Lue keskustelun säännöt.
Ristiäisistä kysymys: minä olen kummi, mies ei
05.09.2015 |
vien kummilahjan. Kysymys kuuluu: pitääkö mieheni viedä oma lahjansa, vai voimmeko viedä kummilahjan (valokuvakehys) yhdessä?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:58"]Kaste kuuluu uskoontulleelle, ei muille.
[/quote]
"Antakaa lasten tulla minun tyköni."
[/quote]
Tällä ei ole tekemistä kasteen kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:27"] vien kummilahjan. Kysymys kuuluu: pitääkö mieheni viedä oma lahjansa, vai voimmeko viedä kummilahjan (valokuvakehys) yhdessä? [/quote] Mikä idea on viedä minään lahjana minnekkään valokuvakehystä? Ei maksa paljoa mitään ja vaikka hinnalla ei nyt merkitystä sinällään olekaan, äärimmäisen tylsä ja turha lahja. Kyllä se perinteinen lusikka tai joku konkreettinen koru tms. on paljon järkevämpi ja säilyy paremmin. Minä ajattelen kummilahjan sellaisena, että se lapsi joskus vielä pääsee nauttimaan siitä. Kuka nauttii kehyksestä? [/quote] Eikös kehys ole yhtä perinteinen lahja kuin kummilusikkakin? Kehyksellä kuitenkin on hieman käyttöarvoa, kun lusikka on täysin turha.
[/quote]Häh? Lusikalla voi syödä vaikka loppuikänsä. Meillä on kaikkien kummilusikat käytössä.