Kirpputori Lanttila Vantaa.
Kommentit (30)
Ärsyttää ne krääsäpöydät jotka myy uutta tavaraa. Virolaisia ja venäläisiä myös paljon, joiden epäilen varastavan tavaraa.
Suurinosa henkilökunnasta tylyjä ja naama kahdeksaisella. Ihmetyttää se heidän kaiuttimeen karjuminen ja valojen sammutus 15 vaille sulkeutumista, vaikka kirppis on hielä auki 15 minuuttia.
Asiakaspalvelun ammattilaisia ei kyllä tästä puljusta löydy kuin yksi naismyyjä, jolla on pitkät tummat hiukset(ei rillejä).
Kiitti tiedoista niin osaan välttää tätä paikkaa
Meiltä ainakin varastettiin pöydästä arvokas lasten haalari(t2h), vähän käytetty. Vain hälytin oli otettu jotenkin irti ja jätetty pöydälle. Mitään kameravalvontaa siellä ei todellisuudessa ole, kun eivät voi tosipaikan tullen niitä nauhoja katsoa.
Mitä kirpparia suosittelette Uudellamaalla perheelliselle kävijälle ja myyjälle?
Pöytävuokra kallis! En vie myyntiin. Myyn faceb kirppareilla
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:54"]Pöytävuokra kallis! En vie myyntiin. Myyn faceb kirppareilla
[/quote]
Totta, mutta livekirpulla helpompi päästä kamoista eroin. Kukin tyylillään!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:37"]Suurinosa henkilökunnasta tylyjä ja naama kahdeksaisella. Ihmetyttää se heidän kaiuttimeen karjuminen ja valojen sammutus 15 vaille sulkeutumista, vaikka kirppis on hielä auki 15 minuuttia.
[/quote]
Tämä! En ole missään muualla törmännyt näin tylyihin myyjiin minäkään ja tuohon kaijuttimiin karjumiseen. Voisivat tehdä jotkut asialliset kuulutukset.
Onko kukaan palstalainen myynyt tuolla?
No käykö kukaan teistä edes siellä?
Ajattelin viedä myyntiin. Mikä tavara myy parhaiten?
Kenenhän kakara se siellä noukki tavaraa pöydistä ja jätti minne sattuu? Kanteli leluja ja jätti lattioille ja vieraille pöydille? Äiti tehnyt mitään, ollut huomaavinaankaan.
Minäminäminä täällä keskustelen yksikseni. Voisiko joku vastata?
Siellä on tavarat hinnoiteltu todella ylihintaisiksi. Jos myyt sopivalla hinnalla kunnossa olevaa tavaraa niin uskon että saat myytyä paljokin.
Lastemvaatteet menee ainakin kaupaksi jos on hinnat kohillaan.
Mutta valitettavasti siellä suurin osa myy kolahtanut ja likaista lastenvaatteita 3-10e/kpl vaikka olisi ihan henkkamaukkaa.
Itse olen myynyt siellä esim bodyt 0,50-1e/kpl ja samantapaista hintaa muillekin. Aikuisten vaatteissa hintaa enemmän.
Ja melkein kaiken olen aina saanut myytyä. Kallis pöytävuokra miinusta sekä siellä käy paljon varkaita.
Mitä piditte? Häipykö tavaraa paljon? Porukkaa ainakin näyttää aina käyvän ja itse löydän sieltä joka kerta jotain.