku yrittää kävellä niistä yli. Mitä tapahtui kun poikaystäväsi ensimmäisen kerran rajoitti syömisiäsi? Mitä sinä teit? Normaali reaktio nimittäin olisi ollut sanoa että "pidä huoli vaan omista syömisistäsi, sinulle ei kuulu mitä minä syön". Jos sinun reaktiosi oli totella, muuttaa syömisiäsi, niin reaktiosi ei ollut sellaisen ihmisen reaktio, joka kykenee parisuhteeseen. Sinulla on vielä kasvamista tehtävänä ja opeteltava tunnistamaan omat rajat ja se, että on ok pitää niistä rajoista kiinni. Kenelläkään ei ole oikeutta parisuhteessa rajoittaa toisen syömistä. Lopeta tuollainen vahingollinen ihmissuhde ja kasva rauhassa aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina näitä "mies kontrolloi tekemisiäni, mutta kyllä meidän suhde ja mies on silti hyvä". Ei mulla olisi hyvä olla suhteessa, jossa mies kontrolloisi jotain tai useampaa elämän osa-aluetta. Koko ajan takaraivossa kytisi tuo asia. Kuitenkin päivän aikana syödään useampaan kertaan ja jos joka kerta mies kyttäilisi mitä syön ja miten paljon, niin en minä pystyisi lungisti elämään tämän miehen kanssa. Pian sitä alkaisi varomaan tekeekö muutakin "väärin", ja varmasti kontrollimiehen mielestä alan tekemäänkin, kunhan tutummaksi tullaan.
Mutta jokainen toki saa tykätä ihan minkälaisesta henkilöstä itse haluaa. Itse kävisin tiukan keskustelun ja jos ei auta, niin mies ulkoistetaan ainakin ensiksi asunnosta pois kyttäilemstä ja varmaan myöhemmin myös elämästä.
Näinpä. Tuollainen kontrolloiminen on yksiselitteisesti niin sairas ja huono tapa, että pelkästään se riittää muuttamaan suhteen huonoksi ja potentiaalisesti vaaralliseksi. Sitä ei voi kompensoida millään muulla kivalla, joka tämän muuttaisi, Suhde on siis totaalisen paska, ei yhtään hyvä.[
Se on muuten just näin. Sen nyt voisi vielä sanoa jos toisella olisi jokin ärsyttävä tapa, vaikka jättää sukat olohuoneen lattialle, että "suhde on muuten hyvä". Mutta kun puhutaan toisen kontrolloimisesta tai mistä tahansa tahallisesta vahingoittamisesta, niin suhde ei tosiaankaan voi olla "muilta osin hyvä". Se on täysin huono.
"Suhde on muuten hyvä" Kuinka pihalla sitä voikaan ihminen olla suhteensa tilasta?!
Nyt edes hitunen itsekunnioitusta peliin ja lopetat tuollaisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Olet ylipainoinen, 144 cm/39 kg on pulska.
Ja sinä olet hapen tuhlausta, ole hyvä.
Onnittelut perjantaiprovo trollauksen läpi menemisestä.
Kyllä naisella on oikeus lihota, jos niin tahtoo!
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet 10-vuotiaan kokoinen. Ei normaalia seurustelua muutenkaan. Ilmeisen viehtynyt lapsiin tämä poikaystäväsi.
Voin kertoa, että monet miehet tykkäävät pienikokoista naisista itseni mukaan lukien. Sillä ei ole mitään tekemistä alaikästen kanssa.
Ap:n poikki on kuitenkin sika joten poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Tuollainen kontrolloiminen on yksiselitteisesti niin sairas ja huono tapa, että pelkästään se riittää muuttamaan suhteen huonoksi ja potentiaalisesti vaaralliseksi. Sitä ei voi kompensoida millään muulla kivalla, joka tämän muuttaisi, Suhde on siis totaalisen paska, ei yhtään hyvä.[
Se on muuten just näin. Sen nyt voisi vielä sanoa jos toisella olisi jokin ärsyttävä tapa, vaikka jättää sukat olohuoneen lattialle, että "suhde on muuten hyvä". Mutta kun puhutaan toisen kontrolloimisesta tai mistä tahansa tahallisesta vahingoittamisesta, niin suhde ei tosiaankaan voi olla "muilta osin hyvä". Se on täysin huono.
Aioin juuri kirjoittaa samaa, että "muuten hyvä mies" on sellainen joka toistuvasti täyttää tiskikoneen vähän väärin tai unohtaa pöntön kannet väärään asentoon tai muuta vastaavaa. Mies, joka alistaa, kontrolloi ja hallitsee puolisoaan ei ole hyvä mies lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut perjantaiprovo trollauksen läpi menemisestä.
Tämä voi olla provo, mutta tällaisia "parisuhteita" on oikeasti. Minäkin tiedän yhden, se eteni syömisen ja muun kontrolloinnista väkivaltaiseksi.
Ei tuollaiseen pidä jäädä.
"muuten suhde hyvä"? En tiedä miten muut asiat voivat olla tasapainossa tuollaisen kontrollin kanssa. Ja vielä se, että hän itse ahmii roskaruokaa? Sori, mutta nyt taitaa olla tarpeen AV-palstan klassikkoneuvo: "jätä se sika". Voitko olla varma ettei kontrolli leviä muualle kuin ruokailuun? En halua että AP:lle syntyy huono omakuva tai vaikkapa syömishäiriö sen takia että joku poikaystävä käyttäytyy näin typerästi.