Siis ootteko huomannu miten JOHNNY DEPP ON LOHAHTANUT??!!
Käyn kohta kaivamassa linkin, mutta Iltalehden sivuilla oli kuva, jossa oli punaisella matolla nuorikkonsa kanssa. Ihan turvonnut, niskanahka vyöryy kauluksen yli ja vartalo on mallia syöttöhanhi. YÖK!!
Kommentit (106)
Alkoholi vanhentaa ja nuori nainen vielä korostaa miehen ikääntymistä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:28"]
Hyvältä näyttää edelleen. Etenkin ikäisekseen.
[/quote]
Mee sää optikolle! Mä voin luetella ainakin 30 yli 50v. miestä jotka ei näytä noin juopolle ja kulahtaneelle.
[/quote]Minä ainakin olen jo käynyt optikolla ja varmasti nään hyvin, mutta minusta Depp näytti edelleen ihan hyvältä. Leuan kaari on vähän elähtänut, mutta niin se on kaikilla yli 50 vuotiailla. Ikäisekseen hyvän näköinen. Vaimonsa myös kaunis, vaikka näyttää tietenkin siltä,että voisi olla tytär. Annetaan ihmisten vanheta ilman kauneusleikkauksia.
Tää on sitä luonnollista vanhenemista mitä naiset aina peräänkuuluttavat. Kyllä ne miehetkin siellä Hollywoodissa turvautuvat plastiikkakirurgiin ihan oletusarvoisesti, kropat muokataan steroideilla jne.
Ei toi nyt ole niin rupsahtanut kuitenkaan. Tyypillä on vaan aina ollut niin pieni ja kireä suu ettei ole kolahtanut. Ei mun makuun.
niin täälläkin tulee ilmi se, että mies saa vanheta, mutta nainen ei. sitten otetaankin se oman tyttären ikäinen omaa kurpsahtamista korostamaan kun kuvitellaan olevan ikinuoria. tottakai saa vanheta miehetkin, mutta tämä oli nyt vain huomiona että ei mene seksikkäimmästä ja miksi pitäisikään. tuskin naisten seksiäin palstallakaan 60-vuotiaita on. vaikka ei sillä mitään väliä on. paras ikä on juuri se ikä, mikä on, kunhan tiedostaa että ei tässä mitään nuoria kolleja enää olla..
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:04"]
Koulutuksesi on mennyt ainakin osittain hukkaan. Lause aloitetaan aina isolla kirjaimella!
[/quote]
ihan totta? en ole ikinä kuullutkaan. jopas jopas, että jotain voisi opppia av-palstalla. olen aina kuvitellut, että kirjoitustyyli valitaan kohteen mukaan...mutta kiitos huomiosta, joka toi erittäin tärkeän aspektin keskusteltavaan asiaan.
Vaimo on tarpeeksi kaunis ja hehkeä myös miehensä puolesta. Upea näky!
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:34"]
joo väitetään että miehet vanhentuu arvokkaasti ja tulevat vaan iän myötä paremman näköisiksi toisin kuin naiset on kyllä niin paskapuhetta ja tässä esimerkki. katoin jo pari kuukautta sitten että on hyvin nopeasti kulahtanut, ikä ottanut kiinni ja viini maistunut. ja siis ei siinä mitään, niinhän me kaikki vanhennumme brad pittkään ei ole enää samalla tavalla hehkeä. pitää alkaa vaan katsella nuorempia miehiä. en todellakaan tajua tätä miesten käsittämötntä omakehua kuinka vain nuorentuvat vaikka todellisuudessa noiden rikkaiden perässä ollaan vaan statuksen ja rahan takia. olen ihan tyytyväinen että olen koulutettu ja ei tarvitse katsoa vanhempaa miestä.
[/quote]
no joo, miehethän ne yrittää aivopestä tähän. Ihan naurettava väite. Naisia totutetaan katsomaan ikääntyvää miestä altistamalla sille mainoksissa ja kaikessa sähköisessä mediassa. Ikääntyneen miehen kasvoista tulee siten täysin normaalit. Samanaikaisesti ikääntyvä nainen piilotetaan näkyviltä kokonaan, joten heistä tulee 'epänormaaleja'. Oikeasti, viisikymppinen mies ei voi olla ilo kenenkään silmälle. Viisikymppinen mies on uurteita, ryppyjä, paennutta hiusrajaa, möhömahaa ja usein huonoa ryhtiä. Harva ei-varakas keski-ikäinen mies on saanut itselleen nuoren ja kauniin naisen. Tavisviisikymppisten nuori nainen on usein se vaatimattoman näköinen pullukka seinäruusu, jota oman ikäiset pojat eivät katselleet.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:56"]
Niin no, onhan se jo 52. Näyttää mielestäni vieläkin ikäisekseen varsin hyvältä. Toki oli nuorempana aivan omaa luokaansa, esimerkiksi Pieni Sulkaapuoti-elokuvassa <3
[/quote]
Intiaanipäähineistä kertonut Pieni sulkapuoti oli paljon parempi elokuva, kuin edeltäjänsä Pieni suklaapuoti.
Olen ollut Depp-fani parikymmentä vuotta, esiteinistä ja Edward Scissorhandsistä asti. :) Komea se on edelleen, mutta pakko myöntää että on antanut kilojen vähän kertyä viime vuosina. Brad Pitt ja Tom Cruise samasta ikäluokasta ovat pitäneet kroppansa kuosissa ja se nuorentaa. Bradilla esim. on ihan kunnon rypyt silmien ympärillä, on siinä mielessä antanut itsensä ikääntyä luonnollisesti, mutta on kuitenkin nuorekkaamman oloinen kuin Johnny tätä nykyä.
Depp näyttää siltä, kuin häneen olisi pumpattu 30 litraa vettä!! Mistä tuollainen turpoaminen voi johtua? Normaalia? Pääkin on viisi kertaa suurempi kuin 90-luvulla :-O
Tyypillinen Napoleon-kompleksinen taskukokoinen mies :D Ton näköisellä naisella on varmaan useampi rakastaja, jaksaa välillä poseerata vanhan kävelykepin vierellä ja onhan papalla rahaa...
Noin nuori vaimo vierellä saa miehen näyttämään vanhemmalta.
Mä en oo koskaan ymmärtänyt, miksi avioparin pitää "viettää herkkää hetkeä" punaisella matolla.
Sillä on vielä semmose korokepohjakengät... Nolo.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:53"]
Depp näyttää siltä, kuin häneen olisi pumpattu 30 litraa vettä!! Mistä tuollainen turpoaminen voi johtua? Normaalia? Pääkin on viisi kertaa suurempi kuin 90-luvulla :-O
[/quote]
Hei tää on ilmiö, joka mua on aina kiinnostanut viisikymppisissä. Mitä ttua joidenkin päille tapahtuu, kun niistä tulee ihan hillittömän kokoisia?! Pää on muodoltaan kuin lego-ukolla, poskipäiden ja leuan rajat katoavat. Onko kyse lihomisesta ja miten se voi olla kasvojen kohdalla noin valtaisaa. Depp on menettänyt kasvonpiirteensä ton turpoamisen takia kokonaan. Enää silmistä erottaa, että on sama mies kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:02"]
Sillä on vielä semmose korokepohjakengät... Nolo.
[/quote]
eikös se ole joku max 175 cm mies?
Deppin ex-vaimo Vanessa Paradis on edelleen todella timmissä kunnossa. Naamasta tosin näkyy armotta vuosikymmenten ketjutupakointi.
Jotkut rupsahtavat 50+. Mm. elintavat vaikuttavat.
Koulutuksesi on mennyt ainakin osittain hukkaan. Lause aloitetaan aina isolla kirjaimella!