Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempparikeittoruokanne jonka itse teette?

Vierailija
05.09.2015 |

Ruokaisa keitto hakusessa, murkkuja syömässä. Makkara,-liha,-jauhelihakeitto ei nyt käy.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasta-kanakeitto.
Keittoon reilusti kanaa, simpukka pastaa, kermaa, porkkanaa, valkoisia papuja.
Keiton päälle aimo annos raejuustoa.

Vierailija
2/8 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikeitto. Tai toki myös esim seitikeitto. 

Kana-kookoskeitto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullakeitto aasialaisella twistillä. Eli pikkulihapullia joko itse tehtynä tai kaupasta ns lihaisia pullia, kookoskerma/vesi nesteenä, salottisipulia tai purjoa, punaista currytahnaa, vihreitä papuja, porkkanaa.

Vierailija
4/8 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minestronekeitto

Vierailija
5/8 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee paljon kananuudelikeittoa. Kookosmaidolla, nam. Itse aikoinani kun yksin asuin, söin tomaattikeittoa aika paljon. Ihme kyllä, en siihen ole vieläkään kyllästynyt. Rakastan syödä keittoja syksyllä, ne lämmittää.

Vierailija
6/8 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bataatti-porkkanasosekeitto, löytyy Valion sivuilta. Lisää ruokaisuutta saa kun lisää vaikka raejuustoa tai tarjoaa keiton kanssa leipää. Hyvää, helppoa ja halpaakin.

Vierailija
7/8 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fenkolikeitto on lemppari, muttei ruokaisa. Tuhdimmista varmaan linssikeitto, jota teen yleensä joko ns eurooppalaisena tai aasialaisena versiona. Eurooppalaisessa teen sen tomaattimurskapohjaisena ja maustan yrteillä ja mustapippurilla, aasialaisen teen kookosmaitoon ja maustan currylla (ei yleensä sitä keltaista jauhetta, vaan vihreää tahnaa) ja inkiväärillä. Kumpaankin tulee sitten jotain vaihtelevia kasviksia, mutta aina sipulia.

Vierailija
8/8 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssikeitto. Punaisia linssejä, pekonia, sipulia, valkosipulia, paprikaa, porkkanaa, chiliä, tomaattimurskaa, suolaa, sokeria ja kermaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän