Onko tupakointi naisessa tai miehessä turn Off?
Hyi en voisi itse ajatellakaan tupakoivaa kumppania. sitä hengityksen ja vaatteiden hajua yäk.
Kommentit (44)
no ei se innosta. mutta ei se totaalinen no-no ole jos muuten pitää hygieniastaan hyvää huolta.
Meillä ei kumpikaan polta röökiä. Se olisi todella ällöä. Mies polttelee välillä kannabista, mutta pesee kätensä ja harjaa hampaansa sen jälkeen, joten ei ongelmaa. Yksi sellainen savuke illassa, on kuitenkin ihan eri, kuin aski röökiä paivässä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:22"]Hyi en voisi itse ajatellakaan tupakoivaa kumppania. sitä hengityksen ja vaatteiden hajua yäk.
[/quote]
röökaavat akat on ällöttäviä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:24"]
Tupakka on kallista ja tuhoaa terveyden. Kuka haluaa puolisoksi idiootin?
[/quote]
Rahaa on, ja sillä saa ostaa myös terveyttä. Teidän köyhien on vaan syötävä niitä itujanne.
[/quote]
Jatka vaan teeskentelyä ja valehtele itsellesikin.. Mitä muutakaan voi lähtökohtaisestikin vähäiset aivonsa röyhytelleeltä tahdottomalta vätykseltä nikotinistilta odottaa. Tupakka vie ja heikkoluntoinen nynnerö vikisee perässä, mutta minkäs itsellesi mahdat nikotiininorja.
Eikä sitä terveyttä niin vaan ostella, vaikka rahaa oliskin.. Terveystalo on "rahat pois tyhmiltä" -huijaus.
Kaikki savuttomat eivät muuten ole mitään ituhippejä ja tiedoksesi, että usein ne ns. ituhipitkin röökaavat, ja silloin ovat auttamatta ainakin siltä osin epäekoja sekoja.
Itse röökaava ei savutonta saa!
Hyi mitä nynnerön kaksinaamaista kaksinaismoralismia.. Tukehdu ja hajoa reppana syöpäkääryleisiisi vain, keuhkosi kyllä tietävät, ilman mitään mysteereitä..
Ainut mysteeri tupakoivassa ali-ihmisessä (mies, nainen, välimuoto, kaksineuvoinen jne..) on: Miten voit olla noin tyhmä, piittaamaton ja heikko.. ?
Miksi ihminen poltaa? 10 vuotta elämän loppupäästä pois, rahat ja terveys menee, haisee pahalle ja näyttääkin typerältä ainakin vuonna 2015.
On. Tulee elävästi mieleen kun tutustuin erääseen naiseen chattipalstalla, jutut synkkasi ja meillä oli yhteisiä kiinnostuksia aikuisten välisten leikkien suhteen, vaikutti oikein kivalta. Hän tuli luokseni käymään ja paljastui mahdottomaksi ketjupolttajaksi. Tupakoinnista ei ollut mitään puhetta sitä ennen. Kyllä se oli aika turnoff kun toisen piti olla vähintään tunnin välein rappusilla nortti suussa kun itse tai juuri kukaan sukulaiseni ei polta. Se jäi sitten sillensä, harmi. M44
Kyllä tupakoiva nainen on seksikäs !
On, hajun ja epäterveellisyyden takia.
T. Keuhkosyöpäpotilaan lapsi
Tupakointi ei anna järin fiksua kuvaa ja liitän sen myös ryyppäämiskulttuuriin, joka sekin on luotaantyöntävää. Eli turn off kummallakin sukupuolella.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:13"]
[/quote]
Tarpeeksi kun tupakoi niin nainen on hedelmätön ja seksitön maho ja mies epämiehekäs, seksitön nössö, tuhkamuna impotentti. Pahimmanlaatuinen TURN OFF!
Huoh. En nyt ymmärrä taas alapeukkuja? Vastasin kysymykseen että kyllä tupakointi on turn off. Mutta jos näen jossain tupakoivan ihmisen niin en kauhistu. Sen sijaan en seurustelisi tuoakoivan miehen kanssa. T. En muista numeroa
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:41"]Huoh. En nyt ymmärrä taas alapeukkuja? Vastasin kysymykseen että kyllä tupakointi on turn off. Mutta jos näen jossain tupakoivan ihmisen niin en kauhistu. Sen sijaan en seurustelisi tupakoivan miehen kanssa. T. En muista numeroa
[/quote]
Korjasin
Ehdoton jyrkkä ei tupakalle. Pari tyttöystävää aikanaan poltti jonkun verran. Molemmille sanoin heti ensi metreillä, tupakka pois, tai voit unohtaa seurustelun. Molemmat valitsi seurustelun ja tupakointi loppui siihen paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 13:13"]
[/quote]
Todellakin!
On turn off, molemmilla. Mieheni ei tietenkään polta, eikä myöskään kukaan lähimmistä ystävistäni. Saan päänsärkyä tupakanhajusta, jota joudun naapureideni taholta kärsimään (asun kerrostalossa), joten en todellakaan vietä vapaaehtoisesti aikaa tupakoivien ihmisten kanssa!
Joo, mutta jos olen miehestä kiinnostunut niin ei ole ylitsepääsemätön este.
On todellakin. Itse kun aikoinani seurustelukumppania etsin niin tupakoivat eivät kelvanneet.
Monta asiaa voin sietää mutta sitä tupakan hajua... ehei, ei ikinä!