Onko saga noren teistä seksikäs?
Kommentit (41)
Ei ole, roolihahmon kehonkieli on hyvin jäykkää ja vihamielistäkin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:30"]Ei ole, roolihahmon kehonkieli on hyvin jäykkää ja vihamielistäkin.
[/quote]ronskia?
Rohden suu on aina tosi ärsyttävästi.
Kuka oli päätekijä 2 tuotantokaudella?
Ei meinaa jaksaa enää seurata neljättä kautta sen Hahmon takia, ä r s y t t ä v ä!!!!!!!
On. Tykkään sen tyylistä sekä ulkonäössä että persoonana.
Nope. Jotenkin tosi vastenmielinen, kuten esittäjänsäkin tekopyhä svennebanan. Ärsyttää koko eukko, joka on olevinaan niin suvaitsevainen ja työntämässä maahanmuuttajiaan Suomeen. Silti toisten kulttuurien ymmärtäminen ja kunnioittaminen loppuu itärajalla, jossa voi avoimesti arvostella paikallisen kulttuurin ja ruoan. En itsekään tykkää kuopiolaisista perinneherkuista, mutta menisinkö arvostelemaan ne mediassa kun on kuitenkin juhlatilaisuudessa tarjoiltu. Eipä ole myöskään arvon hienohelma esittänyt mitään ratkaisuja Ruotsin omaan katastrofaaliseen maahanmuuttotilanteeseen ja no to -alueisiin. Ei tietenkään, koska ne eivät kosketa häntä itseään.
No go -alueet. Kiitos autocorrect.
ei hajuakaan kuka on, eik'ä seksikkyys ole asia joka itseäni kiinnostaa. miksi ihmisen pitäisi olla seksikäs?
ymmärrän jos maksullisen naisen "pitää" ola, mutta miksi normaali ihminen haluaisi että kun joku häntä katsoo, tulee pillu mieleen? Oksettava ajatus, minä haluan ainakin ettei kukaan ajattele genitaalejani kun mua katsoo, enkä todellakaan ole seksikäs, mutta pahoin pelkään että miehet eivät näe naisissa kuin pillun, oli seksikäs tai ei.
Eipäs nyt oteta liian tosissaan, kyseessä fiktiivinen nainen. Mutta mun mielestä ei: jotenkin nuhjuinen, tukka roikkuu ja sitten ne kireät kasvot. Vaan enpä ole mies...
Vierailija kirjoitti:
ei hajuakaan kuka on, eik'ä seksikkyys ole asia joka itseäni kiinnostaa. miksi ihmisen pitäisi olla seksikäs?
ymmärrän jos maksullisen naisen "pitää" ola, mutta miksi normaali ihminen haluaisi että kun joku häntä katsoo, tulee pillu mieleen? Oksettava ajatus, minä haluan ainakin ettei kukaan ajattele genitaalejani kun mua katsoo, enkä todellakaan ole seksikäs, mutta pahoin pelkään että miehet eivät näe naisissa kuin pillun, oli seksikäs tai ei.
Eihän se, että joku on seksikäs, tarkoita ollenkaan sitä, että ko. henkilö olisi katsojan silmissä pelkkää genitaalia.
Enemmänkin tuli sellainen käsitys, että sulla on aika kiero suhde seksiin/seksuaalisuuteen.
Piti googlettaa kuka se on. Pukeutuu kivasti ja hyvän tuima ilme, plussaa siitä ettei käytä korkkareita, hametta ja hihattomia hepeneitä kuten kaikissa sarjoissa nykyään on naisille laitettu.
Täytyykin joskus vilkasta tota sarjaa, inhoan "seksikkyyttä" jota aina naisten kaadetaan harteille, minusta naisen pitää näyttää vakavasti otettavalta ihmiseltä eikä aina joltain kiimaselta ilkeältä lut*alta.
Pisteet tälle roolihahmolle ainakin kuvien perusteella, että ei ole mikää huulia törröttelevä bimbo korkkareissa, vaan käyttää oikeita kenkiä ja ilmeestä päätellen asennekin on makuuni.
Kyllä, hänessä on sitä jotain. Hyvin mielenkiintoinen ja intensiivinen.
Juu, olen itsekin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ymmärrän jos maksullisen naisen "pitää" ola, mutta miksi normaali ihminen haluaisi että kun joku häntä katsoo, tulee pillu mieleen? Oksettava ajatus, minä haluan ainakin ettei kukaan ajattele genitaalejani kun mua katsoo, enkä todellakaan ole seksikäs, mutta pahoin pelkään että miehet eivät näe naisissa kuin pillun, oli seksikäs tai ei.Eihän se, että joku on seksikäs, tarkoita ollenkaan sitä, että ko. henkilö olisi katsojan silmissä pelkkää genitaalia.
Enemmänkin tuli sellainen käsitys, että sulla on aika kiero suhde seksiin/seksuaalisuuteen.
Mitäs sKyllä se sitä tarkottaa että ihminen on "pantavan näkönen", panon tarpeessa toisinsanoen. Niin kauan kuin et keksi seksikkyyden tilalle sanaa jossa ei mainita seksiä, seksikkyys tarkottaa juuri sitä mitä sanoin. Katsoja näkee seksikkäässä ihmisessä kävelevän pillun joka on vailla köyrintää.
Miksi ihminen haluaa muka olla seksikäs, jos ei kinua seksiä. En minä ainakaan halua. Miksi ihmisen pitää muka olla "seksikäs", kerro yksikin hyvä syy? haetaanko sillä jotain hyväksyntää, että kun joku mies katsoo kuola valuen pillua ajtellen, niin tuntee itsensä naiseksi. Juuri tostahan naiset kärsivät, ainakin normaalit naiset.
Hirveet reisimuhkurat. Ei jatkoon.
Minusta hän on Sillan roolihahmossa jäykkä ja epäseksikäs, mutta hahmona silti kiinnostava. Sarjan ulkopuolella esim. haastatteluissa hän on vapautuneempi ja miellyttävämpi. Tiedä sitten, onko hän varsinaisesti seksikäs.
Tulisi hyväksikäyttäjä fiilis kun tuo on niin vammainen.
No?