Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein juuri linssipataa, 4hlö annos, hinta 2,1e

Vierailija
05.09.2015 |

Lisukkeeksi riisiä, salaattia ei ollut. Äkkiseltään laskettuna kohtuuhintainen ruoka :) Mausteiden hintaa en laskenut, kun niitä on aina kaapissa, ehkä muutama sentti päälle. Nälkäkin lähti varsin hyvin, mutta ähky ei tullut.

Muilla edullisia, ravitsevia ja hyviä ruokaohjeita? :)

1 pieni kukkakaali (oli täällä irtona tosi edullista)

Muutama porkkana

Tomaattimurska/sose tms. (Ostin Muttia, mutta halvemmallakin olisi päässyt)

Reilusti paprikajauhetta, vähän kurkumaa, korianteria, 1 pieni tuore chili, juustokuminaa, valkosipulia (mulla oli jääkaapissa valmiiksi puristettua), pippuria, suolaa

1 sipuli

Ja pari desiä linssejä, vettä ja hitunen sokeria

:)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:17"]Ap lisää myös linssipihvit muuten tälle listalle, summittainen ohje

Parisen desiä (pika)linssejä

Pari munaa

Reilusti mausteita, valkosipulia, sipulia

Pari raastettua porkkanaa

Pari raastettua perunaa

Itse lisään myös pari rkl jauhoja

:) Uunissa noin 10-15 min, itse raastan juurekset ihan miniterällä.
[/quote]

Tähän haluaisin tarkempaa ohjetta, linssit keitetään ja kaikki vaan sekaisinko? Missä asteessa, kauanko jne :)
[/quote]
Joo, keitän linssit ja sitten kaikki sekaisin :) Noin 200 astetta ja 10-15 min uunissa. Perunaraasteesta puristan enimmän nesteen pois. Tzatsiki tai muu kastike sopii hyvin :)

Vierailija
22/23 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.budgetbytes.com/

Paljon edullisia reseptejä! Osassa tuhdisti juustoa, kermaa yms. mutta itse kun käytän noita vegetarian- je vegan -osioita jättäen mahdolliset eläintuotteet pois, niin pysyy maha täynnä terveellisesti ja edullisesti :) Tein itse tänään "Mexican lentil stew" nimellä löytyvää linssikeittoa/-pataa, miksi tota nyt haluaa kutsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkullinen ketju!