Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Omikron potilaita? Kuinka menee?

Kyllästynyt
23.03.2022 |

Mulla kolmas päivä, oireina oikeastaan enää totaalinen väsymys ja lihassäryt. Yritän väkisin olla välillä myös jalkeilla. Koska tämä loppuu? Ekana päivänä 38 asteen kuume, kova pään särky, ei nuhaa, ei yskää. Sen jälkeen vain 36 - 37,2. astetta.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit ap olla kyllästynyt vasta 3 päivän jälkeen. Kyllä siinä yleensä viikko ainakin menee.

Olen liikuntahullu terveysintoilija ja äärimmäisen harvoin sairaana. Taidan olla myös luonteeltani vähän kärsimätön ja vähän pelätäkin, jos oireet kuitenkin pahenee. Ei tullut äidin maidossa lehmän hermoja, ikävä kyllä.

Vierailija
62/70 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään sydämen tykytystä ja pahoinvointia? Mulla 5 päivä menossa ja muut oireet hellittänyt, ei kuumettakaan, mutta noi tullut tilalle. Kyllästyttää kun ei jaksa mitään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 viikkoa nuhaa ja kovaa päänsärkyä, väsymystä , Vieläkin väsyttää ,on mennyt jo kk kun loppui.Nuha ei meinannut antaa periksi eikä kuivayskä.Hengästyttää ja huono kunto.

Vierailija
64/70 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään sydämen tykytystä ja pahoinvointia? Mulla 5 päivä menossa ja muut oireet hellittänyt, ei kuumettakaan, mutta noi tullut tilalle. Kyllästyttää kun ei jaksa mitään :(

Juuri näin.Ei jaksa mitään .Pyöräily tekee kovaa.On kuin olisi kolmosen vaihde päällä alamäessä. Toivon että se on ohimenevää.

Vierailija
65/70 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla oli. 1. Pv väsymys, neljä seuraavaa lämpöä 37,2, muutamana päivänä niistä kurkku kipee ja pikku yskä. Alle viikossa oli ohi. Ei täyttä sarjaa rokotetta

Vierailija
66/70 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari päivää ollut kurkku kipeä, testiä en ole tehnyt mutta aikajana sopii selvään altistumiseen. Aamulla alkoi oudosti pyörryttää eikä jalat lopulta kantaneet lainkaan, lisäksi nousi kylmä hiki. Mietin voiko tuokin olla koronaoire? Oli todella inhottava tunne, onneksi meni pienellä lepäilyllä ohi kunhan mies sai talutettua minut takaisin sänkyyn.

Vierailija
67/70 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivisen testin saa myös hanavedestä, ja appelsiinista. Tiedoksi koronauskovaisille.

Jaa ootko testannut?

Vierailija
68/70 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi töihin saa mennä jo 5 vrk päästä? Onko oikeesti niin ettei enää tartuta jos oireet lähes poissa?

Mulle lääkäri sanoi, että jos ei ole rokotettu, niin karanteeni 10 päivää, kahdella piikillä 7päivää ja kolmella piikillä 5päivää oireiden alusta.

Vierailija
69/70 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama on kertonut silmäsärystä. Minua kiinnostaa, siksi, että silmäni ovat olleet pakottavan kipeätjo pari viikkoa. Välillä särkee päätä muualtakin, mutta tuo silmäkipu ja valonarkuus ovat pääoireeni. Silmässä itsessään ei ole vikaa, on tutkittu.

Vierailija
70/70 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama on kertonut silmäsärystä. Minua kiinnostaa, siksi, että silmäni ovat olleet pakottavan kipeätjo pari viikkoa. Välillä särkee päätä muualtakin, mutta tuo silmäkipu ja valonarkuus ovat pääoireeni. Silmässä itsessään ei ole vikaa, on tutkittu.

Mulla oli lähes viikon ajan todella kipeät silmät. Lisäksi oli alkuun kova kuume (yli 39) , päänsärky mihin eivät särkylääkkeet tehonneet ja nivelsärky. Nyt on kaksi viikkoa positiivisesta testistä ja olen edelleen kipeä, yskiminen on ihan jatkuvaa ja hirveä väsymys. Hajuaisti ja makuaisti ovat täysin poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan