Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin tylsää seuraa että ihmiset vihaavat mua

Vierailija
17.12.2022 |

Edellisessä työpaikkassa mua kiusattiin koska olin joillekin liian tylsä ja hiljainen. Jäin sairauslomalle ja lopulta työttömäksi.
Olen tässä keräillyt voimia ja voin taas paremmin.

Sain juuri tietää että olen tullut valituksi uuteen työpaikkaan, mutta alkoi vanhat tuntemukset ja pelot nousta pintaan.
Pelkään suunnattomasti sitä että tylsyydelläni taas pilaan ihmisten työpäivät. En tiedä mikä siinä on että en osaa olla hyvää seuraa.
Ahdistaa ihan älyttömästi ja pelottaa että tulen saamaan taas jonkun hermoromahduksen.

Miten pitäisi asennoitua/ ajatella ?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut jolla on tällainen ongelma ?

Vierailija
2/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi miellyttää työkavereita, etenkin jos nekään ei yritä miellyttää sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ystäviä tai läheisiä? Tuskin he kokevat, että olet tylsää seuraa! Työminäsi vain on erilainen ehkä jännityksen takia, kyllä se siitä.

Vierailija
4/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä töissä saa olla tylsä. Itse asiassa suurin osa kaikista työkavereistani on ollut tylsiä.

Vierailija
5/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi miellyttää työkavereita, etenkin jos nekään ei yritä miellyttää sinua?

Haluaisin vain että en pilaisi kenenkään päivää... masentavaa että aiheutan tällaista. Haluaisin myös itse olla rauhassa ilman että joku koko ajan uhittelee tai vittuilee

Vierailija
6/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ystäviä tai läheisiä? Tuskin he kokevat, että olet tylsää seuraa! Työminäsi vain on erilainen ehkä jännityksen takia, kyllä se siitä.

Ennen oli. Nykyään olen ihan kaikille tylsää seuraa.

Vierailija
7/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku antaa jonkun neuvon tähän vaivaan?

Ap

Vierailija
8/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla sellainen kuin olet. Ja luulen, että erityisesti kun uskallat olla aidosti oma itsesi, et olekaan ollenkaan tylsää seuraa. Ja jos jollekulle olisitkin tylsää seuraa, se on vain hänestä itsestään syntyvää, hänen suhtautumistapansa, ei totuus sinusta.

Itse olen nykyään oikein mieluusti tylsistä tylsin.

Vierailija
9/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus pomolle, että kiusataan. Ja voit keksiä sellaisen työpaikan, missä ei tarvitse olla kovinkaan sosiaalinen.

10/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töihin mennä pitämään seuraa työkavereille. Keskity vain töihin. Sitä paitsi jos vaikutat siltä että yrität miellyttää eli olla hyvää seuraa, muut saattavat pitää juuri sitä ärsyttävänä. Ole tylsä oma itsesi. Eivät kaikki varmaan edes pidä sinua tylsänä.

Vierailija
11/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti tylsät ihmiset ovat paljon mielenkiintoisempia kuin ylisosiaaliset päällepäsmärit, jotka ovatkin niitä oikeasti tylsiä tyyppejä.

Vierailija
12/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tylsää ja mitäänsanomatonta ihmistä kukaan vihaa? Kuinka joku uhittelee ja vit tuilee sellaiselle, joka on tylsä? Tee ap se työsi, ei kukaan töissä odota että pidät heille seuraa. Mahtaako asenteesi olla ihan luulotautia?

Vierailija
13/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitus pomolle, että kiusataan. Ja voit keksiä sellaisen työpaikan, missä ei tarvitse olla kovinkaan sosiaalinen.

Onko se kiusaamista jos ihmiset tiuskii?

Vierailija
14/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku antaa jonkun neuvon tähän vaivaan?

Ap

Neuvo tähän vaivaan on ymmärtää, että työkaverit ei oo kavereita. Teette työtä mistä teille maksetaan ja sen pituinen se. Aivan turha maksaa yhtäkään ajatusta työlle tai työkavereille työsuoritteen tai -ajan ulkopuolella.

Vierailija
15/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tökkää puukolla kylkeen jos vttuilee niin ei taida tehdä sitä kauaa.

Vierailija
16/16 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tökkää puukolla kylkeen jos vttuilee niin ei taida tehdä sitä kauaa.

Itse kans aina ajan auton soramontulle ja sytytän tuleen, kun en osaa katsastaa tai viedä korjaamolle. Helpompi noin.