Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmainen sähköposti Luukku.comin tilalle

Vierailija
23.03.2022 |

Aiempi ketju hävisi jossa oli sääntöjen mukaista asiallista keskustelua millä korvata luukku joka siirtyy maksulliseksi.
Tuossa ketjussa ei vielä löytynyt ehdotusta sähköpostista johon ei tarvitse antaa puhelinnumeroa vahvistukseksi eikä tarvii hyväksyä googlen tietosuojakäytäntöjä ja olisi vähintään yhtä iso kuin luukku.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyselin aiemmin onko kellään kokemuksia meiliboxista, mutta kommentteja ei tullut. Googlaamalla löytyi vain vanha suomi24 ketju.

Minulla on meiliboxi varalla, siinä ainakin ihan ok.

Toiseksi osoitteeksi minäkin sitä harkitsen luukun tilalle. Tarviiko siinä antaa puhelinnumero?

Ei tarvinnut ainakaan silloin, kun minä osoitteen loin. Koskahan se oli... ennen koronaa kuitenkin.

Vierailija
22/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukku on ollut varmaan kaikilla vain epämääräisiin rekisteröitymisiin tarkoitettu kakksoposti, en usko että kovinkaan moni on valmis maksamaan siitä. Ja 6euroa kuukaudessa on ihan järjetön summa. En maksaisi edes 6 euroa vuodessa, mutta onneksi on muitakin vaihtoehtoja. tutanota ainakin toistaiseksi ilmainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyselin aiemmin onko kellään kokemuksia meiliboxista, mutta kommentteja ei tullut. Googlaamalla löytyi vain vanha suomi24 ketju.

Minulla on meiliboxi varalla, siinä ainakin ihan ok.

eikös se ole tosi pieni?

Vierailija
24/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gmail

gmail on googlen omistama.

Entä sitten? Gmail on ilmainen ja aloituksessa kysyttiin hyvää ilmaista sähköpostia. 

Gmai on ihan hyvä jos ei yksityisyydestään välitä.

Startpage Mail maksaa hiukan, mutta yksityisyys puoli on kunnossa.

Elämä on, valintoja.

Vierailija
26/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gmail

gmail on googlen omistama.

Entä sitten? Gmail on ilmainen ja aloituksessa kysyttiin hyvää ilmaista sähköpostia. 

Gmai on ihan hyvä jos ei yksityisyydestään välitä.

Startpage Mail maksaa hiukan, mutta yksityisyys puoli on kunnossa.

Elämä on, valintoja.

kyllä. jotta valintoja voi tehdä tarvitaan vaihtoehtoja. toistaiseksi meiliboxi on ainoa joka menettelee. täytyy varmaan tehä niitä sitten kolme kun on niin pieniä.

Vierailija
27/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

outlook.com

Vierailija
28/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

outlook.com

eikö tarvii puhelinumeroa?

Vierailija
29/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

GMAIL

Vierailija
30/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GMAIL

gmail on googlen omistuksessa. pitää kirjautua googleen.

Vierailija
31/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutanotalla on ilmaisversio 1 GT

Vierailija
32/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ny v*ttu! Mulla luukku ollu jo vuodesta 2004. Täytyy alkaa vaihto hommiin. Kiitti ilmosta! Juuh, olen aktiivinen spostin käyttäjä, not. Mutta välillä täytyy käyttää kuitenkin. Ensin meni jippii.fi ja nyt luukku..

Vierailija
34/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ny v*ttu! Mulla luukku ollu jo vuodesta 2004. Täytyy alkaa vaihto hommiin. Kiitti ilmosta! Juuh, olen aktiivinen spostin käyttäjä, not. Mutta välillä täytyy käyttää kuitenkin. Ensin meni jippii.fi ja nyt luukku..

sama täällä. luukku on mun eka sähköposti tili. tuolloin oli vielä varaa valita 2000 luvun alussa. silloin luukkuun voi antaa väärän puhelinnumeron koska mitään vahvistuksia ei tarvittu.

Vierailija
35/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täältä poistuu luukku ketjut ? kohta varmaan poistuu tämäkin. Eihän noissa mitään väärää ole ?

Vierailija
36/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaa olla syy moiseen piiloutumiseen, ettei voi esim. gmailia ottaa? Joku huumekauppa? Pimeä verkko? Venäläisyys? Terrorismi? Supo voisi kyllä nyt tutkia AP:n taustat.

Vierailija
37/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

outlookkiin ei ole tarvinu laittaa puhelinnumeroita eikä osoitetietoja, toisin kuin luukussa on ollut. Outlookin jos ottaa, voi myös käyttää microsoftin online versioita office ohjelmista...

Vierailija
38/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

protonmail.com, ilmainen ja oikeasti kiinnostunut yksityisyydensuojastasi

Vierailija
39/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla syy moiseen piiloutumiseen, ettei voi esim. gmailia ottaa? Joku huumekauppa? Pimeä verkko? Venäläisyys? Terrorismi? Supo voisi kyllä nyt tutkia AP:n taustat.

en halua laittaa puhelintietojani kaikkeen turhanpäiväiseen netissä, kyllä e.mail tili pitää pysytä luomaan ilman puhelin ja osoitetietoja, se ei ole liikaa vaadittu.

Vierailija
40/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain ihmisillä nyt vaan on vähän periaatteita sen suhteen, miten yritysten tulisi sinun dataasi hyödyntää. Eikä siinä ole mitään rikollista mukana.