Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Introvertille miehelle nainen?

Vierailija
07.09.2015 |

Voiko introvertti mies saada tyttöystävää? En ole kiinnostunut baareissa käymisestä tai poikien kosteista reissuista. Olen sellainen kotona nyhjääjä, joka viettäisi viikonloput mielellään naisen kanssa, vaikka lenkkeillen, hyvää ruokaa tehden ja elokuvia katsellen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:53"]

Ymmärränkö nyt oikein, että et ole ap koskaan vielä seurustellut, koska kysyt, voiko introvertti saada tyttöystävää? Jos ymmärsin oikein, olisitko kuitenkin halunnut seurustella? Nimittäin pelkkä intraversio ei pidä ihmistä sinkkuna 25-vuotiaaksi asti, jos hän haluaa seurustelusuhteen. Eli mielestäni kyse on silloin jostain muustakin. Esim. nettitreffailussa pystyy etukäteen seulomaan tapaamisiin sellaiset ihmiset, joilla arvelee olevan sopiva luonne. Asutko ehkä esim. syrjäseudulla, joka ymmärrettävästi olisi lisähankaluutena kuvioissa?

[/quote]

Mietipä sitä mahdollisuutta, että ei ole ollut halua seurustella aiemmin :D Ihmeellinen asenneongelma taas.

Vierailija
22/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:53"]Ymmärränkö nyt oikein, että et ole ap koskaan vielä seurustellut, koska kysyt, voiko introvertti saada tyttöystävää? Jos ymmärsin oikein, olisitko kuitenkin halunnut seurustella? Nimittäin pelkkä intraversio ei pidä ihmistä sinkkuna 25-vuotiaaksi asti, jos hän haluaa seurustelusuhteen. Eli mielestäni kyse on silloin jostain muustakin. Esim. nettitreffailussa pystyy etukäteen seulomaan tapaamisiin sellaiset ihmiset, joilla arvelee olevan sopiva luonne. Asutko ehkä esim. syrjäseudulla, joka ymmärrettävästi olisi lisähankaluutena kuvioissa?
[/quote]
Kyllä näin on päässyt käymään. Ehkä parikymppisenä olisin ollut valmis aloittamaan seurustelun, mutta en sen kummemmin etsinyt naista ja eipä ole sellaista sitten kohdalla sattunut ja on tässä muutama vuosi mennyt hukkaan muista syistä.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako nettitreffiprofiilissa mainita, että on introvertti?

Vierailija
24/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 18:53"]

Ymmärränkö nyt oikein, että et ole ap koskaan vielä seurustellut, koska kysyt, voiko introvertti saada tyttöystävää? Jos ymmärsin oikein, olisitko kuitenkin halunnut seurustella? Nimittäin pelkkä intraversio ei pidä ihmistä sinkkuna 25-vuotiaaksi asti, jos hän haluaa seurustelusuhteen. Eli mielestäni kyse on silloin jostain muustakin. Esim. nettitreffailussa pystyy etukäteen seulomaan tapaamisiin sellaiset ihmiset, joilla arvelee olevan sopiva luonne. Asutko ehkä esim. syrjäseudulla, joka ymmärrettävästi olisi lisähankaluutena kuvioissa?

[/quote]

Kerro ihan suoraan mitä yrität vihjailla. "Kyse on silloin jostain muustakin", tarkoitatko siis että ihmisessä on oltava automaattisesti jotain vikaa, jos ei ole seurustellut 25 ikävuoteen mennessä? Mistä tuollainen syyllistäminen ja arvostelu kumpuaa, luuletko itse olevasi jotenkin parempi ihminen vain sen takia, että olet kelvannut jollekin? Elät menneisyydessä pinttyneiden käsitystesi kanssa, Suomihan on täynnä sinkkuja, miljoonasta eri syystä, joka on tietenkin harmillista, mutta asiaa ei auta yhtään sinunlaistesi idioottien kylvämät käsitykset ja ihmisten perusteeton leimaaminen.

Vierailija
25/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:10"]Kannattaako nettitreffiprofiilissa mainita, että on introvertti?
[/quote]
Tuskin, karkoittaa kaikki pois.

Vierailija
26/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:10"]

Kannattaako nettitreffiprofiilissa mainita, että on introvertti?

[/quote]

Kai se on hyvä mainita. Selviää se kuitenkin joskus. Ei tuo ainakaan omaa seuranhakua haitannut.

Vierailija
27/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttejä naisia on melko harvassa ja omanikin löysin aivan sattumalta.
M31

Vierailija
29/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:08"]Introverttejä naisia on melko harvassa ja omanikin löysin aivan sattumalta.
M31
[/quote]
Alapeukuttajien mielestä olet väärässä? Onko tutkittu onko miehissä enemmän introverttejä mitä naisissa?

Vierailija
30/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on introvertti tai ainakin kaikkien persoonallisuustestien mukaan. On syvällinen, analyyttinen pohdiskelija, joka kyllä viihtyy muutamien ystäviensä kanssa mainiosti ja työelämässäkin jopa jonkin verran nauttii sosiaalisuudesta. On silti sekä omasta että minun mielestäni introvertti. Itsekin olen jonkin verran eli viihdyn pienessä, tutussa porukassa parhaiten mutta kaipaan kyllä säpinää elämääni. Sinänsä ollaan aika ääripäät. Joskus rasittavaa, toisaalta joskus ihan kiinnostavaakin kun keskustellaan ja ollaan eri mieltä asioista niin, että saadaan melkein tappelu aikaiseksi.

Vierailija
31/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:08"]Introverttejä naisia on melko harvassa ja omanikin löysin aivan sattumalta. M31 [/quote] Alapeukuttajien mielestä olet väärässä? Onko tutkittu onko miehissä enemmän introverttejä mitä naisissa?

[/quote]

Ottaisko ne ekstrovertit naiset vaan enemmän silmään niin että ne hiljaisemmat jää huomaamatta? Introvertteja naisia kyllä on, ihan yhtälailla kuin miehiäkin.

t. introvertti sinkkunainen

Vierailija
32/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mä haluaisin just tuommoisen ap:n kaltaisen miehen :) Kotioloissa viihtyvää sorttia olen siis itsekin.

Vierailija
33/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:24"]Höh, mä haluaisin just tuommoisen ap:n kaltaisen miehen :) Kotioloissa viihtyvää sorttia olen siis itsekin.
[/quote]
Täällä olen, senkun vaan otat ;)
Ap

Vierailija
34/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 17:02"]Voiko introvertti mies saada tyttöystävää? En ole kiinnostunut baareissa käymisestä tai poikien kosteista reissuista. Olen sellainen kotona nyhjääjä, joka viettäisi viikonloput mielellään naisen kanssa, vaikka lenkkeillen, hyvää ruokaa tehden ja elokuvia katsellen.
[/quote]
Kuulostaa siltä että et todellakaan teksi naisella mitään, paitsi pilaisit tämän elämän. Minkä ikäinen olet ota joku sellainen joka on jo toisella kierroksella ja jonka lapset eivät enää asu kotona.
Tavalliselle nuorelle naiselle sinulla tuskin on mitään annettavaa, ja jos saisitkin sellaisen niin käytännössä pilaisit tämän nuoruuden ja varmuudella jättäisi sinut viimeistään 4-,kymppisenä ja olisi ikuisesti katkera kun elämänsä jäi elämästä.

Vierailija
35/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole introvertti nainen ja ollut kohta vuoden kaltaisesi miehen kanssa. Ihanaa että kaltaisiasi miehiä on olemassa :)

Vierailija
36/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttejä on 50 % ihmisistä. Kokeile päättelyä.

Vierailija
37/37 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:55"]Introverttejä on 50 % ihmisistä. Kokeile päättelyä.
[/quote]
Introvertit on fiksuja joten päättelen että et ole sellainen