Ilmainen sähköposti Luukku.comin tilalle
Aiempi ketju hävisi jossa oli sääntöjen mukaista asiallista keskustelua millä korvata luukku joka siirtyy maksulliseksi.
Tuossa ketjussa ei vielä löytynyt ehdotusta sähköpostista johon ei tarvitse antaa puhelinnumeroa vahvistukseksi eikä tarvii hyväksyä googlen tietosuojakäytäntöjä ja olisi vähintään yhtä iso kuin luukku.
Kommentit (63)
Luukku on ollut varmaan kaikilla vain epämääräisiin rekisteröitymisiin tarkoitettu kakksoposti, en usko että kovinkaan moni on valmis maksamaan siitä. Ja 6euroa kuukaudessa on ihan järjetön summa. En maksaisi edes 6 euroa vuodessa, mutta onneksi on muitakin vaihtoehtoja. tutanota ainakin toistaiseksi ilmainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyselin aiemmin onko kellään kokemuksia meiliboxista, mutta kommentteja ei tullut. Googlaamalla löytyi vain vanha suomi24 ketju.
Minulla on meiliboxi varalla, siinä ainakin ihan ok.
eikös se ole tosi pieni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gmail
gmail on googlen omistama.
Entä sitten? Gmail on ilmainen ja aloituksessa kysyttiin hyvää ilmaista sähköpostia.
Gmai on ihan hyvä jos ei yksityisyydestään välitä.
Startpage Mail maksaa hiukan, mutta yksityisyys puoli on kunnossa.
Elämä on, valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gmail
gmail on googlen omistama.
Entä sitten? Gmail on ilmainen ja aloituksessa kysyttiin hyvää ilmaista sähköpostia.
Gmai on ihan hyvä jos ei yksityisyydestään välitä.
Startpage Mail maksaa hiukan, mutta yksityisyys puoli on kunnossa.
Elämä on, valintoja.
kyllä. jotta valintoja voi tehdä tarvitaan vaihtoehtoja. toistaiseksi meiliboxi on ainoa joka menettelee. täytyy varmaan tehä niitä sitten kolme kun on niin pieniä.
Vierailija kirjoitti:
outlook.com
eikö tarvii puhelinumeroa?
Vierailija kirjoitti:
GMAIL
gmail on googlen omistuksessa. pitää kirjautua googleen.
Voi ny v*ttu! Mulla luukku ollu jo vuodesta 2004. Täytyy alkaa vaihto hommiin. Kiitti ilmosta! Juuh, olen aktiivinen spostin käyttäjä, not. Mutta välillä täytyy käyttää kuitenkin. Ensin meni jippii.fi ja nyt luukku..
Vierailija kirjoitti:
Voi ny v*ttu! Mulla luukku ollu jo vuodesta 2004. Täytyy alkaa vaihto hommiin. Kiitti ilmosta! Juuh, olen aktiivinen spostin käyttäjä, not. Mutta välillä täytyy käyttää kuitenkin. Ensin meni jippii.fi ja nyt luukku..
sama täällä. luukku on mun eka sähköposti tili. tuolloin oli vielä varaa valita 2000 luvun alussa. silloin luukkuun voi antaa väärän puhelinnumeron koska mitään vahvistuksia ei tarvittu.
Miksi täältä poistuu luukku ketjut ? kohta varmaan poistuu tämäkin. Eihän noissa mitään väärää ole ?
Mikähän mahtaa olla syy moiseen piiloutumiseen, ettei voi esim. gmailia ottaa? Joku huumekauppa? Pimeä verkko? Venäläisyys? Terrorismi? Supo voisi kyllä nyt tutkia AP:n taustat.
outlookkiin ei ole tarvinu laittaa puhelinnumeroita eikä osoitetietoja, toisin kuin luukussa on ollut. Outlookin jos ottaa, voi myös käyttää microsoftin online versioita office ohjelmista...
protonmail.com, ilmainen ja oikeasti kiinnostunut yksityisyydensuojastasi
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla syy moiseen piiloutumiseen, ettei voi esim. gmailia ottaa? Joku huumekauppa? Pimeä verkko? Venäläisyys? Terrorismi? Supo voisi kyllä nyt tutkia AP:n taustat.
en halua laittaa puhelintietojani kaikkeen turhanpäiväiseen netissä, kyllä e.mail tili pitää pysytä luomaan ilman puhelin ja osoitetietoja, se ei ole liikaa vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Joillain ihmisillä nyt vaan on vähän periaatteita sen suhteen, miten yritysten tulisi sinun dataasi hyödyntää. Eikä siinä ole mitään rikollista mukana.
Ei tarvinnut ainakaan silloin, kun minä osoitteen loin. Koskahan se oli... ennen koronaa kuitenkin.