Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana - mies töllöttää jatkuvasti muita naisia

Vierailija
05.09.2015 |

Autolla ajaessa, kaupassa, missä tahansa missä saattaa joku edes suht hyvännäköinen tulla vastaan. Saattaa pitää kättä mun hartioilla, ja kun nainen tulee vastaan/bongaa sellaisen, 180 asteen käännös, ryhti muuttuu, koko olemus niin että kaikki lähellä olevat ihmiset alkaa tuijottaa, ja alkaa se tuijotus kohteeseen.

Otin asian esille ja naureskeli. Muistakin naisista tämä olisi varmaan todella hauskaa :)

Päätin nyt, että en kehtaa enää liikkua miehen kanssa _missään_. Ei tuollaista jatkuvaa nolaamista kukaan jaksa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:48"]

Häh, just ne pahimmat tuijottajat ovat ällöjä suomalaisia miehiä, jotka luulevat liikoja itsestään. 

[/quote]

Ja taas piti alkaa miehiä haukkumaan. 

Tiedoksesi: miehet eivät luule itsestään liikoja. Ne ovat röyhkeitä ja ylimielisen oloisia, jotka ovat tottuneet pillua saamaan. Me muut emme kyllä naisia ahdistele. Ei se miehenkään itsetunto (liikojen luuleminen itsestään) tyhjästä kehity. 

Vierailija
22/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:30"]

Autolla ajaessa, kaupassa, missä tahansa missä saattaa joku edes suht hyvännäköinen tulla vastaan. Saattaa pitää kättä mun hartioilla, ja kun nainen tulee vastaan/bongaa sellaisen, 180 asteen käännös, ryhti muuttuu, koko olemus niin että kaikki lähellä olevat ihmiset alkaa tuijottaa, ja alkaa se tuijotus kohteeseen.

Otin asian esille ja naureskeli. Muistakin naisista tämä olisi varmaan todella hauskaa :)

Päätin nyt, että en kehtaa enää liikkua miehen kanssa _missään_. Ei tuollaista jatkuvaa nolaamista kukaan jaksa.

[/quote]

Onko mies edes suomalainen, kuulostaa oudolle käytökselle ylipäätään, että kyttäisi naisia tuollatavoin?

Tietyissä kulttuureissa yksinäinen nainen kohde.

[/quote]

Häh, just ne pahimmat tuijottajat ovat ällöjä suomalaisia miehiä, jotka luulevat liikoja itsestään. 

[/quote]

Toivoo Lissu 13v.

Olen mies ja kesällä odotin vaimoa kaupasta ja huomasin kaupan pihalla myytävän mansikoita ja herneitä, joita sitten ostamaan. Kojulla oli kaksi teini-ikäistä tyttö myyjinä.

Ostin herneet ja kun annoin rahaa niin tietysti katsoin henkilöä silmiin, kuten yleensä kun ihmisten kanssa ollaan tekemisissä. No sain vaihtorahan ja lähdin takaisin autolle herneitäni tyytyväisenä mussuttaen.

No, tyytyväisyys karisi, kun kuulin tyttöjen puheet eli että "näisä mikä kyttääjä! se kyttäs mun silmii, törkee, vittu mikä äijä!"

Että semmoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäpä olet varsinaisen aarteen löytänyt ja mennyt vielä lisääntymäänkin hänen kanssaan. Eipä käy kateeksi tulevaisuutesi! Voit olla varma, että käytös ei muutu ikinä ja miehestä ei uskollista kumppania saa muuten kuin pallit poistamalla. Voit siis alkaa heti suunnittelemaan oloa ja eloa kahdestaan lapsukaisen kanssa, mies kyllä löytää lohduttajansa muualta, joten hänestä ei tarvitse huolehtia.

Miksi muuten olet tuollaisen kakaran kanssa? Mitä hyvää hänessä on?

Vierailija
24/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Kaikki miehet katselee vieraita naisia. Raskaana ollessasi olet varmaan vaan tavallista herkempi huomaamaan ja ärsyyntymään moisesta. Etkö muka itse kiinnitä mitään huomiota vastaan tuleviin hyvännäköisiin miehiin? Jos et, niin olet outo. 

Vierailija
25/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä yksi mies ilman naista ostokset saa kotiin! Pistä se törppö töihin himassakin, ettet ihan metdsään aja tuota liittoasi, joka nyt ei kovin kummoiselta vaikuta. Pistä ukko laittaan ruuat, koska pitäähän se sitten laittaa, kun olette perhe. Myös siivous, pyykki ym. varmaan rauhoittavat vilkuilijaa. Onko *mies* (YÖK) hyvä lasten kanssa? Jos ei, hanki iso nukke ja tehkää vaatteiden vaihtoharjoitus, kuin kyseessä olisi oikea vauva. - Kun vauva sitten syntyy, de-le-goi! Koeta nyt saada edes jotain rotia liittoosi!

Vierailija
26/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä ei oo vikaa. Ootko miettinyt miks mies katselee muita? Ei oo mitään niin kuvottavaa kun raskausmaha...

Vierailija
27/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:30"]

[/quote]

Onko mies edes suomalainen, kuulostaa oudolle käytökselle ylipäätään, että kyttäisi naisia tuollatavoin?

Tietyissä kulttuureissa yksinäinen nainen kohde.

[/quote]

[/quote]

Toivoo Lissu 13v.

Olen mies ja kesällä odotin vaimoa kaupasta ja huomasin kaupan pihalla myytävän mansikoita ja herneitä, joita sitten ostamaan. Kojulla oli kaksi teini-ikäistä tyttö myyjinä.

Ostin herneet ja kun annoin rahaa niin tietysti katsoin henkilöä silmiin, kuten yleensä kun ihmisten kanssa ollaan tekemisissä. No sain vaihtorahan ja lähdin takaisin autolle herneitäni tyytyväisenä mussuttaen.

No, tyytyväisyys karisi, kun kuulin tyttöjen puheet eli että "näisä mikä kyttääjä! se kyttäs mun silmii, törkee, vittu mikä äijä!"

Että semmoisia.

[/quote]

Jaa-a, minä en pidä kohteliasta silmiinkatsomista asioidessa tuijottamisena. Mutta se junttimainen kauan kestävä suora töllötys, jota ei voi olla huomaamatta, on eri asia. Ja kyllähän noita suomalaisia miehiä löytyy, jotka sitä harrastavat ihan avoimesti ollessaan myös puolisonsa kanssa liikenteessä.

terveisin, "Lissu 13-v." 

Vierailija
28/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan nähneet naisen käyttäytyvän niin? Nainen kävelee miehensä kainalossa ja hymyilee irstaasti vastaantulevalle komealle miehelle. Miehen kuljettua ohi nainen vielä kääntyy lähestulkoon nenä ja kroppa toiseen suuntaan, jotta voi vielä tsekata perseen ja kuolata.

Vierailija
29/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on siis juntti. Mitä näet hänessä?

Vierailija
30/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaan että mies katselee muita naisia, niin teen loppupäivän itse niin, että jokainen hyvän näköinen mies saa huomiota multa. Niin makaa kuin petaa :P se ken leikin aloittaa, se leikin kestäköön ;)

Vierailija
31/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan kertoo vain sen, ettei mies kunnioita puolisoaan tipan vertaa. Kyllähän kaunista miestä/naista voi vilkaista, mutta etenkin puolisonsa seurassa ollessa aikuisen ihmisen olettaisi omaavan hieman käytöstapoja ja säädyllisyyttä. 

Vierailija
32/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:47"]

Jos yhtään lhduttaa, en pidä yhtään siitä, että vieraat miehet töllöttävät minua vaimonsa seurassa varsinkaan. Käännän aina katseeni pois tai naiseen enkä kiinnitä huomiota näihin huonokäytöksisiin miehiin. Ja voin kertoa omasta kokemuksestani, että ainakin minua kyllä katsoivat miehet himokkaasti myös raskausaikana. 

[/quote]

Samoin, en yhtään tykkää siitä että miehet katsovat/tölläävät, en ole koskaan tykännyt. Jos ovat vaimonsa tms. seurassa olen sen vaimon puolella, enkä todellakaan katso mieheen. Tai sitten mulkaisen kyllästyneen näköisenä.

Vierailija
33/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Tai noh, en nyt tiedä kuinka jatkuvasti hän tuota tekee mutta tekee kuitenkin, perään ei käänny katsomaan mutta se "vilkaisu" ei ole mitenkään hienovarainen (tai sitten olen itse äärettömän nopea rekisteröimään ne vilkuilut). Kyllähän se ärsyttää, varsinkin kun raskaus alkaa pikkuhiljaa olla loppusuoralla ja mielestäni en ole ollut mitenkään kaunis ja hehkeä ja ihastuttava missään vaiheessa raskautta. Enkä todellakaan ole huomannut saaneeni mitään ihailevia katseita vierailta miehiltä, töissäkin asiakkaat suurin piirtein kääntää päänsä katseensa mukana muualle ettei tarvitsisi katsoa.

Vaikka mies aivan muuta väittääkin, ja on aivan ihastuksissaan vatsaan (sitä määrää ja laatua ei erkkikään pysty teeskentelemään) niin ei se minun mieltä paranna. En ole tiennyt pitäisikö tuolle itkeä vai nauraa joten olen ollut tekemättä kumpaakaan. Tiedän että herkkupeput ja tissit kääntää päitä. Ehkä joskus sitten olen taas siinä kunnossa että käännän mieheni katseen takaisin itseeni muustakin syystä kuin vauvavatsasta.

Vierailija
34/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukot vahtaa naisia vanhoina ukkoinakin. Ei se miksikään muutu.

Vierailija
35/35 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei haittaa mikäli yksin ollessaan katselee vieraita naisia, mutta seurassa tuo on kyllä epäkohteliasta ja siitä tulee kurja fiilis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi