Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkuhälytin pitäis hommata. Mutta millainen?

Vierailija
02.10.2006 |

Onko niissä kauheasti eroja? Ihan " peruskäyttöön" tulisi, enkä mitään älyttömyyksiä viittis maksaa..

Mikä olis hyvä ja kohtuuhintainen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietittiin kans miehen kanssa aikoinaan esikoista odottaessa minkälaisen vempeleen hankkis. Kuulemamme kokemukset tavallisista perushälyttimistä oli aika negatiivisia, hajoili kesken käyttöajan, akut reistas ja linjoilta kuului ties mitä ulvontaa tms. ja kun vauva kasvaa niin laite jää virattomaksi jos on edes enää ehjä.

Tilattiin netistä Cobran radiopuhelimet, ladattavilla akuilla. Voi käyttää myös paristojen kanssa. Tosi hyvät, toimii itkarina ja mökillä yhteydenpidossa kun lähetään metsään, kalaan tai saunanlämmitykseen. Ja myöhemmin lapset varmaan aika innolla leikkii niillä salapoliisia. Eikä ollu edes kalliita, tuskin maksoi enempää kuin Philipsin itkarit.

Vierailija
2/3 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on aika herkkä toisin kuin tuttavan radiopuhelin (sieltä kuuluu vasta kunnon itkut). Eli jos haluat jo kuulla muutkin ääntelyt (heräilyn), niin osta normaali hälytin.

Itse kaipaisin sellaista, jossa näkyy ne valotolpat, kun vauva huutaa, tästä meidän mallista kuulee vaan äänet. Tolpat vois olla kätsyt, jos itse joutuu käymään esim. suihkussa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän on nyt sellaisia itkareita joissa on kamera että näkee vauvan koko ajan :). On tosin kalliita. Mä kaipailen myös erityisen herkkää itkuhälytintä jossa kuulee kun lapsi ynähteleekin. Usein silloin ehtii vielä paikalle esim. laittaa tuttia suuhun tai paijailemaan niin että unet voi vielä jatkua. En vain tiedä mikä merkki olis herkin.

Meillä oli joskus Philipsin hälytin jossa nappia painamalla sai suoran linjan vaikkei mitään kuuluisikaan. Mä sitten hiuslenksulla viritin napin pysymään pohjassa joten aina oli suora yhteys. Se hälytin reagoi muuten vasta kunnon itkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi