Tapailemani mies suuttui, kun sai tietää piilolinsseistäni
Olemme tavanneet kymmenisen kertaa. Mies sanoi että arvostaa minussa sitä että olen luonnollinen. En meikkaa paljoa, peitän vaan muutaman finnin ja laitan vähän ripsiväriä. Minulla on kuitenkin huono näkö ja inhoan silmälaseja. Varsinkin näin kostealla joutuu koko ajan pyyhkimään.
Otin piilolinssit ja kokeilin ruskeaa (oikea väri sininen) kun hiukseni on nyt värjätty ruskeaksi.
Hän ei voi sulattaa tai käsittää sitä että käytän ruskeita piilolinssejä. Yritän kuulemma esittää jotain muuta mitä olen.
Huokaus.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:55"]
Ymmärrän miestä. En voi käsittää naista joka kuvittelee olevansa luonnollinen tossa varustuksessa.
[/quote]
Mites sitten noi keinotekoiset tissit? Käsitätkö jollain kummallisella tavalla ne? :D Entäs hiusten valkoiseksi blondauksen? :D
[/quote]
En käsitä jos tekotissit ottanut ja valkoiseksi blondannut nainen kuvittelee olevansa luonnollinen, siitähän tässä oli kyse.
Ap peittää finnejä, käyttää ripsiväriä, värjää hiukset ruskeiksi ja käyttää vielä ruskeita piilareita - ja mainostaa olevansa luonnollinen. Itse miellän luonnollisen lookin meikittömäksi ja värjäämättömäksi.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:42"]
Ymmärrän miestä. En voi käsittää naista joka kuvittelee olevansa luonnollinen tossa varustuksessa.
[/quote]
Mites sitten noi keinotekoiset tissit? Käsitätkö jollain kummallisella tavalla ne? :D Entäs hiusten valkoiseksi blondauksen? :D
[/quote]
En käsitä jos tekotissit ottanut ja valkoiseksi blondannut nainen kuvittelee olevansa luonnollinen, siitähän tässä oli kyse.
Ap peittää finnejä, käyttää ripsiväriä, värjää hiukset ruskeiksi ja käyttää vielä ruskeita piilareita - ja mainostaa olevansa luonnollinen. Itse miellän luonnollisen lookin meikittömäksi ja värjäämättömäksi.
[/quote]
OK. Miellätkö itse olevasi friikki?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:45"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
OK. Miellätkö itse olevasi friikki?
[/quote]
Sekä sisälukutaidoton että argumentaatiokyvytön, oletpa kypsä
No jos mies vaikka tykkää ruskeasilmäisistä naisista, niin tottakai tulee huijattu olo. Itse aitona ruskeasilmäisenä pidän vähän huvittavina naisia jotka käyttää ruskeita piilareita. Jos et ole luonnostasi tumma niin miksi yrität esittää jotain latinoa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:30"]
No jos mies vaikka tykkää ruskeasilmäisistä naisista, niin tottakai tulee huijattu olo. Itse aitona ruskeasilmäisenä pidän vähän huvittavina naisia jotka käyttää ruskeita piilareita. Jos et ole luonnostasi tumma niin miksi yrität esittää jotain latinoa.
[/quote]
Jotkut kenties pitää vaihtelusta, ei se musta ole huvittavaa. Enkä mä ainakaan esitä mitään latinoa jos ruskeat piilarit joskus laitan, ne sopii yhtä hyvin kuin omakin väri.
Mulle on ihan sama miltä nainen näyttää, mutta seurustelin kerran naisen kanssa, joka todella väitti olevansa Itä-Euroopasta, värjäsi hiuksensa mustiksi ym. Oli siis oikeasti täysin suomalainen, joka pakeni arjen tylsyyttä fantasioihin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mieshän tässä kehui ap:n luonnollisuutta. Eikä luonnollisuuteen tarvitse olla täysin au naturel, ainakaan kaikkien standardeilla.
Mulle joku jätkä joskus valitti, että kusetan piilareilla mun silmien värin. En käytä kuitenkaan väripiilareita, vaan mun silmät näyttää eri värisiltä eri valaistuksessa ja eri värisillä luomiväreillä. Esimerkiksi jos laitan vähän kuparin väristä luomiväriä, mun silmät näyttää vihreiltä.
Minä ihastuin miehessäni ensimmäisenä silmiin, ne saivat sydämeni sulamaan. Oishan se ehkä vähän ikävältä tuntunut jos silmät eivät olisikaan olleet ne mitkä luulin. Siis jos olisin ollut siinä luulossa että hänellä on sellaiset silmät, enkä olisi tiennyt värillisistä piilareista. Se että myöhemmin alkaisi käyttää värillisiä piilareita olisi eri juttu, kuin että ensimmäisillä tapaamisilla olisi värilliset enkä tietäisi.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:54"]
Urpo mies, jokainen saa tehdä ulkonäölleen mitä haluaa
[/quote]
Saa tietenkin mutta valehdella ei saa
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:02"]
Miehellä on niin heikko itsetunto, että ei kestä kaunistautuvia naisia.
[/quote]
Paisti että naiset tulevat AINA rumemmiksi kun laittavat maalia ja muita tärpättejä naamaansa
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:01"]
Mulla oli joskus eräs heppu, joka ei tykännyt kun käytän piilareita. :D Juuri tuo, että "huijaan" kun oikeasti olisi rumentavat silmälasit. Huoh.
[/quote]
Lol, miten niin "oikeasti olisi". Ei ne silmälasitkaan luonnollinen tila ole, aidommaltahan se näyttää kun ei silmissä näe mitään eroa ulospäin, eli piilolinssit. Helkutin outo mies.
[/quote]
Silmälasit on paljon luonnollisemmat. Ne on kuin vaatteet.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:52"]
Olemme tavanneet kymmenisen kertaa. Mies sanoi että arvostaa minussa sitä että olen luonnollinen. En meikkaa paljoa, peitän vaan muutaman finnin ja laitan vähän ripsiväriä. Minulla on kuitenkin huono näkö ja inhoan silmälaseja. Varsinkin näin kostealla joutuu koko ajan pyyhkimään.
Otin piilolinssit ja kokeilin ruskeaa (oikea väri sininen) kun hiukseni on nyt värjätty ruskeaksi.
Hän ei voi sulattaa tai käsittää sitä että käytän ruskeita piilolinssejä. Yritän kuulemma esittää jotain muuta mitä olen.
Huokaus.
[/quote
Jos ei ole Mikki Hiiri niminen niin Poju se on ainakin eikä mikääm Mies.
En ymmärrä värillisiä piilareita, koska silmien väri on niin ulkonäköön vaikuttava juttu. Moni ihastuu ensin silmiin ja tulee varmasti huijattu olo, jos ruskea silmäinen paljastuu sinisilmäiseksi tai toisinpäin. Joillekin silmien väri on isokin juttu. Paris Hiltonhan on oikeasti ruskeasilmäinen ja tummatukkainen, mutta blondaa ja käyttää sinisiä piilareita. Tavallaan koko ulkonäkö muuttuu siinä, ainakin hänellä. Tosin Paris on ottanut sen loppuelämän tavaksi ja siksi tavallaan hyväksyn. Jos taas esim. Aapee on kesällä ruskeasilmäinen, etelänhelmi ja talvella maantie sinisilmä, on ero niin yö ja päivä, että ei moni välttämättä edes tunnista.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:54"]
Urpo mies, jokainen saa tehdä ulkonäölleen mitä haluaa
[/quote]
Saa tietenkin mutta valehdella ei saa
[/quote]
Jonkun mielestä siis toiselle saa valehdella?
En miehenä pidä silmälaseista ta huonosta näöstä silloin, kun se on korjailtavissa (ei maksa edes paljon). En siis pääsääntöisesti ymmärrä 25-40 vuotiaiden ihmisten silmälaseja. Tai piilolinssejä. Toisaalta jos itse pidät kuulolaitteesta miehellä, niin sano hep. :)
Miesystäväni halusi lopettaa seurustelun koska käytin syöpähoitojen jälkeen peruukkia. Se oli kuulemma pahemmanlaatuinen turn-off.
Tavallaan ymmärrän miestäsi. Ihastuin aikanaan erityisesti oman mieheni kauniisiin silmiin ja olisi voinut olla hieman petetty olo, mikäli ne olisivat olleet värilinssit.
Miten musta nyt tuntuu että tän ketjun miehet ei oikein tajua kuinka moni nainen värjää hiuksensa tai meikkaa. Näkyy muka kauas jne. Väitän että ette kyllä huomaa jos on hyvin laitettu.
Ap, mies oli sanonut pitävänsä siitä, että olet luonnollinen. Tottakai hän pettyi, kun tajjusi, että olet feikannut silmien värin. Hiusten värjääminen ei myöskään ole luonnollista. Turha haukkua miestä tosikoksi, kun hän on selvästi ilmaissut, millaista naista arvostaa. Se oikeus hänellä on.