Kun poikaystävä ei anna syödä kunnolla omassa kodissani, muuten suhde on hyvä
Poikaystävä asuu toisella paikkakunnalla ja koulu jota hän käy, on täällä. Joten hänen on helpompi käydä koulua luotani. Ostaa itse omat ruokansa, mutta valittaa minun syömisistäni. Jos syön aamulla puuron ja mandariinin, toinen pitäisi jättää pois. Lounaalla esim. lohta/kanaa pitäisi ottaa vaan "puoli oman kämmenen kokoista annosta" Olen pienikokoinen 144cm/39kg ja tuollainen pala olisi naurettavan pieni. Voileipä pitää puolittaa, eikä siihen saa laittaa margariinia. Puoli siivua juustoa on ok. Viiliin ei saa lisätä kanelia/sokeria.
En tiedä kauanko jaksan enää, kun suhde on muuten hyvä. Ravintolassa emme ole käyneet koska en halua, että hän nolaa minut siellä.
Itse syö lihapiirakoita, hampurilaisia, valmislaatikoita ja voi juoda 1,5l sokerilimsaa päälle.
Kommentit (121)
Suhteenne ei ole hyvä. Kontrollointi ei koskaan kuulu hyvään suhteeseen.
Mun tyttöystävä erosi sen jälkeen, kun aloin viipaloimaan hillomunkkeja neljään osaan. Puolikkaan vielä hyväksyi, mutta tuossa kulki ilmeisesti raja.
Valitettavasti suhde ei ole hyvä.
Valita aina kauheaa nälkää juuri kun on tarkoitus aloittaa seksi. Mies ärsyyntyy siitä ja lopettaa sen ruokakiristyksen.
Kuullostaa pelottavalle tyypille. Hakkaaminen alkaa varmaan pian. Mitrn hän perustelee nälässä pitämisen?
Sinähän olet 10-vuotiaan kokoinen. Ei normaalia seurustelua muutenkaan. Ilmeisen viehtynyt lapsiin tämä poikaystäväsi.
Miksi siedät hullua omassa kodissasi?
Potkaise pihalle!
Poikkis haluaa rauhassa olla plösö samalla, kun tyttöystävän pitää olla siro ja höyhenen kevyt. Kohta se alkaa kyselemään sinulta rahaa, kun sulla sitä riittää, sillä "eihän sulla ees mee ruokaan juuri yhtään rahaa".
Jotenkin huolestuttavaa että poikaystäväsi haluaa että olet lapsen mitoissa.......
Luin monta monta kertaa, että leivän päälle ei saa laittaa mandariinia... ja mietin, että okei, no jos tykkäät niin senkus
Toisen syömisen sairaalloinen kontrollointi = iso varoitusmerkki. Lähde suhteesta, kun vielä voit.
Byebye baby baby byebye
Suhde on surkea
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet 10-vuotiaan kokoinen. Ei normaalia seurustelua muutenkaan. Ilmeisen viehtynyt lapsiin tämä poikaystäväsi.
Vaikka poikaystävä selvästi on kontrollifriiki, niin toivottavasti tämän kommentin tekijä ja sen peukuttajat ymmärtää, että tällä logiikalla kaikki ap:n tulevatkin miehet ovat epäilyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan aikuinen ihminen, pituudelleni en mahda mitään, 19v
Ap
Kun sanot että suhde on hyvä, tarkoitat, että hän ei ole vielä kieltänyt sinulta muuta kuin ruuan.
Ja sinusta hyvä suhde on ilmeisesti, että hän ei lyö sinua kun tottelet häntä nöyrästi.
Sinun pitää ensiksi laittaa tuollainen orjanomistaja pihalle, ja sitten arvioida, miksi sinun käsitys parisuhteesta on, että sinut voi omistaa kuin koiran. Joku on antanut sinulle huonoa esimerkkiä tai kasvatusta.
Juu ei. Suhde ei ole millään muotoa hyvä. Jos olisin sä, näyttäisin miehelle ovea. Sinä päätät paljonko syöt, ei kukaan muu.
Et ole aikuinen jos siedät noin huonoa kohtaloa
MIksi sinä olet tuollaisen kontrolloijan kanssa?