Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirpputori Lanttila Vantaa.

Vierailija
05.09.2015 |

Paljollako olette saaneet myytyä viikossa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:12"]Kenenhän kakara se siellä noukki tavaraa pöydistä ja jätti minne sattuu? Kanteli leluja ja jätti lattioille ja vieraille pöydille? Äiti tehnyt mitään, ollut huomaavinaankaan.
[/quote]

Tää on niin perus joka kirppiksellä. Aina löytyy näitä uunoja. Älkää kohdelko toisen omaisuutta siten kuin, ette toivo omaa omaisuuttannekaan kohtelevan.

Vierailija
22/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:37"]Suurinosa henkilökunnasta tylyjä ja naama kahdeksaisella. Ihmetyttää se heidän kaiuttimeen karjuminen ja valojen sammutus 15 vaille sulkeutumista, vaikka kirppis on hielä auki 15 minuuttia.
[/quote]

Tämä! En ole missään muualla törmännyt näin tylyihin myyjiin minäkään ja tuohon kaijuttimiin karjumiseen. Voisivat tehdä jotkut asialliset kuulutukset.
[/quote]

Tunge toi tämä perseesees

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:49"]Mitä kirpparia suosittelette Uudellamaalla perheelliselle kävijälle ja myyjälle?
[/quote]

Lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden myyntiin ja ostoon suosittelen Nella & Nuttua. Paikka sijaitsee Espoossa Olarin ja Ompun välissä, Tokmannin kanssa samassa rakennuksessa. Siisti paikka, josta omistaja huolehtii hyvin. Pienehkö, mutta ostajia ja myyjiä riittää. Käyn itse säännöliisesti.

Vierailija
24/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sieklä n. Viikko sitten aika karmeita lumppuja oli myynnissä. Mua ärsyttää ne uuden kaman myyjät, niitä siellä on paljon;(. Itse tykkään käydä Tuusulan femmatorilla ja Keravalla Oliverin kirpparilla. Niistä useinmiten löytää ostettavaa;)

Vierailija
25/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:14"]Siellä on tavarat hinnoiteltu todella ylihintaisiksi. Jos myyt sopivalla hinnalla kunnossa olevaa tavaraa niin uskon että saat myytyä paljokin.

Lastemvaatteet menee ainakin kaupaksi jos on hinnat kohillaan.

Mutta valitettavasti siellä suurin osa myy kolahtanut ja likaista lastenvaatteita 3-10e/kpl vaikka olisi ihan henkkamaukkaa.

Itse olen myynyt siellä esim bodyt 0,50-1e/kpl ja samantapaista hintaa muillekin. Aikuisten vaatteissa hintaa enemmän.

Ja melkein kaiken olen aina saanut myytyä. Kallis pöytävuokra miinusta sekä siellä käy paljon varkaita.
[/quote]

Ajattelinkin hinnoitella niin, että pääsisin mahd paljon eroon tavarasta. Mikä on sulla ollu keskimyynti viikossa poislukien pöytävuokra?

Vierailija
26/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:49"]Mitä kirpparia suosittelette Uudellamaalla perheelliselle kävijälle ja myyjälle?
[/quote]

Lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden myyntiin ja ostoon suosittelen Nella & Nuttua. Paikka sijaitsee Espoossa Olarin ja Ompun välissä, Tokmannin kanssa samassa rakennuksessa. Siisti paikka, josta omistaja huolehtii hyvin. Pienehkö, mutta ostajia ja myyjiä riittää. Käyn itse säännöliisesti.
[/quote]

Kiitti vinkistä! Täytyypä käydä joskus, kun sinne suunnalle asiaa. :)

Vierailija
27/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:18"]Kävin sieklä n. Viikko sitten aika karmeita lumppuja oli myynnissä. Mua ärsyttää ne uuden kaman myyjät, niitä siellä on paljon;(. Itse tykkään käydä Tuusulan femmatorilla ja Keravalla Oliverin kirpparilla. Niistä useinmiten löytää ostettavaa;)
[/quote]

Onko nämä kuinka isoja?

Vierailija
28/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia lanttilasta?

Vierailija
29/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt monia kertoja, viikon ja parin jaksoissa. Käteen jäänyt 200-400e. Jotakin pientä on saatettu varastaa, mutta niin taahtuu ihan missä kirpparilla vain. Olen ollut tyytyväinen Lanttilaan :).  Minä olen aina saanut ihan hyvää asiakaspalvelua. Toisaalta olen nähny asiakkaiden kohtelevan todella rumasti henkilkuntaa. Ei ole henkilkunnan vika jos asikkaat ovat kusipäistä sakkia; varastavat, eivät palauta tavaroita oikeille pöydille, hälyttimet irroitettu jne. olen ollut hyvin pöyristynyt joiden asikkaiden tavoista kierrelessään kirpparia: vaunut/kärryt jätetään ruuhka-aikaankin aivan keskelle käytävää kun itse pujahdetaan pöytää tonkimaan, lasten annetaan huuta ja riekkua, ottaa tavaroita ja leikkiä niillä ilman minkäänlaista kuria. Olen aivan järkyttynyt asiakkaiden kamalasta käytöksestä.

Ja ennen kuin joku alkaa vinkumaan, että siellä se kassa kirjoittelee, niin ei, en ole henkilökuntaa ;)

Vierailija
30/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain vain 50e myyntivoittoa, vaikka halvat hinnat.