Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAIVALEN PAIKKOJA, KUN OLEN LAPSENVAHTINA JOSSAIN!

Vierailija
05.09.2015 |

Esim. Jos menen lapsen vahdiksi jollein tutulle, vanhemmat lähtevät johonkin rientoihin ja lapset käyvät nukkumaan niin tutkin sillä aikaa paikkoja.

Ensin aloitan yleensä vanhempienmakkarista. Tutkin kaikkia papereita ja kansioita. Sen jälkeen tutkitaan vaatekaapit sovittellaan hienoja vaatteita. Sitten katsotaan yöpöydänlaatikot ja sängyn alunen. Sen jälkeen tutkin olkkarin läpi ja sitten menen keittiöön tutkin mitä ruokia heillä on jääkapissa, entä minkä merkkisiä ovat. Sen jälkeen siirryyn kaivamaan roskiksia jos löytäisin jotain kiinostavaa. Lopulta menen vessaankin tutkin kaikki lukolliset lääkekaapit, että mitä lääkkeitä käytetään. Samalla myös tongin vessan läpi.

Sitten menen kylpyhuoneeseen haistelemaan ja tutkimaan minkä merkkisiä saippuoita sielä on.

Ja viimeiseksi tutkin piha tai parveke alueen. Kaivan jopa tuhkakupit ympäri sillä katson mitä merkkiä polttavat entä vaihtelevatko merkit.

Käyn myös usein olohuoneessa etsimässä viinipulloja ja maistelen niistä niin pieniä tippoja, ettei sitä huomaa.

Näin toimin aina jos olen "vieraassa" paikassa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää.

Vierailija
2/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja kerran tonkiessa rikoin erään maljakon niin pistin sen 3 vuotiaan syyksi. Sekä jos löydän niin poltan yleensä myös salaa isäntäväeltä tupakkaa jos sattuu siis aski olemaan jossain. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä jos toinen auto on pihassa. Niin etsin aivat eteisestä ja menen istumaan autoon. Katson auton läpi. Ja katson myös mitö kanavaa kuuntelevat sekä mitä levyjä sielä on. Ap

Vierailija
5/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*avaimet

Vierailija
6/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ikinä tee noin? Ap

Vierailija
8/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että et omia paikkojasi kaivele.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
9/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:26"]

Ettekö te ikinä tee noin? Ap

[/quote]

En, mua ei kiinnosta.

Vierailija
10/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut kameroista joita vanhemmat ovat asentaneet asuntoon murtovarkaiden pelossa? Toimivat myös lastenvahtien toimia tarkkaillessa. 

Vierailija
11/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta tutkin jokapaikan joten olisin huomannut ne. Katselen seinä ja kattojakin sillä taulut ja lamput. Ap

Vierailija
12/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai nuo ihmiset olisavat sanoneet jotain jos tietäisivät! Ap

Vierailija
14/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekaisin. Ei kukaan normaali terve ihminen tongi vieraiden yksityisasioita.

Vierailija
15/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä voi olla hyvin vaikeaa ja pelottaavaa olla se, että pitää tulla sanomaan tuollaiselle sekopäälle jotain. Ap

Vierailija
16/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori siis kirjoitin vahingossa ap. Teen yleensä vain itse ketjuja ja vastaessa laitan aina ap. T.16

Vierailija
17/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nuorempana paljon keikkaa lastenhoitajana ja ei kyllä kayny mielessäkään tonkia paikkoja tai jättää lapset yksin sisälle nukkumaan ja menna johonkin autoon istuskeleen. Aina olin luottamuksen arvoinen. Hyi sinua!

Vierailija
18/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole oikein. Mulla tulisi huono omatunto varsinkin jos maksamat vielä palkkaa.

Vierailija
19/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olin paljon lapsenvahtina. Ei tullut mieleenikään että olisin tonkinut toisten kotia.

Jos piti etsiä esim. Lapsen yöpukua, hammasharjaa tai rikkakihveliä niin enemmän inhotti kuin kiinnosti availla kaappeja.

Vierailija
20/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on hullu, mutta hän on hölmö ja helvetin utelias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä