G: Minkä asian takia sulla on mennyt maku johonkin ihmiseen?
Vaikkapa tuttavaasi, sukulaiseesi tai julkisuudenhenkilöön?
Mulla meni maku radiojuontaja Peltsi Peltolaan ihan typerän jutun takia, mutta kerrotaanpa nyt kuitenkin. Olin aina pitänyt sitä kivana ja lupsakkana radiotoimittajana, varsinkin kun se oli vielä Juuson pari. No, pari vuotta sitten - eli aikana jolloin Juusokin oli ollut poissa eettereistä jo jonkun aikaa - sillä oli juontajaparina joku toinen, se Juhajotain, en muista minkäniminen. No, Peltsi oli selittämässä juttuaan, ja tämä Juha sanoi vähän päälle jotain, ei mitenkään pahantahtoisesti tms, mutta Peltsi älähti sille vihaisesti että "ole nyt hiljaa kun mä kerron tämän". Sen jälkeen olen pitänyt sitä vähän ylimielisenä ja takakireänä tyyppinä.
Kommentit (78)
tunkee tajunnanvirtarunojaan joka paikkaan ja rutkuttaa sairauksistaan.
Kyllästyin negatiiviseen ja jatkuvasti ruikuttavaan työtoveriin. Tämä mies valitti aina, että hänen naisystävänsä on typerä lutka mutta piti kuitenkin yllä suhdetta naiseen koska halusi naiselta seksiä.
Kaksinaamainen paskiainen. Seksi kelpaa vaikka selän takana haukkuu naista todella törkeästi. Jos miehellä olisi vähänkään selkärankaa, hän jättäisi naisen heti.
vaikka minut hakattaisiin, niin ymmärtäisin kyllä.
En oikein välitä muista olivat he kusipäitä tai arjentatturoita.
Vain kokoomuslainen lajittelee ihmisiä tällä tavalla. Työttömät kuolkoot nälkään ja toisille vaan enemmän rahaa. Kyllä se toimiston siivooja tekee yhtä työteliäästi hommia kuin siellä paperipinon ääressä istuskeleva, kynsiään lakkaava pikkupomo.
mut julkisesti, vaikka kahden kesken oli aina niin kaveria.
Mä en ole järin pitkävihainen ja annan helposti ystävilleni anteeksi, mutta kun tuo toistui tarpeeksi monta kertaa, mulle riitti. Mä en ole mikään likasanko.
jotka edessä päin on mukamas niin kaveria ja sitten selän takana se on mollaamista.
Etsiköön uudet uhrinsa.
Mulla on mennyt maku yhteen sukulaismieheen. Nuori mies vaan lihoo ja lihoo (vuoden aikana vähintään 20 kiloa). Silti kylään tullessa mättää mun leipomuksia kaksin käsin. On jopa etukäteen kysynyt, että mitä hyvää mä olen leiponut heitä varten. Pöydässä tarjolla olevasta limsapullosta saattaa juoda suoraan, eikä kaada lasiin.
Kun hän tulee meille, niin luulee olevansa kotonaan. Avaa minun tietokoneen kysymättä ja alkaa surffailemaan. Mulla on tietokone myös työkäytössä, joten olisi vähintäänkin kohteliasta kysyä, että voiko käyttää. Odottelen sitä hetkeä, että alkaa kommentoida mun kirjanmerkkejä tms. Tältä kaverilta sekin onnistuu, sillä hän saattaa töksäyttää ihan mitä tahansa, niin että minä ainakin nolostun.
Lisäksi hän luulee voivansa määräillä. Olin menossa leffaan yhtä aikaa kuin hänen puolisonsa. Hän ei itse ollut menossa, vaan jostain syystä kuitenkin tuli hengaamaan teatterille siksi aikaa, kun vaimonsa oli leffassa. Leffan alkua odotellessa hän vaan kertoi ilmoitusluontoisena asiana, että hän vie minut leffan jälkeen kotiin ja tulee sitten hakemaan puolisoaan. Mulla oli luonnollisesti omat suunnitelmat ja sanoin, ettei käy. Menin omin neuvoin kotiin, mutta arvatkaapa, mistä tuo mies löytyi? No meidän parkkikselta tietysti...
Itse haluaisin kertoa tuolle sukulaismiehelle, mikä mättää, mutta mieheni haluaa säilyttää rauhan, joten tyydymme vain välttelemään tuota perhettä.
Molemmat ovat hyväksikäyttäjiä. Molemmat elelee sumeilematta mieheni vanhempien rahoilla. Toinen vielä mustamaalaa kaikkia muita, erityisesti miehen vanhempien läsnäollessa.
Tämä viimeksi mainittu on lisäksi todella yksinkertainen mutta ei tietenkään ymmärrä sitä itse. Nyt yrittää päteä suhteilla miehensä vanhempiin, "hienolla" sukunimellä ja lastensa saavutuksilla. How pathetic is that :(?!?
Alkuun ärsytti ihan helvetisti mutta nykyään asia lähinnä säälittää. Ei varmaan ole yllätys, että olen tekemisissä näiden ihmisten kanssa vain pakollisisssa sukujuhlissa!
kun ei kenenkään vanhemmat voi haukkua,halveksua ja arvostella lastaan niin kuin he ja heillä 3 lastenlasta ja yksi vain kiinnostaa ja hänet lellitään piloille
Muutama vuosi sitten luin jostain naistenlehdestä haastattelun, jossa M.H. kertoi toisinaan kaupassa ottavansa reilun kaupan banaaneja ja punnitsevansa ne tarkoituksella normaalibanaanien huokeammalla hintakoodilla ja totesi, että 'kaikkihan niin tekee'. Ei tee, mä en tiennyt, että kukaan tekee - saati sitten, ettei tajua pitää asiasta suutansa kiinni.
Tää on hyvin samantapainen juttu kuin AP:n kertoma P. Peltolan kommentti, meni todellakin maku ihan kertaheitolla ja pysyvästi.
Oli osoittanut tuon teoillaan ym. jo aiemmin, mutta vahvisti vielä suoraan sanomalla. En voi kunnioittaa häntä, kun ei osaa arvostaa poikiensa lapsia samalla tavalla eikä edes näytellä tasapuolista mummoa. Minusta se on lapsille niin ikävää, että maku meni täysin.
joka esittää niin ylimielistä ja parempaa kuin muut. Kutsuu juhliin ja kutsussa lukee juhlien tarkotus: haluaa paljon lahjoja. Ilman lahjaa on turha tulla. Äh, en jaksa enää vaivautua...
mullakin maku naiseen MH. Kauppiaat! olkaapa tarkkoja, kun kyseinen nainen astuu kauppaan! Tiedä miten muuttelee tuotteiden hintoja;) Itse en moista uskalla tehdä. Ihan taatusti huomaisivat kassalla sen, jos minä sen tekisin. Voiko tuo olla MH:n sanoma? Vai onko rehellisiä ihmisiä enää jäljellä?
meni maku. Rakastuminen isän ikäiseen mieheen ja viemällä sen toiselta naiselta. Ei ole kaikki ihan kotona, mutta senhän tiesin heti, kun luin ekat haastattelut heistä yhdessä. Jussiin ei tarvinnut pettyä, kun tuo ei ollut mitään uutta hänen kohdalta.
Kyllä saa hakemalla hakee pahempaa kitisijää mikä peltsi on. Joka ohjelmassa noita perse ja suolikaasu juttuja, taitaa olla äijällä jokin ongelma. Pinna palaa ja haukkuu kuvajaa.
No multa meni äskettäin maku yhteen ihmiseen ihan täysin, kun sattumalta huomasin, että hän on tykkäillyt instassa puolialastomien naisten kuvista. Naisilla julkiset profiilit, joita näköjään seuraa. Olin jotenkin pitänyt fiksumpana (on parisuhteessakin) ja ammattikin semmoinen, että toi ei sovi.
Kun mikään mitä lapset tekevät ei tunnu kelpaavan ja mun miestä haukkuu koko ajan kaikesta ja käskyttää, vaikka tosiaan on jo naimisissa ja yhden lapsen isä niin silti heitä pitää kuskata ja pikkuveljeä kuskata tasan sillon kun he haluavat, me opiskellaan kumpikin vielä joten raha-asiat ei mitenkään mahtavasti ole, mutta kertaakaan he eivät näistä kuskailuista tarjoa bensarahaa saatika kiitä! ja hän myös arvostelee joka asiaa mitä me ollaan suunniteltu tai ajateltu tehdä tai jotain ja sanoo suoraan vaan että miten voit olla noin tyhmä! En kestä tätä jokakertaista haukkumista ja valittamista joten minä en anoppilassa hirveän usein vieraile.