Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten tekemät tunnustelut->aloite

Vierailija
05.09.2015 |

Itse olen 45v varattu mies naisvaltaisella alalla. Korostan että varattu kun ei ole tarve iskeä naisia mutta olen huomannut töissä että juttelemalla niitä näitä eri ikäisten 23-50v naisten kanssa niin aikahyvin tulen juttuun niiden kanssa ja monesta voisin itsekin olla kiinnostunut...itse asiassa tuntuu että muutama nainen on ihastunut minuun.

Miksi ette sinkkumiehet vaan heitä läppää naisten kanssa..aika hyvin siinäkin pääsee selville naisten luonteesta..kuka hymyilee paljon jutellessa kuka viestittelee meilillä kaikkea jne...siitä on aika helppo sitten vaan ehdottaa treffejä kun tuntee että juttu luistaa.

Mielipiteitä ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikille niin helppoa. 

Kyllä me tiedetään, että pelimiesten ja semi-pelimiesten on helppo tutustua naisiin ja heittää läppää. 

Sama kuin Esko Valtaoja sanoisi ihmiselle, jonka äo on 80, että "sen kun derivoit vaan, ei tää mitään rakettitiedettä ole höhöö". 

Vierailija
2/10 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut pelimiehen tyyliä millä on vain tarkoitus päästä naimaan ja etsiä uusi vaan että ihan tavalliset miehet voisi heittää läppää naisille rohkeammin...ei se ole iskemistä vaan juttelua ja tunnustelua miten tulee juttuun ja miten nainen on mukana tai rohkaistuu jos on ujo nainen...jos nainen ei lämpene jutuille niin selvä ..tiedät ettei kannata pyytää treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:14"]

En tarkoittanut pelimiehen tyyliä millä on vain tarkoitus päästä naimaan ja etsiä uusi vaan että ihan tavalliset miehet voisi heittää läppää naisille rohkeammin...ei se ole iskemistä vaan juttelua ja tunnustelua miten tulee juttuun ja miten nainen on mukana tai rohkaistuu jos on ujo nainen...jos nainen ei lämpene jutuille niin selvä ..tiedät ettei kannata pyytää treffeille.

[/quote]

Vaatii silti tietynlaisen luonteen. Kaikki eivät pysty olemaan rennosti randomien naisten seurassa. 

Vierailija
4/10 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No..itse olen ollut ujo mies...nyt kun vaihdoin työpaikkaa ja kaikki lähti melkein nollista niin ajattelin että mitä väliä mitä naiset ajattelee jos esim ruokalassa menen neljän naisen pöytään istumaan jotka samalla kahviautomaatilla olen nähnyt ja jutellut...ihan ylpeännäköisetkin naiset osoittautuneet jutellessa ihan mukaviksi
Ap

Vierailija
5/10 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitteko naiset mitä ajattelette ap:n kaltaisesta miehestä ?

Vierailija
6/10 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/10 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:59"]

Itse olen 45v varattu mies naisvaltaisella alalla... [/quote]

En kyllä missään tapauksessa hakisi minkäänlaista suhdetta duunipaikasta. Sitten kun menee poikki on duunissa täysin jäätävä tunnelma, arvaa vaan kenen puolella kollegasi olisivat? Norsulla ehkä on pitkä muisti mutta naisilla on vielä pidempi jos pitää muistaa miehestä jotain huonoa.

Vierailija
8/10 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:59"]

En kyllä missään tapauksessa hakisi minkäänlaista suhdetta duunipaikasta. Sitten kun menee poikki on duunissa täysin jäätävä tunnelma, arvaa vaan kenen puolella kollegasi olisivat? Norsulla ehkä on pitkä muisti mutta naisilla on vielä pidempi jos pitää muistaa miehestä jotain huonoa.
[/quote]

Onko sinulla kokemusta tuosta että suhde meni poikki työkaveriin ??

Vierailija
9/10 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:59"]

[/quote]

Kyllä se on niin, että naisvaltaisella alalla nainen on naiselle susi. Miehet taas liittoutuu yhteen. Eli nainen on se pahis. Osa kadehtii, osa vaan on veemäisiä bitchejä tai sitten hihhuliuskiksia.

Vierailija
10/10 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi harjoitella ja kehittää itseään. En minäkään aina ole osannut jutella random naisten kanssa, mutta rohkeasti kun on mennyt ja pienestä aloittanut niin nykyään on jo helpompaa. Eli apn kanssa jokseenkin samaa mieltä, tosin itseäni ei kyllä töissä eikä vapaa-ajallakaan kiinnosta jokaisen, ei miehen eikä naisen, kanssa heittää läpyskää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi