Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä toivon että miehestäki tulisi impotentti

Vierailija
05.09.2015 |

Seksi hänen kanssaan on mahtavaa, mutta pelkään vaan niin paljon että hän pettää (kerran oli jo vähän siihen suuntaan yhden naisen kanssa menossa). Tiedän että mieheni rakastaa mua ja perhettämme eikä meitä hylkäisi, mutta seksi vieraiden naisten kanssa kiinnostaa häntä ihan luvattoman paljon. Ei ole mitään myöntänyt, mutta en mä tyhmäkään ole. Mä toivon että hänellä ei enää koskaan seisoisi, missään tilanteessa. Mä pystyisin kyllä elämään seksitöntä elämää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typo otsikossa, siis MIEHESTÄNI.

Vierailija
2/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt millään pahalla, mutta kuulostat sekopäältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa itsekäs ihminen, jos tuo on totta. 

Vierailija
4/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:53"]Oletpa itsekäs ihminen, jos tuo on totta. 
[/quote]

Mä kerroin mun miehellekin eilen tämän jutun :D pyöritteli vaan päätään. Se tietää miten vaikeaa mulla on, kun en vaan pysty enää luottamaan. Impotenttius pelastaisi kaiken. Ap

Vierailija
5/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap. hullu? Ethän sä itsekään saisi enää koskaan sitten mitään. Eiköhän tuollaiseen ongelmaan ole joku muu ratkaisu?

Vierailija
6/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:56"]Oletko ap. hullu? Ethän sä itsekään saisi enää koskaan sitten mitään. Eiköhän tuollaiseen ongelmaan ole joku muu ratkaisu?
[/quote]

Mä sanoin että voisin elää ihan hyvin seksitöntä elämää. Kunhan saisin mielenrauhan tälle asialle. Olisi ihanaa ettei mies enää runkkailisi toisille naisille tai sitten eksyisi vieraisiin sänkyihin. Olisi mahtavaa kun hänen libidonsa olisi täys nolla. Ap

Vierailija
7/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sun mies, juoksisin jo ihan helvetin lujaa helvetin kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme