APUA! OON VIETTÄMÄSSÄ VIIKONLOPPU UUDELLAMIEHELLÄ JA KAUHUKSENI HUOMASIN..
Että miehellä on parvekkeella jotain outoja natsoja kupissa. Siis ovat pal mallin vihreitä tupakoita joissa filtteri on oudosti lytätty vähän siintä pal mall tekstin alta. Ensin ajattelin, että on jotain napsutupakkaa, mutta tajusin, että napsutupakassa on se merkki josta pitää painaa, mutta tämä on ihan tavallista vihreää pal mallia josta filtteri on oudosti lytätty.
Mitä ihmettä voisi olla? En voi kysyä mieheltä, koska on viikonlopun poissa. Lupasin vahtia hänen kissaansa. Eikä vastaa puhelimeen toki kysyn myöhemmin, mutta osaisiko kukaan sanoa, mitä tuo voilla? Jotain huumetta laitettu tupakkaan? Sytytin yhden tumpin niin huomisen, että haisee ihan tavalliselta tupakalta, mutta se perusröökinhaju on voimakkaampi. Myös savusi aika paljon.
Kommentit (50)
Mutta se koko piltteri ei ollut lytyssä vaan vain pikkurillinpään kokonen alue. Ihan kuin painettu tarkotuksella. Ap
Jos olisikin pistänyt huumetta niin millä tavalla liittyy filtteriin? Tietenkin se kama työnnetään sieltä päästä josta purut näkyvät. Jos filtteri ap:n kuvailemasti lytyssä. Niin mitä luulet silleen sinne saavan? Meinaatko et mies valinnut kohdan filtteristä, että täst kama läpi vaan?
wauuuu... noin tyhmää muijaa en ole nähnyt aikoihin.
Pelottaa sen kissan puolesta et kykenetkö tai osaatko hoitaa jotain niinkin haasteellista.
Voi stiisus..
Kyllä mulla rööki nousee vähän "päähän" jos on ollut pitkään polttamatta. Eli varmaan tuo outo olosi oli vain sitä.
Huh. Nyt on kyllä miehen kämppä myllätty ja ratsattu viimeistä nurkkaa myöten. Toivottavasti miehelle selviää millaisen skitson kanssa on tekemisissä.
Kyllä. Heroiinia siinä tupakassa on kuten joku jo sanoikin.
Niin jos polttaa nopeasti filtteri pehmenee ja tietenkin menee lyttyyn siitä mistä on pitänyt kiinni.
Kannattaa ehdottomasti heti soittaa ja kysyä mieheltä tuohan on ihan järkyttävää!!
Ajatelkaa se puhelu. :D
"Hei kyttäliisa täällä hei, tota mä vaan soittelin ku huomasin että sulla on tuhkiksessa partsilla litistettyjä natsoja niin ootko laittanu niihin huumeita kun ensin luulin että ne oli napsutupakkaa mutta eihän ne olekaan ja nyt mietin että onko niissä siis huumeita vai miksi ne litistettyjä olen haistellut niitä ja poltinkin yhtä ja se pyörrytti."
"???
Tulen tänään kotiin. Voit jo lähteä."
Toi ei liity huumeisiin. Tupakan filtterin lyttääminen on psykopatiaan kuuluva pakkoneuroosi. Juokse kun vielä voit.
Kurkista myös pyykkikoriin ja liinavaatekaappiin, myös roskikseen. Jos löytyy kaapin perälle tai korin pohjalle lytättyjä lakanamyttyjä ja pyyheliinoja, t-paitoja, rintaliivejä ym. kyseessä on tyyppi jota sietää vähän varoa. Onko hän viime aikoina lytännyt ideoitasi kylmästi naureskellen tai lytännyt auton tavaratilan täyteen kaikenlaista kamaa? Litistääkö tyhjät maitopurkit littanoiksi? Lyttääjät eivät muuten lopeta litistelyä edes pakon edessä.
siis monet miehethän lyttää ne filtterit polttaessaan, todennäköisesti vaan sellainen polttamistyyli tuollakin että pitää siitä silleen kiinni
Jos ne tupakat on Tallinnasta, niissä on filtterin alku "tyhjä", siis muutama milli pelkkää kuorta/paperia. Se varsinainen filtteri alkaa siis sitten vähän syvemmältä.
Osaako joku selittää tämän paremmin?
Itse litistelen ja pureskelen tavallista tupakkaa erilailla kuin aiemmin, koska poltan nykyään useimmiten sähkötupakkaa, joissa on kova filtteri. On normitupakan filtterit siksi aika kärsineen näköisiä.
Polttele vielä yhtä nysää, jos se on kannabista, se oikeasti haisee ihan "ruoholle".
Miksi se lyttääntynyt filtteri viittaisi huumeisiin?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:19"]Jos ne tupakat on Tallinnasta, niissä on filtterin alku "tyhjä", siis muutama milli pelkkää kuorta/paperia. Se varsinainen filtteri alkaa siis sitten vähän syvemmältä.
Osaako joku selittää tämän paremmin?
Itse litistelen ja pureskelen tavallista tupakkaa erilailla kuin aiemmin, koska poltan nykyään useimmiten sähkötupakkaa, joissa on kova filtteri. On normitupakan filtterit siksi aika kärsineen näköisiä.
Polttele vielä yhtä nysää, jos se on kannabista, se oikeasti haisee ihan "ruoholle".
[/quote]
Ulkomaalaiset filtterit tuli mullekkin mieleen, mulla ainakin se filtteri näyttää lopulta nokkahuilulta kun ontto osa lytistyy.
Mutta nopeasti polttaessa filtteri pehmee huomattavasti ja litistyy jos pitää kiinni vähän kovempaa. Jotkut polttaa röökiä peukalon ja etusormen välissä pinsettiotteella, jolloin filttereissä on kuoppa sormien kohdalla.
Huoh.. toi on vaan toisen tapa litistää tupakkaa. Jotkut myös pitävät tupakasta niin kiinni, että se litistyy enemmän. Varsinkin jos on ns. kostea polttaja.
Voisitko ystävällisesti lakata huutamasta otsikossa ja muistaa yhdyssanasäännöt? Suosittelen sinua jatkossa käyttämään postaamiseen laitetta jossa on toimiva fyysinen näppäimistö ja unohtamaan sen älypuhelimen.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:44"]
Vai että ihan uudellamiehellä
[/quote]
Asuukohan mies Uudellamaalla?