Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiukuttelee -päivä pilalla

Vierailija
05.09.2015 |

Nousin sängystä reilusti ennen miestä kun lapsi herätti. Siirryin lapsen kanssa olohuoneeseen kellimään ja piirrettyjä katsomaan. Torkuttiin välillä, makoiltiin pari tuntia (harvinaista tuon lapsen kanssa). Kahvinkeitto ei edes tullut mieleen, ei tehnyt vielä mieli.

Mies nousee ja alkaa kiukutella kun ei ole kahvia. Keitän sen heti, mies menee takaisin sänkyyn vartiksi ja nousee uudestaan, ottaa kahvia. Kiukuttelee edelleen, olen pilannut hänen päivänsä ja menonsa aikataulukin meni nyt pilalle. Ei kuitenkaan mitenkään yritä itsekään aamutouhuissa kiirehtiä.

Lähti lapsen kanssa, mutta molempia vituttaa ja se on nyt minun syyni. Vai onko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on pms. Monella miehellä vastaavaa.

Tai ei oo kasvanut aikuiseksi.

Vierailija
2/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa siltä, että nousi väärällä jalalla ja etsi vaan jonkin syyn jolla voi kiukuta.
Ei ole sinun syysi tietenkään, jätä omaan arvoonsa tuollaiset kiukuttelut. Toki jos tämä on jatkuvaa, on tilanne vähän eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä juuri sinun pitää ne kahvit keittää?

Vierailija
4/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa ylireagointiaan tuo tuskin tulee myöntämään, sen verran on kokemusta. Yleensä kahvin kyllä keittää ensin heräävä (useimmiten mies). Nyt vain ei tullut mieleen.

Aiemmin tapanani oli ladata kahvi illalla valmiiksi miestä ajatellen. Lopetin sen kuitenkin, koska lopputulos ei ollut mieluisa. Tein sen ilahduttaakseni miestä, arjen pieniä tekoja. Ei tuo kuitenkaan mitenkään ilmaissut että teostani tykkää, vaan valitti jos olin unohtanut ladata tai tyhjätä termospannun jolloin keitti kahvin vanhan päälle. Saattoi herättää aamulla päästäkseen valittamaan ja vaatimaan siivousta. Enää en sitä siis tee koska vahinkoja voi sattua, mutta ei kuitenkaan saisi.

Vierailija
5/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 ap

Vierailija
6/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te ootte tommosissa alistavissa suhteissa? Ei mieskään voi alistaa jis se nainen ei suostu alistettavaksi.Hyi vittu että inhoon tommosia öykkärimiehiä ja piipittäviä anteeks että olen olemassa naisia.Jotain rotia.

Vierailija
7/7 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 11:54"]

Omaa ylireagointiaan tuo tuskin tulee myöntämään, sen verran on kokemusta. Yleensä kahvin kyllä keittää ensin heräävä (useimmiten mies). Nyt vain ei tullut mieleen. Aiemmin tapanani oli ladata kahvi illalla valmiiksi miestä ajatellen. Lopetin sen kuitenkin, koska lopputulos ei ollut mieluisa. Tein sen ilahduttaakseni miestä, arjen pieniä tekoja. Ei tuo kuitenkaan mitenkään ilmaissut että teostani tykkää, vaan valitti jos olin unohtanut ladata tai tyhjätä termospannun jolloin keitti kahvin vanhan päälle. Saattoi herättää aamulla päästäkseen valittamaan ja vaatimaan siivousta. Enää en sitä siis tee koska vahinkoja voi sattua, mutta ei kuitenkaan saisi.

[/quote]

Miksi ihmeessä olet tuollaisen kanssa? Miehesi tuntuu olevan pienen lapsen tasolla, oletuksena että äiti tekee kaiken valmiiksi ja kiukku on kova, jos aamukaakao ei ole valmiina herätessä.

Meillä yleensä minä herään aiemmin ja laitan kahvia tulemaan. Toisinaan keitän vielä aamupuuronkin valmiiksi, ja mies saa sitten heti herättyään kahvikupin kouraan jo sängyssä ja vastavalmis puuro on odottamassa. Ja mielelläni teen tätä, koska mies arvostaa tätä elettä. Ei tarvitse joka kerta kiitellä, sen näkee jo siitä hymystä, joka tulee unisille kasvoille, että tekoani arvostetaan.

Arjen pieniä tekoja tehdään puolin ja toisin, niin se homma toimii ja silloin niiden tekeminen on mielekästäkin. Se ei saa olla pelkkää yksipuolista toisen palvelua, josta ei tule koskaan kiitosta, mutta kiukuttelua ja marinaa jos joku kerta sitä ei teekään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan