Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Omikron potilaita? Kuinka menee?

Kyllästynyt
23.03.2022 |

Mulla kolmas päivä, oireina oikeastaan enää totaalinen väsymys ja lihassäryt. Yritän väkisin olla välillä myös jalkeilla. Koska tämä loppuu? Ekana päivänä 38 asteen kuume, kova pään särky, ei nuhaa, ei yskää. Sen jälkeen vain 36 - 37,2. astetta.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo kolmatta päivää kova kuume 38-39,5. Joka kohtaa kropassa koskee. Ja kolme rokotetta ottanut... ei olisi uskonut että näin kova tauti. 😩

Milloin olet saanut kolmannen rokotteen?

Vierailija
22/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta päivää oireiden alkamisesta meni siihen, että saitte positiivisen testituloksen?

Mä sain eilen virallisesta testistä negatiivisen, mutta epäilen silti, että tämä on koronaa. Mulle nousi maanantaina lähes 38,5 asteen kuume, eikä mulle normiflunssassa nouse lähes ikinä noin korkeaa lämpöä. Pää oli myös ihan tolkuttoman kipeä. Sen jälkeen olo on mennyt parempaan suuntaan, mutta olen edelleenkin väsynyt ja nuhainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo kolmatta päivää kova kuume 38-39,5. Joka kohtaa kropassa koskee. Ja kolme rokotetta ottanut... ei olisi uskonut että näin kova tauti. 😩

Milloin olet saanut kolmannen rokotteen?

Syksyllä joskus olisko marraskuun alussa ollut.

Vierailija
24/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lkölököl kirjoitti:

Delta ei ollut näin vaaraton ja tilanne oli kaikille uusi, mutta onhan tässä pandemian hoidossa ollut ylilyöntejä. Koronapassi oli järjetön ja jos sitä vielä jossain tarvitaan, se on vielä järjettömämpää. Kunhan tästä tervehdytään, aletaan miettimään reissaamista. Jos kysellään passia, jätetään väliin.

Sairaalassa lähes 1000 koronapotilasta ja kuolleita eilen 67 vuorokaudessa. Ihan vaaratonta? Ja ei, sairaalassa ei ole vain muita sairauksia sairaatavia joilta korona todettu vaan ihan koronan vuoksi sinne joutuvia. Keski-ikä sairaalaan joutuvilla noin 60 vuotta.

Vierailija
25/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meneillään.

12v lapsi ei rokotetta oli yhden illan kuumeessa ja tosi väsynyt.

Nyt pari päivää ollut enää vähän nuhaa ja ääni kadoksissa.

Mulla 1 rokote ,eikä kuumetta,mutta hirveä väsymys ja painontunne keuhkoissa.

Silmät myös arat.

Vierailija
26/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta päivää oireiden alkamisesta meni siihen, että saitte positiivisen testituloksen?

Mä sain eilen virallisesta testistä negatiivisen, mutta epäilen silti, että tämä on koronaa. Mulle nousi maanantaina lähes 38,5 asteen kuume, eikä mulle normiflunssassa nouse lähes ikinä noin korkeaa lämpöä. Pää oli myös ihan tolkuttoman kipeä. Sen jälkeen olo on mennyt parempaan suuntaan, mutta olen edelleenkin väsynyt ja nuhainen.

Noin puolitoista vuorokautta, kunnes kotitesti näytti positiivista.

Vierailija
27/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

xcvxcv kirjoitti:

Sellainen suoraviivainen paraneminen kuin yleensä flussassa ei mulla ainakaan Omikronissa toimi. Olo jurruttaa melkein terveenä, mutta pientä lämpöä ja väsymystä jo useampi päivä. Ärsyttävää. Tänään menin ulos kävelemään pikkuruisen lenkin.

Tänään alkoi sitten nuha ja yskä. Ehkä jotenkin helpompi olo.

Vierailija
28/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä ekaa päivää pahimmat, kova kuume ja päänsärky, silmät todella kipeät. Sen jälkeen yskää ja nuhaa ja nivelkipua. Kaiken kaikkiaan tauti oli pahempi, mitä ennalta kuvittelin eikä ole vieläkään ohi, yskä jatkuu edelleen .

Vierailija
29/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi flunssan oireet, mutta parantuminen ollut hitaampaa.

Vierailija
30/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mnn kirjoitti:

Huolestuttaako muita enää sairastuminen? Minä olen todella harvoin kipeä ja yllättäen tämä Omikron tartunta nyt vähän huolestuttaa. Suositelkaa joku hauska leffa jolla saan huolet pois hetkeksi.

Aamuisin olen huvittanut itseäni katsomalla ukrainan presidentin ohjelmaa. Kanava ykköseltä, kymmeneltä. Tämä ohjelma pitäisi laittaa Suomen eduskuntaan kaikille kansanedustajille katsottavaksi ja mietittäväksi. Melkoinen elintasoero on tavis kansalaisella ja päättäjillä Suomessakin. Yllättävän viihdyttävää saippuasarjaksi. Tsemppiä sairastuneille!

Vierailija
31/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo vihdoin saaneen koronan kun sitä on pari kk pyörinyt perheessämme. Viikko sitten alkoi lihassärkyjä, tukkosuutta, väsymystä ja yks päivä päänsärky, johon ei särkylääkkeetkään tehonneet. Edelleen tukkonen nenä mut jo parempaan päin ja töissä olen.. 6 kotitestiä olen tehny eikä näytä positiivista. Joten kaipa tämä on sit joku muu flunssa, korona karttelee näköjään mua...liekö syynä se ettei ole rokotteita 🤔

Vierailija
32/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lkölököl kirjoitti:

Delta ei ollut näin vaaraton ja tilanne oli kaikille uusi, mutta onhan tässä pandemian hoidossa ollut ylilyöntejä. Koronapassi oli järjetön ja jos sitä vielä jossain tarvitaan, se on vielä järjettömämpää. Kunhan tästä tervehdytään, aletaan miettimään reissaamista. Jos kysellään passia, jätetään väliin.

Sairaalassa lähes 1000 koronapotilasta ja kuolleita eilen 67 vuorokaudessa. Ihan vaaratonta? Ja ei, sairaalassa ei ole vain muita sairauksia sairaatavia joilta korona todettu vaan ihan koronan vuoksi sinne joutuvia. Keski-ikä sairaalaan joutuvilla noin 60 vuotta.

No juu juu on koronapotilaita sairaalassa. Mutta, osa on saamassa lisähappea, tiedoksi niille, jotka eivät ole koskaan saaneet, että maskin, tai happiviiksien kautta saa happea. Kivutonta, heti helpottavaa, ihan perussairaanhoitoa. Ja osa on unohtanut syödä ja juoda ja saa tipalla vähän nesteytystä, myöskin ihan perusterveydenhoitoa, nopeasti potilasta fiskaavaa jne. Ei mitään tramaattista. Joka vuotisen influenssa epidemian aikana on ihan sama tilanne. Tässä on kansalaiset niin peloteltu sairaalaan joutumiselta, että ottaa jo päähän.

Vierailija
33/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin jo vihdoin saaneen koronan kun sitä on pari kk pyörinyt perheessämme. Viikko sitten alkoi lihassärkyjä, tukkosuutta, väsymystä ja yks päivä päänsärky, johon ei särkylääkkeetkään tehonneet. Edelleen tukkonen nenä mut jo parempaan päin ja töissä olen.. 6 kotitestiä olen tehny eikä näytä positiivista. Joten kaipa tämä on sit joku muu flunssa, korona karttelee näköjään mua...liekö syynä se ettei ole rokotteita 🤔

Kuulostaa koronalta, mene pcr testiin, saat sitten merkinnänkin sairastamisesta, kun nämä hallituksen intoilijat alkavat kohta taas koronapassia virittelemään. 

Vierailija
34/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillaki ne testit ei vain yksinkertaisesti toimi. Eli vaikka kuinka sitä nenää tai nielua kaivelee, nega tulee aina. Vasta-aine testiin kannattaa tahtoa lähete.

Vierailija
35/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omikronin sairastin pari viikkoa sitten.

Oireet kesti pari päivää ja oireina oli kurkkukipua sekä yhtenä iltana kuumetta oli 37c astetta.

Omikronin sain kaverin juhlista ja kävin virallisissa testeissä.

Rokotteita 0, ikää 31v, sukupuoli mies ja hiukan ylipainoa.

Vierailija
36/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 2 viikkoa kestänyt oireet: pää- ja lihaskipua, voimattomuutta, nuhaa, lievää lämpöä.

Vierailija
37/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene jo ihmeessä viralliseen testiin. Kotitestit näyttää mitä sattuu.

Vierailija
38/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lkölököl kirjoitti:

Ihmettelen miksi etätyösuositus on purettu. Töissä eivät varoetäisyydet toimi, kun jostain syystä tyypit kokevat koronan olevan ohi, vaikka alueen tartunnat ovat huippulukemissa koko koron-aikaan verrattuna.

Vierailija
39/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lkölököl kirjoitti:

Ihmettelen miksi etätyösuositus on purettu. Töissä eivät varoetäisyydet toimi, kun jostain syystä tyypit kokevat koronan olevan ohi, vaikka alueen tartunnat ovat huippulukemissa koko koron-aikaan verrattuna.

Sama juttu täällä. Kaikki idiootit töissä ovat sitä mieltä, että "korona on nyt ohi". Toimistolle pakotettiin maaliskuun alussa ja tartuntoja nyt paljon. Silti nämä oman elämänsä darwin awards -ehdokkaat ovat sitä mieltä, että ei tarvitse enää muista välittää kuin omasta itsestä, joka on päättänyt, että koronaa ei enää ole.

Vierailija
40/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolmas päivä. Alun helvetillinen pää ja silmäsärky poissa ja normiflunssainen olo. Väsyttää paljon. Hengitys vähän hankalaa, mutta mulla on astma muutenkin ja onneksi lääkitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä