Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Minkä asian takia sulla on mennyt maku johonkin ihmiseen?

Vierailija
29.01.2010 |

Vaikkapa tuttavaasi, sukulaiseesi tai julkisuudenhenkilöön?

Mulla meni maku radiojuontaja Peltsi Peltolaan ihan typerän jutun takia, mutta kerrotaanpa nyt kuitenkin. Olin aina pitänyt sitä kivana ja lupsakkana radiotoimittajana, varsinkin kun se oli vielä Juuson pari. No, pari vuotta sitten - eli aikana jolloin Juusokin oli ollut poissa eettereistä jo jonkun aikaa - sillä oli juontajaparina joku toinen, se Juhajotain, en muista minkäniminen. No, Peltsi oli selittämässä juttuaan, ja tämä Juha sanoi vähän päälle jotain, ei mitenkään pahantahtoisesti tms, mutta Peltsi älähti sille vihaisesti että "ole nyt hiljaa kun mä kerron tämän". Sen jälkeen olen pitänyt sitä vähän ylimielisenä ja takakireänä tyyppinä.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä yhteyttä

ei toisen haavaa tule sorkkia

---

ps vaikka sain 2 lasta

se- ystävyys meni eikä palaa

Vierailija
42/78 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisi maku mutta olen pettynyt ystävääni joka teki abortin ilman hyvää syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa yhtä paljon.

Vierailija
44/78 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ostaa aina kallenta, parasta oli kyse ruuasta tai tavarasta ja sitten rahat loppuu kesken. siinä vaiheessa ollaan niin surkeita ja onnettomia, lainaa pitäisi saada, vähintään herkkukori ruuaksi..

Itse olen tarkka rahasta, että sitä riittää koko ajan ja säästöönkin.

Vierailija
45/78 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Tyhmä! Eiköhän se ole paras syy, että ei halunnut lasta. Sulle ei ole tilivelvollinen.'

sanoisi maku mutta olen pettynyt ystävääni joka teki abortin ilman hyvää syytä.

olen mutta olen surrut tätä lasta ihan äärettömän paljon, itkenyt ja itkenyt enkä meinaa päästä asian yli.

Vierailija
46/78 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saanut minut inhoamaan Lampeniusta, jota en muistanut enää olevan olemassakaan.

Vierailija
47/78 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakehun, tekopyhyyden ja muiden nälvimisen takia.

Vierailija
48/78 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä varsin pitkäpinnainen ihmisten kanssa ja siedän ihmisiltä aika paljon kaikkea, mutta erääseen työkaveriin, jonka kanssa oltiin jonkinsortin ystäviäkin jossain vaiheessa, olen katkaissut välit kokonaan. Tajusin, että puheet hänen työpaikkakiusaamisestaan ovat totta siinä vaiheessa, kun ne kohdistuivat itseeni. Teeskentelevä, onneton ihminen, jonka kanssa en halua tekemisissä yhtään enempää kuin pakko.

Vähän lievemmällä tasolla maku on mennyt moneenkin fb:n takia - ihmiset paljastavat siellä yllättävän paljon itsestään, ja sovinisti- ja rasismikommentit ovat yllättäneet monen kohdalla = maku on mennyt. Myös junttiryhmiin jatkuvasti liittyviin menee maku. Just nämä pikapano piristää / Vedetään naiselliset perseet / Ei se ole kännissä joka jotain vaan se joka ei pääse ylös yms. Ällöttävää.

Vierailija
49/78 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen veljeni rappiolla oleva alkkis, jutut on kovia mutta mitään ei tee paitsi makaa sammuneena milloin kenenkin nurkissa. Hän ei ole meille enää tervetullut, en jaksa kuunnella sitä valitusta siitä kuinka aina joku muu kusee hänen asiansa.

Eräs ex-ystäväni oli minulle mukava, reissasi kanssani jne. tasan niin kauan kun minä maksoin viulut. Ei loppuaikoina edes kohteliaisuudesta pahoitellut ettei osallistunut vaikkapa suklaalevyn hintaan, saati sitten muihin kahvilareissuihin. Kun tajusin mistä on kyse, hän meni jotenkin sekaisin ja alkoi vaatimaan että mm. tulen hänen luokseen siivoamaan sillä hänen poikaystävänsä "saattaa" tulla käymään siellä eikä hän itse saa nyt mitään aikaiseksi.

Olen menettänyt useamman ihmisen lähivuosina, osan on vienyt kuolema ja osan taas heidän oma käytöksensä. Vasta kun aloin kunnioittaa itseäni edes vähäsen, huomasin seisovani nykyään yksin. Seurani ei kelpaa nähtävästi kellekään, mutta enpä minäkään tiedä jaksanko enää ystävystyä muiden kanssa.

Vierailija
50/78 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu sai ensin erityislapsen (liikuntarajoitteinen) ja sitten parin vuoden kuluttua ihan terveen lapsen. Dissaa tervettä lastaan niin törkeästi, että tekisi mieli viedä pieni pois. Esikoinen vaan on rakas ja tärkeä ja ihana ja täydellinen, toiselle lapselle ei koskaan sano mitään kaunista. Korkeintaan, että mene pois. On sanonut suoraan joskus, että oli virhe tehdä tuo toinen, pahinta on se, että lapsi on vieressä ja kuulee äidin sanat.

Toinen taas haukkuu aviomiestään niin paljon, että miestä käy sääliksi. Vaikkein nyt välttämättä mikään unelmavävy olekaan, niin kai sentään ihmisarvoisen kohtelun ansaitsisi vaimoltaan? Eukko julkaisee fb statuksia, jossa haukkuu miestään tuhkamunaksi ja tiedottaa jatkuvasti miten puutteessa elää... Ihmisellä on yli kolmesataa kaveria, joten meitä on monta jotka saavat kyseenalaisen kunnian tietää kaiken parin olemattomasta seksielämästä. Jee...

Vanhemmalla iällä lisääntynyt äiti, jonka lapset on niin ihmeellisiä, kauniita, taitavia, lahjakkaita, musikaalisia, mielikuvitusrikkaita ja nokkelia, että oksat pois. Itsellä on samanikäset lapset ja onhan hekin minulle ainutlaatuisia ja tärkeitä, mutta ymmärrän sen eron, että kaikkien mielestä he eivät ehkä ole yhtä ihania kun minun itseni mielestä. Tämä tuttavaäiti tunkee näiden ihmelastensa kuvia postilaatikkoon harvase viikko, tiedottaa kaikki "hassut" jutut sähköpostilla, fb:ssa ja tekstarilla ja ihmettelee jos näihin viesteihin ei vastaa mitään. Lässyttää lapsilleen niin, ettei pienten puheesta saa mitään tolkkua kun äiti jättää omasta puheestaan r ja s kirjaimet kokonaan pois kun lapset eivät niitä osaa sanoa. Puhuu viisivuotiaalleen tyyliin: voi äitin pientä muttukkaa, ottaako kulti pipalin?

Vierailija
51/78 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkavereihin. Kahvitunnilla puhutaan miehestä/vaimosta, lapsista, työpöydällä on hääkuva, seinillä lasten piirrustuksia - ollaan niin täydellistä perheen äitiä/isää ja puolisoa! Mutta, kun tulee kevätretki/pikkujoulu/risteily niin vieraisiin sänkyihin hypitään minkä ehditään!

En edes ole mikään moralisti, ihan sama minulle mitä aikuiset ihmiset touhuavat, mutta en vaan ymmärrä miksi esittää tuota showta työpaikalla, koska kaikki työkaverit näkevät kuitenkin todellisuuden näissä "virkistyspäivissä".

Vierailija
52/78 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri Kirvesniemeen, miksi sen piti sitä hemohessiä ottaa, Myllylät sun muut, ei haittaa, mutta että Harri!!!

Mää ymmärrän! Vaikka itsellä ei olekaan samanlaisia tuntemuksia asiasta (en seuraa urheilua), niin ymmärrän silti tuon tunteen hyvin.

Vierailija
53/78 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannatan sitä, että ihminen on työteliäs ja yritteliäs. Sosiaalipummien ja työtävieroksivien asialle en todellakaan ole!

Minulle kaikki, muille ei mitään. Köyhät entistä köyhemmiksi ja pieni rikkaiden joukko rikastukoon entisestään. Yksikään kokoomuslainen ei ole tavallisen työtätekevän asialla. Ja ilman näitä tavallisia työtätekeviä yhteiskunta kuitenkin kaatuisi.

Vierailija
54/78 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jösses, miten ihmiset voi olla niin tyhmiä, että menee niin pahasti lankaan. Median luomaa painostusta suomalaisen identiteetin kadotessa.

Rasisti ei pidä olla, mutta suomea ei pidä rikastaa kulttuureilla. Linkola on oikeassa ainakin osittain.

Eli maku on mennyt jokaiseen globaalisesti ylihuolehtivaan ihmiseen.

Vierailija
55/78 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jösses, miten ihmiset voi olla niin tyhmiä, että menee niin pahasti lankaan. Median luomaa painostusta suomalaisen identiteetin kadotessa.

Rasisti ei pidä olla, mutta suomea ei pidä rikastaa kulttuureilla. Linkola on oikeassa ainakin osittain.

sellaisiin ihmisiin, jotka luulee, että suomalainen identiteetti ja kulttuuri on syntynyt jossain tyhjiössä (ts. ei vuorovaikutuksessa toisten kulttuurien kanssa), ja uskovat oikeasti siihen, että se voi jotenkin "kadota" jos joutuu kosketuksiin muiden kulttuurien kanssa.

Mä oon asunut Suomen lisäksi kahdessa muussa maassa, ja tunnen useita maahanmuuttajia, mutta tunnen itseni silti vielä suomalaiseksi. Ehkäpä mulla on sitten vahvempi suomalainen identiteetti kuin sulla, jos se lähtee puhaltamalla pois?

Vierailija
56/78 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö meidän luopua muuten kaikista muista vieraista vaikutteista meidän kulttuurissa, vai onko jossain vaiheessa ikään kuin tullut sellainen kiintiö täyteen, jonka jälkeen ei saa enää ottaa vaikutteita muista kulttuureista?

Vierailija
57/78 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, että media luo poliittisesti sopivia mielikuvia, jotka istutetaan ihmisten päähän ja ihmiset ostavat itselleen nämä ajatukset.

Mieti 80-90 luvun taitetta, kuinka hyvin silloin onnistuttiin luomaan mielikuva "on lottovoitto syntyä Suomeen". OK, se sopikin sen aikaiseen poliittiseen tilanteeseen, neuvostoliitto oli vielä.

Sitten tuli EU ja ei ollutkaan enää lottovoitto syntyä Suomeen, vaan oltiin "EU:n kansalaisia". Nyt ollaan tultu globalisaatioon ja "monikulttuurisuus" on päivän sana.

Halveksin suunnattomasti ihmisten sokeutta yleiseen MEDIAN ja POLITIIKAN luomaan kulloiseen päivän totuuteen.

Vierailija
58/78 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhut suomalaisen identiteetin katoamisesta? Ei se mihinkään katoa, se muuttuu. Sellaiset asiat tapaa muuttua.

Vierailija
59/78 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienataan yhtä hyvin. Toisaalta on mennyt myös maku sellaiseen ihmiseen, joka valehtelee niin paljon, etten usko enää lähes mitään hänen sanomisiaan.

Vierailija
60/78 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaikki, muille ei mitään. Köyhät entistä köyhemmiksi ja pieni rikkaiden joukko rikastukoon entisestään. Yksikään kokoomuslainen ei ole tavallisen työtätekevän asialla. Ja ilman näitä tavallisia työtätekeviä yhteiskunta kuitenkin kaatuisi.

Vasemmiston paskanjauhantaa suoraan puoluetoimistosta. KUKA EI NOSTANUT KÖYHIEN PÄIVÄRAHOJA KERTAAKAAN 12 vuoden aikana! Vastaus : SDP.

Tämä hallitus nosti 40% köyhien äitiys- isyys- sairaus ja kuntoutuspäivärahoja ja sitoo lapsilisän indeksiin. Lisäksi asumistuen tulorajaa nostettiin. Vammaisille annettiin oikeus avustajaan jne jne

Ja nuo kaikki oli KOKOOMUKSEN vaaliohjelmassa ja olen todellakin valvonut että nuo lupaukset pidetään ja ne on pidetty.

Joten kukahan se riisti? Kuka möi valtionyhtiöt, kuka määräsi Fortumin (demari)johtajille mahtavat boonukset. vastaus: SDP Kuka KIELSI BONUKSET? TÄMÄ HALLITUS