Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ex-Kaverin käytös fb:ssä ahdistaa

Vierailija
07.09.2015 |

Mulla on facebookissa "kaveri", jota en enää juurikaan paljon näe. Tein viime vuoden lopulla päätöksen, etten enää ole häneen yhteyksissä. Sitä ennen näimme noin 2krt vuodessa eli kaverisuhde on ollut huono jo pitkään, vaikka asumme aika lähellä toisiamme. Ei vaan kai kumpaakaan kiinnosta nähdä.

Tämä "kaveri" on facebookissa maailman rasittavinta seurattavaa, on niin hurmioitunut ulkonäöstään, että laittelee koko ajan kuvia itsestään ja kakaroistaan ja ihan tasan sen takia, että haluaa huomiota ja kehuja. Olen hänen fb-käytöksen takia tullut siihen tulokseen, että hän on narsisti. Kaikki päivitykset mitä hän laittaa, ovat pelkkää itsensä kehumista ja kaikista niistä tulee olo, että kalastelee tykkäyksiä ja kehuja. Nyt kun hän viime vuonna täytti 30, niin olen huomannut, että lähiaikoina on alkanut korostamaan sitä kuinka nuoren näköinen hän omasta mielestään on ja facebookiin laittaa päivityksen, jos joku on häntä nuoremmaksi luullut. Mulla palaa pinna usein näihin huomiohuoraajiin, mutta tämä tyyppi on AINUT jonka käytös ja olemus ja naamataulu ja päivitykset mua siellä facebookissa ahdistaa ja rankasti.

Nyt olenkin miettinyt, että kehtaanko poistaa tämän tyypin kaverilistalta? Siinä on ainut nolo asia se, että välillä (harvoin) ollaan törmätty jossain kaupassa tai muualla niin kiva selitellä sitten jos niin taas käy, että miksi olen poistanut hänet yms.. Voin toki poistaa vain hänen seuraamisensa, että en vain näe niitä itsekehuja, mutta sitten hän kuitenkin näkee mun päivitykset ja kuvat ja sitä en halua. Mitä hittoa mä tälle asialle teen??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista kavereista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla