Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Koska viimeksi olet jutellut tuntemattoman kanssa ja mistä?

Vierailija
05.09.2015 |

Minä pitelin tänään yhden tuntemattoman miehen koiran kanssa sadetta tänään :) Ja miehen kanssa muisteltiin menneitä aikoja tuon katoksen lähiseuduilla.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vanhahko mies, joka ulkoilutti koiraa, kysyi minulta, mitä kärryjä oikein työnnän, kun jaoin mainoksia. Siinä sitten tuli juttua mainosjakelusta. Hän sanoi, että onpa sulla hyvä ammatti ;) Tosin se on mun teinitytön bisnes, mutta autanpahan häntä ihan vain auttamisen ilosta ja liikunnan vuoksi.

Vierailija
22/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen päivä sitten Lidlissä ostin kukkasipuleita ja kassalla tuli puhetta hinnasta, jonka halusin varmistaa, kun olivat niin halpoja. Totesin, että toivottavasti nämä ilahduttavat ensi kesänä, kun tämän kesän sateet veivät kukkaset ja etenkin ruusut melkein kokonaan.

Takanani tullut vanhempi mies sanoi, että ohhoh, hänen ruusunsa ovat aivan valtavat ja kukkivat solkenaan. Siitä lähti juttu käyntiin. Kun sanoin, että aika epistä kyllä, niin mies totesi vielä lopuksi, että hänen lapsensakin ovat kiukkuisia, kun kasvit kukoistavat ja heidän ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusien naapureiden kanssa säästä. Uusien opiskelukavereiden kanssa kaikkea.

Vierailija
24/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelen päivittäin. Koiranulkoiluttajien, ohikulkijoiden, kaupankassojen jne. Mulla on varmaan "ulkomaalaisen luonne", kun musta ihan normaalia höpötellä jotain ventovieraiden kanssa, jos satutaan naamatusten tai koirat nuuskii toisiaan.

Vierailija
25/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin tänään aikamonien tuntemattomien kanssa, olin autonäyttelyssä, ja juttelin mistajien tai esittelijöiden kanssa.

Vierailija
26/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen koirapuistossa joidenkin satunnaisten kävijöiden kanssa, lähinnä säästä ja koirista.

Vierailija
27/27 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin huoltomiehelle taisin puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi