Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies suuttui, kun sai tietää piilolinsseistäni

Vierailija
05.09.2015 |

Olemme tavanneet kymmenisen kertaa. Mies sanoi että arvostaa minussa sitä että olen luonnollinen. En meikkaa paljoa, peitän vaan muutaman finnin ja laitan vähän ripsiväriä. Minulla on kuitenkin huono näkö ja inhoan silmälaseja. Varsinkin näin kostealla joutuu koko ajan pyyhkimään.

Otin piilolinssit ja kokeilin ruskeaa (oikea väri sininen) kun hiukseni on nyt värjätty ruskeaksi.

Hän ei voi sulattaa tai käsittää sitä että käytän ruskeita piilolinssejä. Yritän kuulemma esittää jotain muuta mitä olen.

Huokaus.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 22:12"]En miehenä pidä silmälaseista ta huonosta näöstä silloin, kun se on korjailtavissa (ei maksa edes paljon). En siis pääsääntöisesti ymmärrä 25-40 vuotiaiden ihmisten silmälaseja. Tai piilolinssejä. Toisaalta jos itse pidät kuulolaitteesta miehellä, niin sano hep. :)

[/quote]
Ei mulla opiskelijana oo varaa laserleikkaukseen.

Vierailija
42/58 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien väri onkin pirun tärkeää parin valinnassa... huh huh mikä ukko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset haluavat näyttää paremmilta kuin ovat, siksi on mahdotonys käsittää ruskeita piilareita.

Vierailija
44/58 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 22:20"]

Miten musta nyt tuntuu että tän ketjun miehet ei oikein tajua kuinka moni nainen värjää hiuksensa tai meikkaa. Näkyy muka kauas jne. Väitän että ette kyllä huomaa jos on hyvin laitettu.

[/quote]

Jep. Miehet luulee aina, että jos on värjätyt hiukset ja meikkiä, niin näyttää automaattisesti ihan joltain drag queeniltä. Luulevat myös spottaavansa helpostikin nämä naisten ehostukset. Fakta on kuitenkin se, etteivät ne huomaa tasan yhtään mitään eroa oli sitten ilman meikkiä tai naama täynnä pakkelia, joka on meikattu luonnollisen näköiseksi. Fakta. 

Jos ap olisi ottanut nuo väripiilarinsa pois jossain vaiheessa eikä kertonut sitä tälle "miehelle" ei tämä olisi huomannut yhtään mitään :D

Toisaalta myös naurattaa nämä ns. luonnollisuuden puolesta meuhkaavat miehet. Niille kun näyttää jonkun Kim Kardashianin kuvaa, niin sanovat tyylii, että siinäpä on hyvä meikitön naama :D yeah right

Vierailija
45/58 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:54"]

Urpo mies, jokainen saa tehdä ulkonäölleen mitä haluaa

[/quote]

Saa tietenkin mutta valehdella ei saa

[/quote]

Jonkun mielestä siis toiselle saa valehdella?

[/quote]

Myönnän jos joku kysyy onko piilarit, eihän se valehtelua ole jos ei kukaan kysy.

Vierailija
46/58 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Huvittavaa, kun miehet eivät tykkää meikatuista ja luin erään testin tästä: kaikki miehet valitsivat valokuvista miellyttävimmiksi ne, jotka oli meikattu ja laitettu. Miehet ei edes tajua, että joku on laitettu vaan pitävät luonnonkauniina. Että se siitä luonnollisuuden ihanoinnista.

Oma miehenikin aina sanoo, etten tarvitse mitään meikkiä ja sitten kuitenkin esim. ihastelee jonkun silmiä, miten mielettömät on - ja ne silmät olivat todella mustilla väreillä tehty isoiksi ja loistaviksi. Että ei mene muhun täydestä ! :)

Vierailija
47/58 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:58"]Minä ihastuin miehessäni ensimmäisenä silmiin, ne saivat sydämeni sulamaan. Oishan se ehkä vähän ikävältä tuntunut jos silmät eivät olisikaan olleet ne mitkä luulin. Siis jos olisin ollut siinä luulossa että hänellä on sellaiset silmät, enkä olisi tiennyt värillisistä piilareista. Se että myöhemmin alkaisi käyttää värillisiä piilareita olisi eri juttu, kuin että ensimmäisillä tapaamisilla olisi värilliset enkä tietäisi.
[/quote]

Ahaaaa eli note to self: jos sulla on värilliset piilarit silmissä, vältä uusiin ihmisiin tutustumista, etteivät he vaan pety!

Hohhoijjaa, mä ainakin arvostan ihmisissä enemmän sitä luonnetta kuin ulkoisia avuja...

Vierailija
48/58 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 22:12"]En miehenä pidä silmälaseista ta huonosta näöstä silloin, kun se on korjailtavissa (ei maksa edes paljon). En siis pääsääntöisesti ymmärrä 25-40 vuotiaiden ihmisten silmälaseja. Tai piilolinssejä. Toisaalta jos itse pidät kuulolaitteesta miehellä, niin sano hep. :)

[/quote]
Minulle kuulolaite ei olisi mikään ongelma. Kaikki meistä eivät ole epäsuvaitsevaisia bimboja. ;)

Vierailija
49/58 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:52"]

Olemme tavanneet kymmenisen kertaa. Mies sanoi että arvostaa minussa sitä että olen luonnollinen. En meikkaa paljoa, peitän vaan muutaman finnin ja laitan vähän ripsiväriä. Minulla on kuitenkin huono näkö ja inhoan silmälaseja. Varsinkin näin kostealla joutuu koko ajan pyyhkimään.

Otin piilolinssit ja kokeilin ruskeaa (oikea väri sininen) kun hiukseni on nyt värjätty ruskeaksi.

Hän ei voi sulattaa tai käsittää sitä että käytän ruskeita piilolinssejä. Yritän kuulemma esittää jotain muuta mitä olen.

Huokaus.

[/quote]

On omituista, että muuttaa silmiensä värin. Epäaitous ei viehätä ja nyt en puhu meikkauksesta :)

Vierailija
50/58 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:30"]No jos mies vaikka tykkää ruskeasilmäisistä naisista, niin tottakai tulee huijattu olo. Itse aitona ruskeasilmäisenä pidän vähän huvittavina naisia jotka käyttää ruskeita piilareita. Jos et ole luonnostasi tumma niin miksi yrität esittää jotain latinoa.
[/quote]
perus av-akka....

Vierailija
51/58 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väärää on välillä käyttää värillisiä piilareita. Pitää varmaan heti ensikättelyssä kun tutustuu ihmisiin niin ruveta kysyyn että ainii käytän välillä näitä tän ja tän värisiä piilareita ja jopa meikkaan, onks ok? Ei helvetti näitä uhriutumisen kuninkaita ja kuningattaria... Idiotismia tuo on. Joillain varmaan menee siinäkin maku kun jollain onkin ollut piilossa yksi tatuointi.

Vierailija
52/58 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että saa vapaasti lähteä etsimään sitä luonnollista naista. Mä ainakin sanoisin, jos asia on noin iso ongelma miehelle

Vierailija
53/58 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kai sitten hirveä, mutta musta silmät on niin henkilökohtainen juttu, enkä tykkää jos ne on ihan täysin feikit. En kyllä alkaisi kenellekään urputtaa väripiilareista, jokaisella nyt on oikeus muokata ulkonäköään miten huvittaa, mutta itse kaipaisin kumppania, joka ei käytä väripiilareita.
-n27

Vierailija
54/58 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:44"]Oon kai sitten hirveä, mutta musta silmät on niin henkilökohtainen juttu, enkä tykkää jos ne on ihan täysin feikit. En kyllä alkaisi kenellekään urputtaa väripiilareista, jokaisella nyt on oikeus muokata ulkonäköään miten huvittaa, mutta itse kaipaisin kumppania, joka ei käytä väripiilareita.
-n27
[/quote]

Silmät henkilökohtainen juttu? :D :D onko hiuksetkin sitten hlökohtainen juttu? Tai rusketus? onneksi en deittaile sua, vaikken värilinssejä omistajakaan.

Vierailija
55/58 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa. :D mulla on hyvä kaveri, jonka olin tavannut jo varmaan n. 10 kertaa ennenkuin tuli puhetta piilareista, ja hän kertoi käyttävänsä sinisiä linssejä. Vasta parin kuukauden jälkeen näin hänet ENSIMMÄISEN kerran "omilla silmillään", eikä hän edes näyttänyt mitenkään huomattavasti erilaiselta. Nyt hänellä on ruskeat piilarit kokeilussa ja hyvin sopii, miksi silmienväriä pitäisi pitää jotenkin henkilökohtaisea, kuin harvoilla on se oma väri hiuksissakaan. Saattaa myös olla eriväristä meikkivoidetta, korostuksia, varjostuksia kasvoilla... tai mites huulipuna? En vaan käsitä joitain ihmisiä tässä ketjussa...

Vierailija
56/58 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida miehen ulkonäkö kestää sitä, että nainen näkee laseillaan kaikki viat miehen ulkonäössä. Pitäisi olla kuin Marilyn Monroe siinä "Kuinka miljonääri naidaan" -elokuvassa, kun hän jätti lasinsa pois ja käveli päin seiniä....

Vierailija
57/58 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida miehen ulkonäkö kestää sitä, että nainen näkee laseillaan kaikki viat miehen ulkonäössä. Pitäisi olla kuin Marilyn Monroe siinä "Kuinka miljonääri naidaan" -elokuvassa, kun hän jätti lasinsa pois ja käveli päin seiniä....

Vierailija
58/58 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida ko. miehellä olla ihan kaikki inkkarit kanootissa, vetäisi kyllä omat johtopäätökseni ja liukenisin...