Onko tupakointi naisessa tai miehessä turn Off?
Hyi en voisi itse ajatellakaan tupakoivaa kumppania. sitä hengityksen ja vaatteiden hajua yäk.
Kommentit (44)
On. Tupakan haju saa minut voimaan pahoin ja kadullakin kun kävelen tupakoitsijan ohi, niin pidätän hengitystä sen ajan. En voisi ikinä seurustella ihmisen kanssa joka tupakoi, vaikka hän olisi kuinka täydellinen muuten.
En huoli tupakoitsijaa, joten on turn off.
Yhden röökaajan kanssa olen nuorena seukannut, ja meillä oli jatkuvia riitoja koskien hänen tupakointiaan. Inhosin erityisesti autossa polttamista, en myöskään suostunut suutelemaan häntä röökin jälkeen, koska maku oli sama kuin olisi tuhkakuppia nuollut. Sen jälkeen mun poikakaverit on onneksi olleet savuttomia.
Totta hemmetissä omasta tyhmyyhdestä johtuva itsensä (+ympäristönsä) sisäinen saastuttaminen ja ulkomuotonsa näivettäminen on ehdoton EI. Turha yrittää sokerikuorruttaa tätäkään heikkoutta.
Olisi mukava jos polttajat siirtyisi lähes hajuttomiin sähkösavukkeisiin jos eivät muuten pääse irti mutten ole kuitenkaan lähtenyt niitä ehdottamaan kun höyry on kuitenkin hieman eri kuin savu joten vaikka haitallisia aineita on ehkä muutama tuhansien sijasta, eivät ole mielestäni vertailukelpoisia. Tosin voisi tietty kuvitella että höyry on vähemmän vaarallista kuin savu mutta minusta olisi hieman arveluttavaa ehdottaa että hlö tekee jotakin ... tupakoitsijathan ovat jo tupakoinnillaan todistaneet etteivät kykene rationaaliseen ajatteluun joten jos heille ehdottaisi "hyppää kaivoon" niin he varmasti niin tekisivät.