Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen olo opamoxista tulee jos ei ole ahdistunut?

Vierailija
23.03.2022 |

Jos on normaali olo eikä olo ahdistunut, tuleeko opamoxista kuitenkin hyvä olo?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/7 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää, ja turruttaa ei juuri muuta vaikutusta olotilaan. Ei siitä hyvä olo tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää, latistaa tunteita, tekee veltoksi ja saamattomaksi isommilla annoksilla.

Vierailija
4/7 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt.

Vähän toistaitoinen. Tai se ei ehkä ole olo, sitä vaan on jotenkin tyhmä eikä tajua ihan yksinkertaisia asioita mitä normaalisti kyllä tajuaa. Esimerkkinä esim zip-kansion avaaminen.

Vierailija
5/7 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellainen olo kuin olisi pienessä hiprakassa, mutta kyllä se kanssa nukuttaa.

Lekuri kirjoitti mulle sitä kerran kun valitin siitä miten ilkeitä mun appivanhemmat ovat ja kyläilyt heidän luonaan on yhtä tuskaa. Se todella helpotti kun otti sellaisen kun oli siellä. Tosin jos aikoo ajaa autoa niin sitä ei sovi ottaa. 

Vierailija
6/7 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee noin tunti lääkkeen ottamisen jälkeen ihan hirveä väsymys, ja nukahtamista vastaan saa taistella puolesta tunnista tuntiin. Muuta vaikutusta ei tule, olin sitten ahdistunut tai en.

Vierailija
7/7 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se lisää aloitekykyä, saan siis esim siivottua tai vastavaa. Jos otan ilman ahdistusta siis. Ei ala väsyttää, paitsi isot annokset kuten 90mg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan