Mihin urheilulajiin kroppasi näyttäisi sopivan?
Minä voisin olla kuulantyöntäjä, kiekonheittäjä tai painonnostaja. Massaa on, mutta on lihaksiakin. Rasvaprosentti ei ole alhainen.
Kommentit (50)
kuulantyöntäjä, karvoitusta myöten
Korispelaajaksi ja uimariksi on luultu kropan takia.
Ap (kuulantyöntäjä/kiekonheittäjä) lähtee iloisena nukkumaan, kun ei ketjuun tullut yhtään ikävää vastausta :) Harvinaista näinä aikoina...
p.s. oma ketjunsa voisi tulla siitä, millainen haluaisit olla. Minä voisin olla seitsenottelija - lihaksikas, mutta timmi.
Mihin vain. No, paitsi tanssijaksi musta ei taitaisi olla. Mulla on vahva, notkea ja sitkeä kroppa. Tasapaino on loistava ja motoriikka todella hyvä. Sopeudun helposti kaikenlaiseen. Harmi vain, että olen patalaiska. Tää luonnostaan atleettinen vartalo menee hukkaan.
Voimanosto. Olen lyhyt, melko skrode ja erityisesti etureidet on vahvat mistä on paljon hyötyä jalkakyykyssä. Jos olisin nuori saattaisin vakavasti harkita voimanoston treenaamista ja ehkä kilpailemistakin. (Olen nainen)
Kroppa muistuttaa kuivan kesän oravaa, joten varmaankin jockey olisi sopiva.
Ehkä kuntonyrkkeily tai joku itsepuolustuslaji. -Lilith
Pikajuoksuun. Voisin kyllä olla muutaman sentin pidempikin. Olen silti kilpaillutkin 100 ja 400 m matkoissa nuorena ja pärjännyt piiritasolla ihan kivasti.