Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmainen sähköposti Luukku.comin tilalle

Vierailija
23.03.2022 |

Aiempi ketju hävisi jossa oli sääntöjen mukaista asiallista keskustelua millä korvata luukku joka siirtyy maksulliseksi.
Tuossa ketjussa ei vielä löytynyt ehdotusta sähköpostista johon ei tarvitse antaa puhelinnumeroa vahvistukseksi eikä tarvii hyväksyä googlen tietosuojakäytäntöjä ja olisi vähintään yhtä iso kuin luukku.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Gmailiin tarvitse puhelinnumeroa antaa.

Vierailija
2/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gmailiin pitää luoda Google -tili ja näin ollen hyväksyä Googlen tietosuojakätännöt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gmailiin pitää luoda Google -tili ja näin ollen hyväksyä Googlen tietosuojakätännöt!

Ja kuvittelet hölmö, ettei muissa tarvitse? Jatka samaa rataa.

Vierailija
4/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuvittelet hölmö, ettei muissa tarvitse? Jatka samaa rataa.

ei tarvii jos ei käytä googlea.

Vierailija
5/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyselin aiemmin onko kellään kokemuksia meiliboxista, mutta kommentteja ei tullut. Googlaamalla löytyi vain vanha suomi24 ketju.

Vierailija
6/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole maksullinen. Ilmainen on. Luukku

Vierailija
7/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmail on kyllä kaikista fiksuin ja siistein eikä sinne tule mitää roskapostispämmiäkään jos et anna spostia joka paikkaan. Ihan ilman puhelinnumeroa olen itse tehnyt gmail-tilini. 

Vierailija
8/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luukusta TULEE maksullinen.

Vierailija
9/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gmail on kyllä kaikista fiksuin ja siistein eikä sinne tule mitää roskapostispämmiäkään jos et anna spostia joka paikkaan. Ihan ilman puhelinnumeroa olen itse tehnyt gmail-tilini. 

luit ja hyväksyit googlen tietosuojakäytännön?

Vierailija
10/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmail

Vierailija
11/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gmail

gmail on googlen omistama.

Vierailija
12/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulle on aivan sama jos itse sähköposti toimii hyvin ja sehän toimii. Asetuksista saa myös pois mm. sijainnin, kuuntelut yms., oikeaa nimeä ja osoitetta ei ole pakko antaa, eikä sitä puhelinnumeroakaan.

Vierailija
13/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulle on aivan sama jos itse sähköposti toimii hyvin ja sehän toimii. Asetuksista saa myös pois mm. sijainnin, kuuntelut yms., oikeaa nimeä ja osoitetta ei ole pakko antaa, eikä sitä puhelinnumeroakaan.

he saavat sinun nimen ihan kun käytät googlea vaikka käymällä omassa kannassa tai sinun nimellä tulee sähköpostissa vaikkapa lasku. sijainti löytyy heti kun käytät google mapsia.

se kerrotaan siinä sopimuksessa. 

Vierailija
14/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyselin aiemmin onko kellään kokemuksia meiliboxista, mutta kommentteja ei tullut. Googlaamalla löytyi vain vanha suomi24 ketju.

Minulla on meiliboxi varalla, siinä ainakin ihan ok.

Vierailija
15/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gmail

gmail on googlen omistama.

Entä sitten? Gmail on ilmainen ja aloituksessa kysyttiin hyvää ilmaista sähköpostia. 

Vierailija
16/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyselin aiemmin onko kellään kokemuksia meiliboxista, mutta kommentteja ei tullut.

Minulla Meiliboxi.fi on ollut jokusen vuoden varapostilaatikkona ja Gmailin palautusosoitteena. Jonkin verran olen sitä asioinnnissakin käyttänyt. Toimii ihan hyvin, mutta toisaalta viestimääräni sen kautta ovat olleet niin pieniä, ettei sen perusteella voi sanoa mitään siitä, mitä raskaammassa käytössä tapahtuisi.

En ole sitä koskaan selaimella käyttänyt, sillä en pidä sähköpostin käyttämisestä selaimella, jos on mahdollisuus käyttää erillistä sähköpostiohjelmaa. En siis tiedä, millaisia toimintoja Meiliboxi.fi:ssä on selainkäyttäjille ja kuinka hyvin tai huonosti sivut toimivat.

Päälootana minulla on Gmail, ja sitä käytän vain sähköpostiohjelmalla. Selaimella en ole Googleen kirjautuneena muutenkaan.

Vierailija
17/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiseksi osoitteeksi minäkin sitä harkitsen luukun tilalle. Tarviiko siinä antaa puhelinnumero?

Vierailija
18/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttuu nyt keväällä maksulliseksi.

Vierailija
19/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protonmail.com

Vierailija
20/63 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiseksi osoitteeksi minäkin sitä harkitsen luukun tilalle. Tarviiko siinä antaa puhelinnumero?

Ei muistaakseni.