Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin 12 vuotiaalle puolikkaan panacod-poretabletin kovaan pääsärkyyn

Vierailija
06.09.2015 |

luuletteko, ettei olisi pitänyt... Raukka kärsii migreenistä, eikä muuta lääkettä ollut...

:/

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:25"]

Lapselle iski reissussa migreeni. Mulla ei ollut muuta kuin itselle määrättyjä panacodeja mukana. Mainitsin tästä jälkikäteen terveydenhoitajalle: lastensuojeluilmoitus, lapsen lääkkeellinen pahoinpitely. Voí vattu sanon minä!

Joo, se on vahva lääke, aiheuttaa riippuvuutta ja yliannoksena hengityslaman. Mutta silti.

[/quote]

Valehtelet.

Vierailija
22/31 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsella migreeni ja teillä ei ollut mitään lääkettä?
Aina pitää olla ja kun on loppumassa niin haetaan heti lisää. Ei missään nimessä panacodia tms lapselle varsinkaan ilman reseptiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti suoli ei tulehdu 

Vierailija
24/31 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:31"]

Siis lapsella migreeni ja teillä ei ollut mitään lääkettä? Aina pitää olla ja kun on loppumassa niin haetaan heti lisää. Ei missään nimessä panacodia tms lapselle varsinkaan ilman reseptiä.

[/quote]

niin, ajatella! Näinkin voi ihmiselle sattua, että lääkkeet on loppu.

pyhä jysäys.

Vierailija
25/31 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:31"]Siis lapsella migreeni ja teillä ei ollut mitään lääkettä?
Aina pitää olla ja kun on loppumassa niin haetaan heti lisää. Ei missään nimessä panacodia tms lapselle varsinkaan ilman reseptiä.

[/quote]

Mulla on käsitys että jos annan omia panacodeja ihan täysi-ikäisellekin ja jään kiinni siitä niin Suomen lakien mukaan se on pahempi rikos kuin viinan välittäminen alaikäiselle.

Vierailija
26/31 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:25"]

Lapselle iski reissussa migreeni. Mulla ei ollut muuta kuin itselle määrättyjä panacodeja mukana. Mainitsin tästä jälkikäteen terveydenhoitajalle: lastensuojeluilmoitus, lapsen lääkkeellinen pahoinpitely. Voí vattu sanon minä!

Joo, se on vahva lääke, aiheuttaa riippuvuutta ja yliannoksena hengityslaman. Mutta silti.

[/quote]

Valehtelet.

[/quote]

Ei ole pakko uskoa. Illmoitus tehtiin, ja kävin lastensuojelussa keskustelemassa. Sieltä löytyi ymmärrystä asiaan, mutta terkka varmaan teki just niinkuin koki välttämättömäksi.

Ja noihin muihin kommentteihin; kyllä meilläkin lapsen migreeni yleensä taittuu ihan parasetamonilla, mutta kun sitä ei ollut ja hätä toisen puolesta oli kova.

Vierailija
27/31 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:31"]Siis lapsella migreeni ja teillä ei ollut mitään lääkettä? Aina pitää olla ja kun on loppumassa niin haetaan heti lisää. Ei missään nimessä panacodia tms lapselle varsinkaan ilman reseptiä. [/quote] Mulla on käsitys että jos annan omia panacodeja ihan täysi-ikäisellekin ja jään kiinni siitä niin Suomen lakien mukaan se on pahempi rikos kuin viinan välittäminen alaikäiselle.

[/quote]

viina ei auta migreeniin vaan pahentaa sitä.

Vierailija
28/31 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:31"]Siis lapsella migreeni ja teillä ei ollut mitään lääkettä? Aina pitää olla ja kun on loppumassa niin haetaan heti lisää. Ei missään nimessä panacodia tms lapselle varsinkaan ilman reseptiä. [/quote] Mulla on käsitys että jos annan omia panacodeja ihan täysi-ikäisellekin ja jään kiinni siitä niin Suomen lakien mukaan se on pahempi rikos kuin viinan välittäminen alaikäiselle.

[/quote]

viina ei auta migreeniin vaan pahentaa sitä.

[/quote]

ohis.

Vierailija
29/31 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän perheessä käytetään panacodia, niin varo ettei tule tavaksi lääkitä. Tietysti jos lääkäri määrää niin sitten on pakko. Mutta jos jää koukkuun niin siinä taas yksi tulevaisuuden vässykkä aviomies sitten omissa olotiloissaan. 

Vierailija
30/31 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:33"]

Jos teidän perheessä käytetään panacodia, niin varo ettei tule tavaksi lääkitä. Tietysti jos lääkäri määrää niin sitten on pakko. Mutta jos jää koukkuun niin siinä taas yksi tulevaisuuden vässykkä aviomies sitten omissa olotiloissaan. 

[/quote]

onpa todellinen uhka, joo!

12-vuotias saa kerran puolikkaan panacodin migreeniinsä ja nistihän siitä heti tuli!

nyt niitä valoja päälle pikkuhiljaa.

Vierailija
31/31 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa minäkin antanu puolikkaan panacodin ibuprofeenin kanssa kun migreenilääkkeet oli loppu. Maalaisjärki. Lääkitä kerran itkevää ja pahoinvoivaa lasta vai jättää kärsimään ilman lääkettä. Mietitääs..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä