Mihin urheilulajiin kroppasi näyttäisi sopivan?
Minä voisin olla kuulantyöntäjä, kiekonheittäjä tai painonnostaja. Massaa on, mutta on lihaksiakin. Rasvaprosentti ei ole alhainen.
Kommentit (50)
Mulla on sopusuhtainen hoikka vartalo. Jalat ehkä hiukan keskivertoa pidemmät, pitkät reidet verrattuna sääriin. Heikko selkä, muuten lihas kasvaa helposti. Kertokaa te. Nainen olen.
Sopi ja on sopinut telinevoimisteluun.
Minut poimitiin jo pienenä valmennusryhmään ja tulosta tuli.
Vanheneminen ei ole mun kroppaa kaunistanut. Olen aina haaveillut sellaisesta eteerisestä balleriinan vartalosta, mutta mun lihaksisto on ihan erilaista kaliiperia.
Täytyy olla iloinen siitä mitä saavutti ja hyväksyä nyt unelmaan nähden liian paksut jalat. No, eipä ole "alleja", vaan lihaksikkaat käsivaret.
Kiekonheitto tai keihäänheitto. Nainen olen valitettavasti. Mielummin olisin vastannut vaikka tanssiin tai pikajuoksuun. Someday..
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:27"]
Mulla on sopusuhtainen hoikka vartalo. Jalat ehkä hiukan keskivertoa pidemmät, pitkät reidet verrattuna sääriin. Heikko selkä, muuten lihas kasvaa helposti. Kertokaa te. Nainen olen.
[/quote]
Olet selkeästi vahvoilla varvastelujuoksussa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:27"]
[/quote]
Olet selkeästi vahvoilla varvastelujuoksussa.
[/quote]
Kiitos! XD Täytyypä aloittaa treenaaminen.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:09"]
Keilailu; pallon rooli.
[/quote] minä taas voisin olla se keila
Mulla on isot reidet, jotka sopisivat pyöräilyyn ja rakastankin pyöräilyä, mutta joka kerta kun tunnen että kylläpä on ihana pyöräillä ja poljen toooosi kovaa vauhtia, joku hemmetin ammattilainen vilahtaa ohi vähintään 40km/h nopeammin kuin minä. Masentavaa, oikeasti kroppani sopiin pullansyöntiin, siinä olen tosi hyvä ja voitan varmasti monet laiheliinit.
Luultavasti menisin kiekon- tai moukarinheittäjästä ruumiinrakenteeni perusteella.
Ennen aikaan muuten nää heittäjät ja varsinkin kuulantyöntäjät saattoi olla aika lihavia, nykyään hekin ovat vahvan näköisiä, mutta kropassa huomattavasti vähemmän rasvaa.
Hauska ketju!
Keskipitkien matkojen juoksu, nykytanssi
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:05"]Kuviokellunta...
[/quote]
sama.
Kolmeen täällä jo mainittuun eli penkkiurheiluun, keskikehonrakennukseen ja pullansyöntiin :).
Oikeasti halusin nuorena pelata tennistä tai sulkapalloa ja olin ihan hyväkin, mutta perheeni rahat eivät riittäneet harrastaa noita valmennuksessa :(. Mutta vapaa-ajalla kyllä, kesäisin lähinnä kaupungin ilmaiskentillä. Aikana "John McEnroy", jos täällä muita näin vanhoja..
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:08"]
Pikajuoksu tai pikaluistelu. Reidet on aina olleet paksut ja lihaksikkaat.
[/quote]
sama täällä: hoikka ylävartalo, isot reidet.
Pitkän matkan juoksija.