Miten luetun WhatsApp viestin saa "lukemattomaksi"?
Mun miehellä on kaksi puhelinta, toinen jota käytti kun oltiin ulkomaankomennuksella ja toinen mitä nyt käyttää kun ollaan takaisin Suomessa.
Miehellä kyllä on usein laturissa toi ulkomaanaikainen puhelin mutta katsoo sitä oikeesti tosi harvoin ja nyt kuulin et se värisi ja näin että eräs hänen entinen kollega oli lähettänyt viestiä. En nähnyt muuta kuin pari ekaa sanaa vaan mutta miksi mua siis kiinnostaa on, että tämä kollega oli ihastunut mieheeni. Mieheni siis mulle tästä kertoi, ja oli vähän vaivaantunut ko. naisesta.
Nyt mua niiiin tekis mieli nähdä se viesti, koska tiedän, että ehkä vasta ens viikolla mieheni katsoo puhelinta ja sit poistaa ton naisen viestit.
Onko mitään keinoa että miten saisi jo luetun whatsapp viestin näkymään lukemattomana?
Niin kuin spostissa voi klikata luetut viestitkin lukemattomiksi.
Kommentit (43)
Lue vaan se viesti ja kirjoita sille kohteliaasti
"Hei, huomasin juuri viestisi! Valitettavasti mies, josta olet kiinnostunut on naimisissa kanssani ja lasteni isä. Hän rakastaa minua ja lapsiaan eikä halua suhdetta kanssasi. Ole hyvä ja unohda hänet ja etsi itsellesi sinkkumies. Terveisin Jaakon vaimo."
Eikö kaikilla ole wlanit kotona ja silti matkanetit liittymissä? Eli miten matkanetin saa pois päältä? t: ohis
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:55"]
Lue vaan se viesti ja kirjoita sille kohteliaasti
"Hei, huomasin juuri viestisi! Valitettavasti mies, josta olet kiinnostunut on naimisissa kanssani ja lasteni isä. Hän rakastaa minua ja lapsiaan eikä halua suhdetta kanssasi. Ole hyvä ja unohda hänet ja etsi itsellesi sinkkumies. Terveisin Jaakon vaimo."
[/quote]
Heh en todellakaan kehtais...on se nainenkin kai itse myös naimisissa ja yleensä niissä viesteissä ei ole ollut mitään hirveen erikoista. Tai varmaan koska mieheni ei yleensä vastaa hänen viesteihin tai jos vastaa niin yleensä vain "ok"
Mutta joskus niissä ollut jonkinlaista tilitystä hänen omasta parisuhteestaan tai kuinka on niin yksinäinen.
ap
Oikeesti joskus on ihan terveellistä, ettei uteliaisuus voita. Varsinkin jos olet noin varma, ettei sun miehellä ole mitään sutinaa tämän naisen kanssa niin anna asian vaan olla. Sullekin tulee lopulta parempi mieli ja jos oikeen häiritsee niin kysy vaikka sitten viikon päästä, että hei muutes mitä entinen kollegas XX lähetti sulle kun satuin vaan näkeen sun kännykän näytöstä että viestiä pukkas
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:58"]
Eikö kaikilla ole wlanit kotona ja silti matkanetit liittymissä? Eli miten matkanetin saa pois päältä? t: ohis
[/quote]
Laitat lentokonetilan tai klikkaat "mobiilidata" kohdan pois päältä.
[/quote]No saahan puhelimesta valittua wlan-kohdasta niin, ettei se ole päällä puhelimessa. Ainakin minun puhelimestani saa.
No niin uteliaisuus voitti ja luin sen viestin...olipa tylsä ja nyt vähän kaduttaa.
Tämä työkaveri ihastuja kysyi vaan että mitä kuuluu ja että on ikävä työkaveria ja että toivottavasti paluumuutto sujunut hyvin.
Poistin ton viestin. Eihän mies edes osaa kaivata tota viestiä nyt ja kun ei varmaan enää edes koskaan näe tuota naista livenä eikä muutenkaan ole erityisemmin yhteyksissä niin en usko että nainen edes ottaa puheeksi. Muutenkin mun mies aikoi sulkea ton liittymän tän kuun lopulla joten uskon että tuo viesti vaan nyt jää unehduksiin.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:43"]
[/quote]No saahan puhelimesta valittua wlan-kohdasta niin, ettei se ole päällä puhelimessa. Ainakin minun puhelimestani saa.
[/quote]Juu siis sekoilin, eli juuri tuosta "mobiilidata"-kohdasta, mistä ylläoleva juuri kirjoittikin
Ap tässä, poin jo hiukan huonoa omaa tuntoa kun luin viestin ja vieläpä poistinkin sen ja kun siinä viestissä ei ollut mitään erikoista kuitenkaan.
No nyt mies näytti suomalaista puhelintansa että katso kun se entinen kollega lähetti hälle viestiä ja se oli just se sama viesti minkä mä jo poistin :D Mies kysyi multa, että pitääkö tuohon nyt jotain vastata.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:20"]
Höh, luet vaan viestin ja kerrot miehellesi anteeksipyytäen että uteliaisuus vaan nyt vei voiton. Parempi niin, kuin että luot teoillasi omatunnollesi ja välillenne epärehellisyyttä.
[/quote]
No suoraan sanoen en usko että mieheni edes pillastuisi jos tietäisi minun lukeneeni sen viestin, mutta nyt vaan hävettäisi liikaa kertoa tästä.
Muutenkin mieheni on usein tehnyt niin että katsonut vaan tämän naisen viestit ja puhahdellut ja poistanut ne ilman vastaamista (olan yli oon siis katsonut miten on toiminut)
ap
[/quote]
Ihme kyylä. Mulla palaisi hihat sun kanssa kolmessa minuutissa.
Olisin osannut kertoa että keskustelua painamalla pohjassa saa valittua "merkitse viesti lukemattomaksi". No jo
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:46"]
Olisin osannut kertoa että keskustelua painamalla pohjassa saa valittua "merkitse viesti lukemattomaksi". No jo
[/quote]
ei vitsi hei kiitti sulle! kokeilin tota nyt ihan omassa puhelimessa ja toimi :) ainoo vaan että kun on oikeesti lukematon viesti niin siinä vihreessä pallossa on numero joka kertoo et kuinka monta viestiä siinä keskustelussa on lukemattomana mut nyt kun sen merkkas vaan lukemattomaksi niin se pallo oli vihree ilman mitään numeroita
ap
Ei sulla ole oikeutta lukea viestiä, vaikka se olisi itse Barack Obamalta, koska se ei ole sinulle osoitettu.
Eikö tuon pitäisi olla ihan itsestään selvä asia?
Ja toinen juttu. Mitä järkeä siinä olisi, että viestinnvoisi lukea ja laittaa se "lukemattomaksi"?
Jessus mitä päähänpistoja.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:00"]
Ei sulla ole oikeutta lukea viestiä, vaikka se olisi itse Barack Obamalta, koska se ei ole sinulle osoitettu. Eikö tuon pitäisi olla ihan itsestään selvä asia? Ja toinen juttu. Mitä järkeä siinä olisi, että viestinnvoisi lukea ja laittaa se "lukemattomaksi"? Jessus mitä päähänpistoja.
[/quote]
no se järki, ettei mieheni huomaisi että olin lukenut sen viestin koska onhan se toisen viestin lukeminen jollain tapaa noloa ja kiellettyäkin
ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:44"]No niin uteliaisuus voitti ja luin sen viestin...olipa tylsä ja nyt vähän kaduttaa.
Tämä työkaveri ihastuja kysyi vaan että mitä kuuluu ja että on ikävä työkaveria ja että toivottavasti paluumuutto sujunut hyvin.
Poistin ton viestin. Eihän mies edes osaa kaivata tota viestiä nyt ja kun ei varmaan enää edes koskaan näe tuota naista livenä eikä muutenkaan ole erityisemmin yhteyksissä niin en usko että nainen edes ottaa puheeksi. Muutenkin mun mies aikoi sulkea ton liittymän tän kuun lopulla joten uskon että tuo viesti vaan nyt jää unehduksiin.
ap
[/quote]
No ei sulla sitä viestiä ollut oikeutta lukea. Rikoit kirjesalaisuutta.
Mitä jos miehesi lukisi sinun viestejäsi? Varmasti syntyisi kunnon haloo.
Se viesti ei ollut sinulle osoitettu eli sen sisältö ei kuulu sinulle.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 20:00"]
Ei sulla ole oikeutta lukea viestiä, vaikka se olisi itse Barack Obamalta, koska se ei ole sinulle osoitettu. Eikö tuon pitäisi olla ihan itsestään selvä asia? Ja toinen juttu. Mitä järkeä siinä olisi, että viestinnvoisi lukea ja laittaa se "lukemattomaksi"? Jessus mitä päähänpistoja.
[/quote]
no se järki, ettei mieheni huomaisi että olin lukenut sen viestin koska onhan se toisen viestin lukeminen jollain tapaa noloa ja kiellettyäkin
ap
[/quote]
Ai että sellane idea. "Että voin lukea toisten viestejä ilman että kukaan tajuaa mitään."
Tuskin se nainen siihen reagoi, että mies ei herti vastaa ja miehelle se ei näy mitenkään.
Hei tuöen näin myöhään mutta seuraavalla kerralla jos olet utelias niin voit merkata lukemattomaksi kun painat profiilia ja merkitse lukemattomaksi
Siis avaat watsapp- applikation normaalisti - jolloin sovellus lataa netistä viestit. Tämän jälkeen laitat luuristasi netin kiinni ja painat viestiketjua (jonne sovellus on jo ladannut viestin), luet viestin ja sammutat sovelluksen. Tällöin lähettäjä ei näe (eikä sovellus tiedä sinun lukeneen viestiä). 2. Voit myös klikata viestiä ja ne kolme pistettä- painikkeesta "merkitse lukemattomaksi"- painiketta, niin se merkitsee ainakin kyseisen viestin omassa luurissasi lukemattomaksi...en tiedä, merkitseekö se myös lähettäjän puhelimessa.
Kaikki mikä tehdään rakkaudesta, tapahtuu kehä-kolmosen tuollapuolen
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:39"]
Laita netti pois puhelimesta ja avaa vasta sitten viesti.
[/quote]
Viesti lataantuu vasta kun puhelin on netissä.
[/quote]
Viesti on jo saapunut siihen puhelimeen, nyt voi laittaa netin pois ja viesti näkyy silti. Teen näin aina omalla puhelimella, jos en halua että siinä näkyy, että olen nähnyt viestin
[/quote]
Ok. Minun appini käyttäytyy sitten eritavalla. Viesti näkyy kyllä aloitusnäytöllä, mutta ei lataudu varsinaisessa keskustelussa jos ei ole nettiä.