Siis ootteko huomannu miten JOHNNY DEPP ON LOHAHTANUT??!!
Käyn kohta kaivamassa linkin, mutta Iltalehden sivuilla oli kuva, jossa oli punaisella matolla nuorikkonsa kanssa. Ihan turvonnut, niskanahka vyöryy kauluksen yli ja vartalo on mallia syöttöhanhi. YÖK!!
Kommentit (106)
joo jos pitää punaisella matolla pitää herkkä hetki niin onhan se selvää näyttelemistä. katsokaa kuinka hyvin meillä menee. aidosti onnelliset osaavat valita paikkansa. täytyy sanoa, että ihmeen nopeasti depp vaihtoi paradisen tähän amberiin. taisi olla syrjähyppy ja siitä sitten uuden naisen kanssa heti kihloihin. voi voi, pidin deppiä aina niin älykkäänä ja fiksuna. puhui niin kauniisti perheestä ja asuivat ranskassa. no kulahtamisesta päätellen ei voi hyvin. ja paradisella todella hyvä kroppa ja oli lapsensa kanssa rannalla huolehtimassa tästä. yleensä lapset eivät voi sietää isänsä tälaisen tempun jälkeen. hylkäsi perheensä. ja minkä vuoksi. huoh, ei minkään.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:23"]
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1441501827926.html
Keskimmäisessä kuvassa Depp näyttää viiksekkäältä vanhalta tädiltä, jolla on vatsatyrä ja täydet kakkavaipat.
[/quote]
Siis toi Deppin puku ei istu ollenkaan! Ihan kamala.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:53"]
Depp näyttää siltä, kuin häneen olisi pumpattu 30 litraa vettä!! Mistä tuollainen turpoaminen voi johtua? Normaalia? Pääkin on viisi kertaa suurempi kuin 90-luvulla :-O
[/quote]
Hei tää on ilmiö, joka mua on aina kiinnostanut viisikymppisissä. Mitä ttua joidenkin päille tapahtuu, kun niistä tulee ihan hillittömän kokoisia?! Pää on muodoltaan kuin lego-ukolla, poskipäiden ja leuan rajat katoavat. Onko kyse lihomisesta ja miten se voi olla kasvojen kohdalla noin valtaisaa. Depp on menettänyt kasvonpiirteensä ton turpoamisen takia kokonaan. Enää silmistä erottaa, että on sama mies kyseessä.
[/quote]No, huomaat kun itse täytät 50v. Ihminen tulee vaihdevuosiin ja rupsahtaa. Maanvetovoima alkaa vetää puoleensa.Näin käy oikeasti kaikille.Depp on ihan hyvän näköinen ikäisekseen. Ja kun tuolla joku mainitsi Napoleon komplessin niin Depp on 178cm joten ihan keskipituinen. Minun mielestä ihan pitkäkin.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:26"]
Näyttää samalta kuin Elvis vähän ennen kuolemaansa. Pahinta noissa keski-ikäisissä turvonneissa miehissä on, että he yrittävät kompensoida nuoruuden kauneuttaan meikillä (hyvin näkyy Deppinkin silmämeikki), hiustenvärjäyksellä, koruilla ja kalliilla vaatteilla. Johnny Depp oli parhaimmillaan Gilpert Grapen aikoihin ja sen jälkeen se on ollut vain alamäkeä.
[/quote]
Tuo ei ole Johnny vaan Jack Sparrow.
Tuossa miehessä ei ole ollut ikinä mitään komeaa. Yli-imelä limanuljaska. Ja näköjään pahenee vain...
Olen huomannut että n. 50-vuotiaana moni mies vanhenee ihan yhtäkkiä, just kasvot rupsahtaa jne. Mut kylläpä puhutte rumasti Deppistä, jos kyse olisi olisi jostain suomi-äijästä (julkkis tai ei) niin koko ketju olisi jo poistunut.
Ps. Onkohan miehellä joku viidenkympin villitys kun vaihtoi kauniin vaimon nuorempaan?
Mä tykkään Deppistä. Vähän saanut pyöreyttä, mutta ihan jees on viisikymppinen mies. Komistus Ja Jack Sparrow on mun ehdoton suosikki.
Punaisella matolla suutelu ennustaa eroa. Mutta molemmat ovat näyttelijöitä joten rakastuneena esiintyminen sujuu.
Keskimmäisessä kuvassa Depp näyttää viiksekkäältä vanhalta tädiltä, jolla on vatsatyrä ja täydet kakkavaipat.
Tätä oli pakko yläpeukuttaa ihan tuon lennokkaan kielenkäytön takia.
Vaikka oikeasti inhoan sitä kun julkkisten ulkonäköä retostellaan anonyyminä.
ww
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:53"]
Depp näyttää siltä, kuin häneen olisi pumpattu 30 litraa vettä!! Mistä tuollainen turpoaminen voi johtua? Normaalia? Pääkin on viisi kertaa suurempi kuin 90-luvulla :-O
[/quote]
Hei tää on ilmiö, joka mua on aina kiinnostanut viisikymppisissä. Mitä ttua joidenkin päille tapahtuu, kun niistä tulee ihan hillittömän kokoisia?! Pää on muodoltaan kuin lego-ukolla, poskipäiden ja leuan rajat katoavat. Onko kyse lihomisesta ja miten se voi olla kasvojen kohdalla noin valtaisaa. Depp on menettänyt kasvonpiirteensä ton turpoamisen takia kokonaan. Enää silmistä erottaa, että on sama mies kyseessä.
[/quote]No, huomaat kun itse täytät 50v. Ihminen tulee vaihdevuosiin ja rupsahtaa. Maanvetovoima alkaa vetää puoleensa.Näin käy oikeasti kaikille.Depp on ihan hyvän näköinen ikäisekseen. Ja kun tuolla joku mainitsi Napoleon komplessin niin Depp on 178cm joten ihan keskipituinen. Minun mielestä ihan pitkäkin.
[/quote]
IMBD:n mukaan Depp on 175 cm pitkä. Jos mies ilmoittaa olevansa 175 cm pitkä, on hän todellisuudessa max 169 cm. Todettu lukemattomia kertoja :D
Söpöys oli Deppin juttu. https://mochamelsoundsoff.files.wordpress.com/2011/12/cry-baby-movie.jpg Hän oli todellinen babyface ja ehdottomasti parhaimmillaan söpöinä vuosinaan. Sama juttu hänen exänsä, eli Vanessa Paradisin kanssa. Nykyisin Depp näyttää siltä, kuin viisikymppiset yleensä näyttävätkin. Ei ole mitenkään loukkaavaa sanoa viisikymppisestä, että ulkonäkö on kulahtanut. Se on karuja elämän tosiasioita, joihin voi jonkin verran vaikuttaa terveellisillä elämäntavoilla ja kauneuskirurgisilla toimenpiteillä. Nuori vaimo tai nuori aviomies tuo katkeraa lohtua, mutta ei ikiajoiksi menetettyjä nuoruusvuosia takaisin.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:57"]
Noh. Tää on kuvattu tänä vuonna, kyllä kelpais mulle edelleen :D kaikkea muuta kuin pyylevä säälittävä viiskymppinen... http://m.huffpost.com/us/entry/55e9b3d8e4b093be51bb4252
[/quote]
hmm. et ole kuvankäsittelystä kuullut?
No enpä kyllä koskaan tajunnut, että Depp on päärynävartaloinen. Mutta tämä kuva... http://is11.snstatic.fi/img/978/1441501824531.jpg Vitsi, mikä perä!
Toi takki näyttää tosi hölmöltä, liian isolta, mutta ei mun mielestä muuten Depp mitenkään pahalta näytä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:42"]
No enpä kyllä koskaan tajunnut, että Depp on päärynävartaloinen. Mutta tämä kuva... http://is11.snstatic.fi/img/978/1441501824531.jpg Vitsi, mikä perä!
[/quote]
Mies näyttää siltä, kuin olisi herätetty kesken päikkäreiden :D Aika äreä näky! Amber näyttää huolestuneelta, muistelee varmaankin, että mikä oli ennalta sovittu seuraava siirto...
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:42"]
[/quote]
Jos ton perän kuvittelee pois, niin sit toi ois vielä siedettävä, normaalilla miehisellä tavalla mahasta lihonut. Mutta nythän sillä on tuo peräsin isompi kuin maha! :O Onkohan sillä oikeesti paksut vaipat tuolla? Takin nappikin kiristää rumasti. Yyh yyh yhh.
Kaikissa ulkomaanlehdissä olleissa kuvissa Depp näyttää tosi ärtyneeltä ja Amber lutkuttaa vaan sen korvaa. Depp ei edes katso vaimoonsa, mököttää vaan. Toooosi onnellista...
Vierailija kirjoitti:
IKIS??? LOL mut onhan toi aika holistin näkönen kurppa nykyään.
just joo haista paska
Turvonnut porsas nykyään. Ura mennyt alamäkeen. Vaimo gold-digger. Ex-vaimo Vanessa Paradis on upea.
Aidosti onnellisessa aviossa olevat parit eivät ole koskaan alkaneet teatraalisesti imutella punaisella matolla. Lapsellista esittämistä. Mut enpä olekaan koskaan tavannut henkisesti kypsää viisikymppistä miestä, jolla on itseään 20 vuotta nuorempi nainen...yleensä se nainenkin on ikäisiään lapsellisempi.