Piereskely parisuhteessa
Ollaan eletty nyt avovaimon kanssa seittemän vuotta yhdessä eikä vielä ole ollut tarpeellista piereskellä toistemme lähettyvillä niin että toistemme paskanhajua nuuhkittaisiin. Miksi jotkut tykkäävät tehdä näin?
Kommentit (43)
Kaasuahan se vain on ja jos suolistobiomi on kunnossa, ei ees haise.
Vierailija kirjoitti:
Saa meillä piereskellä. 25 vuotta olemme olleet yhdessä ja en olisi kyllä sellaista miestä huolinut, jonka lähellä ei voi edes pieraista. Ei meillä paljoa piereskellä, mutta jos pieru tulee, niin se tulee ja saa tulla.
Totta. Olisihan se ankeaa, jos kumppanin seurassa täytyisi noinkin luonnollista asiaa arastella ja vältellä. En nyt sano, että jatkuvasti pitäisi toisen vieressä kaasutella ja haista, mutta ei kai nyt jokaisen pierun takia pitäisi joutua piiloon juoksemaan?
Meillä mies pieraisee ihan estoitta jos sellainen on tullakseen, ei minua haittaa. Kunhan ei ruokaillessa tai kesken petipuuhien ala töräyttelemään - vahingot tietysti asia erikseen. Itse olen ns. fine lady mitä tähän tulee, ja yritän aina hoitaa nuo asiat vessan puolella ja itsekseni. Pari kertaa on minullekin vahinko sattunut eikä ole mies säikähtänyt ja jättänyt. 😀
Joe Biden piereskelee jopa kuninkaallisten seurassa.