Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun poikaystävä ei anna syödä kunnolla omassa kodissani, muuten suhde on hyvä

Vierailija
25.03.2022 |

Poikaystävä asuu toisella paikkakunnalla ja koulu jota hän käy, on täällä. Joten hänen on helpompi käydä koulua luotani. Ostaa itse omat ruokansa, mutta valittaa minun syömisistäni. Jos syön aamulla puuron ja mandariinin, toinen pitäisi jättää pois. Lounaalla esim. lohta/kanaa pitäisi ottaa vaan "puoli oman kämmenen kokoista annosta" Olen pienikokoinen 144cm/39kg ja tuollainen pala olisi naurettavan pieni. Voileipä pitää puolittaa, eikä siihen saa laittaa margariinia. Puoli siivua juustoa on ok. Viiliin ei saa lisätä kanelia/sokeria.
En tiedä kauanko jaksan enää, kun suhde on muuten hyvä. Ravintolassa emme ole käyneet koska en halua, että hän nolaa minut siellä.

Itse syö lihapiirakoita, hampurilaisia, valmislaatikoita ja voi juoda 1,5l sokerilimsaa päälle.

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

144 cm?

Mulla oli kaksi tätiä, kaverin sisko,oma sisko ja äiti tuon pituisia.

Vierailija
42/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro poikaystävälle, että sinua häiritsee tuollainen ja hänen pitäälopettaa se.

Usein emme uskalla puhua asioista suoraan vaan mieluummin pidämme ongelmat sisällämme. Kannattaa kuitenkin puhua suoraan, mutta asiallisesti ja rauhallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin selvä provo, ei kukaan aikuinen ole 144cm pitkä.. joku trollimies tekassu

No hitto, pullossako elät! Mun äidin puolen suku ovat kaikki naiset tuon mittaisia, pieniä ja siroja. Myn kaveri on 145 ja "vääntänyt" poikia, kaikki yli 180cm. Anoppi on vieläkin lyhyempi, 140cm, teki koko ikänsä rankkaa raksaduunia, täytti just 93v.

Kyllä kuule on pieniä ja siroja naisia olemassa!

Vierailija
44/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muuten hyvä suhde" ei muuten ole. Heitä ulos.

Vierailija
45/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa nyt reilusti puheeksi muutkin asiat kuin syöminen. Kerro, että on kiva, että ostat omat syömisesi, mutta jos asumme tässä asunnossani yhdessä, se ei riitä. Tässä on lista päivittäistavaroista, joita ostat nyt meille varastoon: vessapaperia, peseytymisaineita, tiskiainetta, vaatteiden pesuainetta.

Ja anna mä nyt arvaan: hän on viikolla sinun luonasi ja menee viikonlopuksi kotipaikkakunnalleen? Kerro, että haluat mukaan, on jo aika, että tapaat hänen vanhempansa ja kaverinsa siellä. Katsotaanpa ilmeitä.

Oikeasti: älä nyt ole vedetettävissä. Pliis.

Vierailija
46/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se hyvä tuossa suhteessa on?Tuollainen puuttuminen on järkyttävää.Puutupa itsekin jatkossa noihin limuihin tms.Katso mitä sanoo.Näyttäisin kyllä ovea.

Vierailija
47/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet 10-vuotiaan kokoinen. Ei normaalia seurustelua muutenkaan. Ilmeisen viehtynyt lapsiin tämä poikaystäväsi.

Minkäs aikuinen ihminen itse pituudelleen voi? Todella todella törkeää puhetta...

Vierailija
48/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun trolli on umpip....ska, muuten hyvä

Vierailija
49/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oli roskaa koko aloitus.

Vierailija
50/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa pitää syödä, kuin lintu.

Vierailija
51/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan,joudut vielä siivoamaan hänen jälkensä ja pesemään pyykit yms.

Vierailija
52/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
53/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä olisikin provo, niin tämmöisiä tyyppejä on oikeasti. Mun exä oli pitkä mies, laiha kuin mikä ja söi mieheksi todella vähän. Mulla paino on pysynyt suht samana koko aikuisiän enkä ole koskaan katsonut mitä syön - ennen kuin tämä mies alkoi vahtimaan syömisiäni. Hän laski kaloreita, huomautteli kun söin leipää tai jos söin jälkiruokaa, huomautteli ruoka-annosten koosta ja ihmetteli, jos minulla oli yleensä koskaan nälkä. Eli hän söi kellon mukaan - jos olin syönyt aamupalan klo 9 ei hänen mielestään minulla voinut olla nälkä ennen klo 15. Ihan käsittämätöntä touhua, jouduin syömään salaa monta kertaa kunnes keräsin rohkeutta jättää koko tyypin. Sanomattakin selvää, että viimein alkoi myös käymään käsiksi ja siitä sain voimia lähteä suhteesta.

Tuollainen kontrollointi on aina sairasta.

Vierailija
54/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on herttaisen yhdentekevää, onko aloitus provo vai ei. Surullisinta on se, että tuollaisia pariskuntia todellakin on olemassa. Se alistettu osapuoli on alkanut jossain vaiheessa suhdetta miettimään, että hän on ansainnut huonon kohtelun, ja pitää miestä (yleensä se menee näin päin) ja suhdetta hyvänä. Kunnes tapahtuu jokin niin suuri silmät avaava juttu, että sitä ei selitä enää mikään muu, kuin siinä puolisossa olevat ongelmat.

Vierailija
55/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein: Poikaystäväsi tulee sinun kotiisi bunkkaamaan, vahtii sinun ostamiasi ruokia, kyttää ja sanelee erilaisia erikoisia sääntöjä syömiseesi liittyen, ja vaatii sinua syömään todella vähän? Itse syö samaan aikaan huoletta roskaruokaa ja isoja annoksia, mutta vaatii sinua valitsemaan aamupalalla leivänpalan ja mandariinin välillä?

Ymmärrät varmaan, että tuossa on jotakin aivan todella pahasti vialla. Kun poikaystävä seuraavan kerran lähtee omaan kotiinsa, pakkaa hänen tavaransa mukaan ja sano, että ei tarvitse enää tulla. 

Vierailija
56/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pihalle se, saa etsiä jatkossa muualta jonkun majapaikan. 

Vierailija
57/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakos kysyä, tunsitteko toisenne jo ennen kuin mies tuli sinun kotiseuduillesi opiskelemaan? Maksaako mies sinulle vuokraa? Onko syytä olettaa, että suhteenne jatkuu, kun hän ei enää tarvitse opiskelija-asuntoa?

Vierailija
58/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edelliset, oli provo tai ei. Joku kuitenkin tuota oikeasti kokee ja hänelle viesti on, että ansaiset parempaa! Tuollainen ei ole hyvä suhde.

Vierailija
59/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä olisikin provo, niin tämmöisiä tyyppejä on oikeasti. Mun exä oli pitkä mies, laiha kuin mikä ja söi mieheksi todella vähän. Mulla paino on pysynyt suht samana koko aikuisiän enkä ole koskaan katsonut mitä syön - ennen kuin tämä mies alkoi vahtimaan syömisiäni. Hän laski kaloreita, huomautteli kun söin leipää tai jos söin jälkiruokaa, huomautteli ruoka-annosten koosta ja ihmetteli, jos minulla oli yleensä koskaan nälkä. Eli hän söi kellon mukaan - jos olin syönyt aamupalan klo 9 ei hänen mielestään minulla voinut olla nälkä ennen klo 15. Ihan käsittämätöntä touhua, jouduin syömään salaa monta kertaa kunnes keräsin rohkeutta jättää koko tyypin. Sanomattakin selvää, että viimein alkoi myös käymään käsiksi ja siitä sain voimia lähteä suhteesta.

Tuollainen kontrollointi on aina sairasta.

Mullakin on kokemuksia miesten ruokakontrolloinnista. Yksikin teki sitä ahneuttaan, toinen kontrolloinninhaluisuuttaan. 

Vierailija
60/121 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan ap on. Ei vastaa kuin yhteen epäolennaiseen, nyt lukee vastauksia hykerrellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi