Kuin kilpparin vajaatoimintaa.
Minulla on kasa oireita ja elämänlaatuni on niiden takia alentunut kuin lehmän häntä. Oireet ovat samat kuin kilpirauhasen vajaatoiminnassa mutta lääkärin mukaan testitulokset eivät tue sitä. Alan olemaan epätoivoinen, paino nousee vaan vaikka treenaan ja syön todella tarkasti(myös rasvoja), hiukset on kohta muisto vain, paleltaa, väsyttää, olen alakuloinen, seksi ei kiinnosta(ennen olin todella aktiivinen), kädet puutuu, jalat turpoaa, pyörryttää, olen nykyään hidas, muistihäiriöitä(ikää kohta 30v).
En jaksa enää. En ole masentunut, ei ole itsetuhoisia ajatuksia, elämä ei muserra mua alleen mutta nyt alkaa olemaan voimat loppu niin henkisesti kuin fyysisestikin. Mitä tämä voi olla?
Kommentit (43)
luulisin että lääkäri on parempi arvaamaan ku randomilla stormaavat palstalaiset
miksi kaikkiin muihin labra-arvoihin voi luottaa viitearvojen sisällä paitsi kilppareihin? Ehkä on diabetes, vaikka sokerit on normaalit?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 20:50"]Mulla oli hyvin samanlaisia oireita ja todettiin refluksi. Lääkityksen alettua muutuin takaisin normaaliksi, pystyn taas tekemään kaikkea kuin ennenkin ilman väsymystä. [/quote] Eikö refluksi oireilisi mahaan/ruokatorveen? Mua ei juurikaan edes närästä.
[/quote]
Ei muakaan närästänyt. Isoin oire oli kauhea väsymys ja kaikki perushengittämistä isompi tekeminen oli raskasta ja vaati suhteettomia ponnistuksia. Mitään mahaan/kurkkuun liittyvää oiretta tai tuntemuksia ei ollut, ennen kuin lääkkeen aloituksen sekä refluksiruokavalion jälkeen pystyin kohdentamaan vika-alueen kaulaan ja tajusin mistä kaikki johtuu, ja sitten olo jo paranikin. Ihan vain vinkkinä siitä miten epämääräiset oireet voivatkin olla jotain ihan muuta kuin voisi kuvitella. t.38