Olenko ainut mies joka ajattelee muutakin kuin saamista?
Olen parikymppinen mies. Kaveriporukassa ja muuallakin olen tullut siihen tulokseen että minulle "pillun saaminen" on vähemmän tärkeää kuin suurimmalle osalle. Monilla tuntuu olevan mielessä ainoastaan että mistäs sais tänään ja keneltä ja miten.
Jostain syystä itseäni ei kiinnosta tälläinen metsästys lainkaan. Onko tämä huono asia?
Muuten olen ihan tavallinen, jos elämäntapoja ja nyt vaikka mitattuja testosteronitasoja ajattelee. Minulla on ollut seksisuhteita ja pidempiä suhteita. Eli siltä osin ei mitään poikkeavaa.
En kamalasti uskalla tästä jutella kavereillekaan kun he varmaan pitäisivät minua jollain tapaa outona, aseksuaalina tai muuta, jos kertoisin. Harrastan siis seksiä mutta ajattelen niin paljon muitakin asioita kun esimerkiksi tapaan uuden ihmisen.
Kuitenkin - olisi kiva kuulla jotain mielipiteitä tai ajatuksia siitä kuinka yleistä tämä on tai onko se jopa jokin turn off! :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 20:49"]
Et ole ehkä ainoa, mutta yksi harvoista.
Sun olis pitänyt mennä mun vaimon kanssa naimisiin. Voisitte olla yhdessä ajattelematta seksiä, eikä kumpaakaan vaivaisi tilanne vähääkään.
[/quote]
Mä luulen et tuollaisia vaimoja ois suomessa pilvin pimein tarjolla ap:lle, olis lapsetkin jo useimmilla valmiina ettei edes sen takia tarvitsisi seksiä harrastaa... Varmaan miehetkin luopuisivat riitelemättä kunhan lupaat koko paketin viedä lapsineen etkä takaisin tuo.