Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut mies joka ajattelee muutakin kuin saamista?

Vierailija
05.09.2015 |

Olen parikymppinen mies. Kaveriporukassa ja muuallakin olen tullut siihen tulokseen että minulle "pillun saaminen" on vähemmän tärkeää kuin suurimmalle osalle. Monilla tuntuu olevan mielessä ainoastaan että mistäs sais tänään ja keneltä ja miten.

Jostain syystä itseäni ei kiinnosta tälläinen metsästys lainkaan. Onko tämä huono asia?

Muuten olen ihan tavallinen, jos elämäntapoja ja nyt vaikka mitattuja testosteronitasoja ajattelee. Minulla on ollut seksisuhteita ja pidempiä suhteita. Eli siltä osin ei mitään poikkeavaa.

En kamalasti uskalla tästä jutella kavereillekaan kun he varmaan pitäisivät minua jollain tapaa outona, aseksuaalina tai muuta, jos kertoisin. Harrastan siis seksiä mutta ajattelen niin paljon muitakin asioita kun esimerkiksi tapaan uuden ihmisen.

Kuitenkin - olisi kiva kuulla jotain mielipiteitä tai ajatuksia siitä kuinka yleistä tämä on tai onko se jopa jokin turn off! :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa antaa toista miesnäkökulmaa kun olen nainen. Mutta luulisin että tuo on vain hyvä asia? On  varmasti naisia joille ongelmana on etteivät saa tarpeeksi seksiä ja niitä jotka haluaisivat mieheltä muitakin ajatuksia kuin sitä itseään :)

Vierailija
2/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen nainen haluaa oikeasti seksiä vaikka joskus kuuleekin sitä urbaanilegendaa että arvostavat enemmän luonnetta. Joten siten olet heikoilla jäillä! t. toinen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet!

Vierailija
4/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huono asia etkä ole omituinen. Ainoa ongelmasi on, että pyörit roskaväen kanssa.

Vierailija
5/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun metsästys on kieroutunut käsite. Eli olet osittain oikeilla linjoilla. Jos maailma olisi valmis niin kaikki voisivat ottaa ihan rauhallisesti, koska seksiä kuitenkin saisi, eikä sen vuoksi tarvitsisi sydän pamppaillen tehdä kaikkea pöhköä.

Vierailija
6/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:46"]

Kyllä jokainen nainen haluaa oikeasti seksiä vaikka joskus kuuleekin sitä urbaanilegendaa että arvostavat enemmän luonnetta. Joten siten olet heikoilla jäillä! t. toinen mies

[/quote]

Tämä! Normaalille ihmiselle on ihan sama millaisen ihmisen kanssa sitä elämänsä viettää, kunhan seksiä riittää.

Vierailija
7/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on pinnallisia kavereita jos vain seksiä ajattelevat tai puhuvat vain siitä. Ikävä ilmiö!

Vierailija
8/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain hyvä jos joku nykyisen seksitäytteisessä maailmassa ajattelee muutakin. Itsellekään seksi ei ole mikään elämän tähtitavoite.

Vierailija
9/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oudolta, mut eihän miehet vain ajattele pelkkää panoa? En ymmämmä, enkä edes halua ymmärtää sellaista, sillä Nainen in ihana ja mitä enemmän me miehet huomioidaan omaa naistamme, sitä parempaa seksiä nainen antaa. / vilivallaton

Vierailija
10/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan pitkä parisuhde ei toimi vain sillä pelkällä seksillä. Seksisuhde on erikseen. Eli jos parisuhdetta etsit niin ihan hyvällä tiellä olet! :) Minä en ainakaan halua suhteeseen miehen kanssa jonka ajatus pyörii pillun ympärillä.

Vierailija
11/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:11"]

Ei ole huono asia etkä ole omituinen. Ainoa ongelmasi on, että pyörit roskaväen kanssa.

[/quote]

Olen vasta ihan viime vuosina herännyt tähän ajatukseen, ennen en kiinnittänyt edes huomiota siihen miten seksikeskeistä muiden puhe on. Eron huomaa kun joku kommentoi vieraasta naisesta että kyllä tuota panis ja itse kiinnitän huomiota ihan muihin juttuihin. Ei niin ettenkö huomaisi sitä onko joku seksikäs mut jotenkin haluun nähdä että ihmisillä on muutakin annettavaa. Joskus kyllä tuntuu että olen ihan eri planeetalla. -ap-

Vierailija
12/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti ei kannata luopua *toivosta* koska kyllä sunlaisillekin ottajia löytyy, en epäile yhtään!! :) tsemppii.

Vierailija
13/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tervejärkiseltä joten luulis et sun oven takana riittäis jonoa. Mä olen epäonnisesti törmänny (lähes) vain seksiä hakeviin miehiin ja kyllästyttää.. joten olen kai puolueellinen:)

Vierailija
14/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainakin harvinainen koska täällä ei yhtään samanmoista miestä ole ilmoittautunut. Eikä kukaan ole kertonut samanlaista kokemusta.

Vierailija
15/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies harrastaa seksiä korkeintaan noin kerran päivässä. Kyllä pitöisi muutakin pyöriä mielessä. Yleensä ihminen myös kypsyy iän myötä. Ja siitä puhe mistä puute. Todellisuudessahan nainen kykenee saamaan usrampia orgasmeja kuin mies samassa ajassa. 

Vierailija
16/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei pillu kiinnostaniin rohkeasti vaan kaapista ulos ap :) . On meitä muitakin miehiä joille pillun saaminen ei ole ollenkaan tärkeää, oikeastaan pidämme pillua vain inhottavana ja kusenhajuisena limaisena torttuna.

Vierailija
17/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Haluaisin aivan oikeasti jonkun naisen jota voisi rakastaa ja saada myös rakkautta takaisin. Seksi on tietysti tärkeää suhteessa, mutta se tulisi sen kaiken muun lisäksi. Seksi ilman rakkautta on melko turhaa ja hajottaa ihmistä.

Vierailija
18/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun pillu on parasta!

AP, olet omituinen, mutta jatka samaan malliin.

Vierailija
19/21 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nämä sanat: Pillu on tärkein asia koko maailmassa.

Vierailija
20/21 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ehkä ainoa, mutta yksi harvoista.

Sun olis pitänyt mennä mun vaimon kanssa naimisiin. Voisitte olla yhdessä ajattelematta seksiä, eikä kumpaakaan vaivaisi tilanne vähääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan