Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmainen sähköposti Luukku.comin tilalle

Vierailija
23.03.2022 |

Aiempi ketju hävisi jossa oli sääntöjen mukaista asiallista keskustelua millä korvata luukku joka siirtyy maksulliseksi.
Tuossa ketjussa ei vielä löytynyt ehdotusta sähköpostista johon ei tarvitse antaa puhelinnumeroa vahvistukseksi eikä tarvii hyväksyä googlen tietosuojakäytäntöjä ja olisi vähintään yhtä iso kuin luukku.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gmail

gmail on googlen omistama.

Entä sitten? Gmail on ilmainen ja aloituksessa kysyttiin hyvää ilmaista sähköpostia. 

Gmail myös skannaa viestisi jotta voisi targetoida sinulle mainoksia. Muun muassa. Mutta sehän on ihan ok!

Vierailija
42/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

for real tho, ota protonmail. oon käyttänyt vuosia ja aina mullekin jaksetaan naljailla että miten ihmeessä mua voi kiinnostaa yksityisyydensuoja, onko mulla jotain salattavaa jne. mutta tyhmäähän se on itsestään liikaa infoa antaa tässä ajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Yahoo jo Niin kauan, kuin muistan. Ilmainen, tilava, eikä ole tullut spammiä. ProtonMail on mulla kans.

Noista mä itse tykkään.

Vierailija
44/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protonmail, tutanota, yandex, outlook

Vierailija
45/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin luukun outlookiin, ei kysellyt mitään puhelinnumeroa. 

Jostain luin että outlook poistaisi viestejä tietyn ajan kuluessa saapuneet-kansiosta jos niitä ei ole arkistoitu.

Pitääkö tämä paikkaansa ja voiko tuota jotenkin asetuksista muuttaa?

Vierailija
46/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/63 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin laittaa tuota outlookia ja tuli ilmoitus, että käytössä olevaan toiseen sähköpostiin tulee koodi. Ei tullut mitään.  Ei myöskään roskapostiin.

Vierailija
48/63 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protonmail.com on hyvä ja tietoturvallinen. Siitä on ilmaisversio.

Lisäksi Mail.com ja Mailo.com ovat ilmaisia myös.

Vierailija
49/63 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen päättänyt, että Luukun sulkeutuessa tai siis suljen sen itse päivää ennen määräaikaa yritän pärjätä kokonaan ilman sähköpostia.

Vierailija
50/63 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että joku ilmainen sähköpostipalvelu tekisi hyväntekeväisyyttä eikä käyttäjä itse olisi jollain tapaa se myytävä tuote.

Vierailija
51/63 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ollut luukku.com osoite vuodesta 2000 lähtien ja melko homman järjesti vaihtaa kaikkiin muistamiini palveluihin uusi sähköpostiosoite.

Varmaan tulee loppu tuolle luukku.com palvelullle sen muututtua maksulliseksi, varmaan juuri kukaan ei tule käyttämään maksullista luukkua, noinkin kallista vielä.

Lienee joko vakava virhearvio uudelta omistajalta, tai sitten keino saada ajettua alas koko palvelu, tietäen että kukaan ei tule tuolla hintaa sitä käyttämään.

Vierailija
52/63 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan niin hauskaa. Luukku-sähköposti ollut noin parikytä vuotta käytössä. Helppo ja sinne pääsee aina ja kaikkialta, toisin kuin gmailiin (joka myös käytössä).  Päähän sattuu kun alan edes ajatella miten monessa palvelussa luukku.com on käyttäjätunnuksena. Mulla on kolme tiliä.... Lisäksi luukku.com on palautusosoitteena aika monessa paikassa. Kiitti v*tustu Maikkari : (

Vierailija
53/63 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tuota Luukkua enää viihtii maksullisenä käyttäää, kun ilmaisiakin on. Mulla on aika monessa paikassa ollut luukku kirjautumistunnuksena. Nyt on joutunut kaikki ne vaihtaan.

Gmaili on ihan hyvä ja edellä mainittu muitakin jotka on ilmaisia.

Vierailija
54/63 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla syy moiseen piiloutumiseen, ettei voi esim. gmailia ottaa? Joku huumekauppa? Pimeä verkko? Venäläisyys? Terrorismi? Supo voisi kyllä nyt tutkia AP:n taustat.

en halua laittaa puhelintietojani kaikkeen turhanpäiväiseen netissä, kyllä e.mail tili pitää pysytä luomaan ilman puhelin ja osoitetietoja, se ei ole liikaa vaadittu.

Hommaa joku halvin mahdollinen prepaid ja käytä sitä numerona.

Vierailija
55/63 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai noi luule et joku suostuu maksamaan luukun sähköpostista? 😅😂😂🤣

Vierailija
56/63 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ottavat toisen sähköpostin gmailin lisäksi, koska niillä on eri tarkoitus.

Vierailija
57/63 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai noi luule et joku suostuu maksamaan luukun sähköpostista? 😅😂😂🤣

Eri yhdistysten nimissä sähköposteja lähettelevänä olen tehnyt sen havainnon, että luukun käyttäjillä on laatikko jatkuvasti täynnä. Tosi ärsyttävää pyydellä jatkuvasti tekemään tilaa.

Vierailija
58/63 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös luukkuun pitänyt tulla jokin työkalu, jolla postien varmuuskopiointi talteen olisi helpompaa, eipä näy.

Vierailija
59/63 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä My.com sähköpostipalvelu, johon saa kaikki muutkin sähköpostit yhdistettyä ja siinä saa tehtyä My.com sähköpostitilinkin. Paitsi siihen tarvitsee puhelinnumeron.

Vierailija
60/63 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä My.com sähköpostipalvelu, johon saa kaikki muutkin sähköpostit yhdistettyä ja siinä saa tehtyä My.com sähköpostitilinkin. Paitsi siihen tarvitsee puhelinnumeron.

MyMail sovellus siis ja sieltä saa tehtyä My.com sähköpostin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi