Alisa Isla Mimosa, onko iana nimi?
Kommentit (27)
isla nätti nimi, mutta tuo koko nimisarja kammottava.
Ei omaan makuuni, mutta olenkin itse enemmän perinteisten nimien ystävä.
Isla on muotinimi, joten se ei varmaan vuosien päästä kuulosta enää kivalta. Alisa ja Mimosa ovat ajattomampia. Mimosa on mielestäni hyvin kauni nimi.
Isla Mimosa on hyvä,mutta Alisa ei ole koskaan ollut omasta mielestäni nätti nimi. Kokonaisuutena silti varsin toimiva
Ei kyllä ollenkaan kaunis tai ihana nimi!
Sanopas se nimi kokonaisuudessaan ääneen pariin otteeseen. Töktöktök.
Isla ihan ok, mutta Alisa ja varsinkin Mimosa, todella rumia nimiä!
Lausuttuna just niinku kirjotetaan aika töktök. Mutta jos lausuis Aliisa Aila Mimoosa kuulostais tosi kauniilta!
A Li-sa Is-la. Anagrammileikittelyä
Nuo eivät sovi peräkkäin ja Alisasta en pidä muutenkaan. Mutta pelkkä Isla Mimosa käy hyvin. Samaa mieltä olen minäkin, että Isla on tulevaisuuden Aada, samannimisiä tulee olemaan paljon. Muuten olisi kaunis nimi kyllä.
Kauniita nimiä kaikki kolme. Mun makuun yhdessä ehkä vähän "liikaa", olisin antanut Isla Alisa tai Isla Mimosa, mutta pääasia että vanhemmat tykkää.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:21"]
Lausuttuna just niinku kirjotetaan aika töktök. Mutta jos lausuis Aliisa Aila Mimoosa kuulostais tosi kauniilta!
[/quote]
MIstä sinä tuon AILA-muodon keksit?
La isla bonita.
ohis
Alisa on hyvä vanha nimi, sille plussa. Mutta sitten ne kaksi muuta: Isla tuo mieleen purkkisillin ja Mimosa terveyssiteet.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:21"]
[/quote]
MIstä sinä tuon AILA-muodon keksit?
La isla bonita.
ohis
[/quote]
Englanninkielisiss
Kyllä sillä yhden alapeukun ansaitsee.